Thanks ! maar had 'm al een keer gezien. Verder wel een aardig concertquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks op ned 3 coldplay concert
Hoop het wel , gun het de kakkerlakken nietquote:Op zondag 15 februari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Ah, vandaag trouwens Ajax - Feyenoord. Ben benieuwd of de AFC weer eens weet te winnen..
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Ah, vandaag trouwens Ajax - Feyenoord. Ben benieuwd of de AFC weer eens weet te winnen..
Me2..quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoop het wel , gun het de kakkerlakken niet
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:56 schreef borisz het volgende:
Het begint al met deze TT van ene R_J
Mooi! Weer de Leeuw #46 - Is Bert Er nie?
Hij draait nu al 10 minuten rowwen hezequote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Het voordeel van al die feestjes is dat die loser straks ook de carnavalskraker 'Relax, kredietcrisis' mag aanhoren.
Natuurlijk, ik ga en als ik ga wint Ajax altijdquote:Op zondag 15 februari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
en dat voor iemand die vandaag moet werkenquote:Op zondag 15 februari 2009 05:11 schreef Brennel het volgende:
Goddome, wat kan een mens slecht slapen![]()
Als ik een uurtje geslapen heb is het veel...
Het is dit keer geguntquote:Op zondag 15 februari 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ga en als ik ga wint Ajax altijd
Ik en uitslapen is sowieso een combo wat weinig voor komtquote:Op zondag 15 februari 2009 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook alweer vroeg uit de veren
Ah dan kunnen we elkaar op dat gebied de hand geven, zou willen dat het anders wasquote:Op zondag 15 februari 2009 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik en uitslapen is sowieso een combo wat weinig voor komt.
Ik ga ook, en dat is geen garantie dat er gewonnen wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen als ajax verliest , dan zijn ze slechter dan feijenoord die 2de helft ranklijst staat en hun zaakjes nog slechter op orde heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 09:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga ook, en dat is geen garantie dat er gewonnen wordt
okquote:Op zondag 15 februari 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij ook weer in het land der levenden
quote:
Heeft het bij jullie zo gesneeuwd dan, hier schijnt de zon heerlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zou opzich kunnen maar helaas is het vandaag alles behalve een groene dag, eerder een witte dag
.
Hier ook zon (nog wel...).quote:Op zondag 15 februari 2009 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft het bij jullie zo gesneeuwd dan, hier schijnt de zon heerlijk
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhh, heerlijk, dat uitslapen!
(alleen stuurde 3FMfan me naar t vorige topic... zal deze maar weer ff toevoegen dan)
Stuur die koffie fotos maar door naar het topicquote:Op zondag 15 februari 2009 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahhh, heerlijk, dat uitslapen!
(alleen stuurde 3FMfan me naar t vorige topic... zal deze maar weer ff toevoegen dan)
natte sneeuw / regen en een witte laag. 't ziet er link uit..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft het bij jullie zo gesneeuwd dan, hier schijnt de zon heerlijk
Dat vraagt om fotos hansquote:Op zondag 15 februari 2009 10:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
natte sneeuw / regen en een witte laag. 't ziet er link uit..
Succes Roel !
Morguh Janneke
Ik krijg hele raaare balken en dingen, kon nog nét t quote-knopje vinden!quote:Op zondag 15 februari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok is weer aan het instorten
Denk dat ze weer aan het kloten waren met de layout- templatesquote:Op zondag 15 februari 2009 10:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik krijg hele raaare balken en dingen, kon nog nét t quote-knopje vinden!
Ben benieuwd of deze reactie doorkomt
Nouja, we zijn er weer.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat ze weer aan het kloten waren met de layout- templates
kortom je hebt alleen dingen over haar gehoord en laat haar nu ook twitterenquote:Op zondag 15 februari 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wilde gister met mn vroegere buurvrouw kletsen, maar ze wist alles al, ze blijkt via hyves mn twitter te volgen
jammer dat die dreun niet harder wasquote:Op zondag 15 februari 2009 10:56 schreef Glacier het volgende:
Goeiemorgen
* Glacier kijkt het tietengrijp filmpje van de Duitse televisie
Die 2 zitten wel vaker aan elkaar zag ik op youtubequote:Op zondag 15 februari 2009 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
jammer dat die dreun niet harder was
Linkjequote:Op zondag 15 februari 2009 10:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die 2 zitten wel vaker aan elkaar zag ik op youtube
De WT versie is uit 2003 hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Running up that hill, is jammer genoeg geen '00 plaatje
Nee hoor, da's juist heel makkelijk. Kwestie van op een feestdag op zondag naar een meubelboulevard gaan...quote:
Die WT versie is wel heiligschennisquote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ow ja die hadden we ook nog qua uitvoering, die cover van mike oldfield is ook van ervoor
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
we zijn een van de grotere slowchat reeksen voorbij gegaan, KSC
oke gaat dus nergens over daarquote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[KSC #1.257] Met betonnen muur ofzo
Die zijn er wel degelijk hoor, maar dat zijn dan gewoon de recente platen. Het voelt bij mij ook nog niet als een speciale week...quote:Op zondag 15 februari 2009 11:36 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind dat er weinig echt goede liedjes zijn uit de zeroes
je heb gelijk ...er zijn wel veel goede liedjes maar ik hoor ze gewoon te weinig deze week.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn er wel degelijk hoor, maar dat zijn dan gewoon de recente platen. Het voelt bij mij ook nog niet als een speciale week...
Nizlopi - Jcb heb ik bijv. al voorbij horen komen, en deze plaat van Johan is ook erg goed!
Gewoon zelf weer gaan mailen met requests )quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb gelijk ...er zijn wel veel goede liedjes maar ik hoor ze gewoon te weinig deze week.
bv gossip of chemical brothers
Wordt toch weer op safe 'gespeeld' deze week. Veel standaardmeuk die elke halve zool zich kan herinneren. Keane, RHCP, Coldplay, Rihanna...quote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je heb gelijk ...er zijn wel veel goede liedjes maar ik hoor ze gewoon te weinig deze week.
bv gossip of chemical brothers
ben je gekquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zelf weer gaan mailen met requests )
Mogen jullie in jullie huurwoning in de badkamer iets ophangen, of moet het een staand meubeltje wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, huis ook weer schoon!
Pff, we moeten echt een badkamerkastje hebben, nu moet ik steeds elk flesje en dingetje apart optillen bij t schoonmaken
Mag opgehangen worden, maar we zijn niet zo heel handig, dus dan moeten we weer handige mensen uitnodigen om dat te doen... (of het zelf proberen en heel de muur vernaggelen... hm...)quote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mogen jullie in jullie huurwoning in de badkamer iets ophangen, of moet het een staand meubeltje worden
Het enige verschil met een niet-Zeroes Request-week is dat je niets uit 1999 en eerder hoort. Gewoon dezelfde meuk as usual.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoor te weinig eerste helft 00-05
Nu weerquote:
Middagquote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgenmiddag DM!
Avril is me weer té smal, maar wel een gave foto in t algemeen!
Ik zag laatst op een oplegger een Audi R8quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef DaMook het volgende:
Zo komen hier net een ferarri en een limo op een bergingswagen voorbij. Was te laat om een foto te maken.
quote:
Nicequote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Zooo ff weer rust in de tent...
Voortaan komt 3FM uit mijn gloedje nieuwe Logitech Squeezebox
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Zien er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb ik ook wel es over zitten denken. Maar beetje overbodig hier in appartement. Toch maar één kamer waar ik muziek luister (woonkamer). Kan dus prima vanaf m'n Mac
.
Wel afgelopen week nog een setje speakers besteld:
[ afbeelding ]
Lacie Firewire Speakers
Ik gebruik nu de ingebouwde speakers van m'n MBP. Ook al niet verkeerdquote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zien er niet verkeerd uit.
Ik luister gewoon via de ingebouwde speakertjes of via mijn seround set.
In het kader daarvan wacht ik eigenlijk ook nog op Bird And The Bee - Again And Again.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat was tenminste een plaatje dat anders klinkt dan andere plaatjes uit de 'zeroes'.
Die valt in dezelfde (prettige) categoriequote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het kader daarvan wacht ik eigenlijk ook nog op Bird And The Bee - Again And Again.
Dat is ook een leuk liedje die in tijdje niet heb gehoord.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het kader daarvan wacht ik eigenlijk ook nog op Bird And The Bee - Again And Again.
bel zequote:Op zondag 15 februari 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
Overigens, voor de kruidnoten die over de datum zijn:
Tips van Bear, dé survival-expert van Discovery.
Wrijf met een noot op een stukje huid. Als deze rood wordt, niet eten
Leg een stukje op je tong. Smaakt hij vies, niet eten.
Eet er dan 1, wacht 10 minuutjes. Moet je overgeven, eet ze dan niet op.
En gebeurt er niets, eet smakelijk!
Straks eens een foto maken van waar onze muziek momenteel uit komtquote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Wel spannende wedstrijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar vast paar coronas halen voor deze week even een andere smaak geven aan deze weekquote:Op zondag 15 februari 2009 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaasch.
Nouja, zowel bier als tieten kunnen doordeweeks ook aanwezig zijn natuurlijk.
Enige verschil ,jij komt uit je bed vandaanquote:Op zondag 15 februari 2009 16:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd![]()
[..]
Kom ik net vanonder
Sssstttquote:Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Enige verschil ,jij komt uit je bed vandaan
Van harte proficiat met jullie overwinning.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:37 schreef on_air het volgende:
VRAAG!
Wie heeft Hilversum III Mét gefluit aan het einde?!
De zero's is nog niet eens voorbij. Achterlijke actie dusquote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het gewoon te vroeg voor zeroes request. De meeste nummers ken je gewoon nog te goed om erbij te denken *ohjah das lang geleden*
Eensquote:Op zondag 15 februari 2009 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
De zero's is nog niet eens voorbij. Achterlijke actie dus
Tot nu toe is bijna alles 2007-2008 geweest wat er gedraaid isquote:Op zondag 15 februari 2009 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
De zero's is nog niet eens voorbij. Achterlijke actie dus
Idd. Ze draaien gewoon wat ze normaal ook draaien. Totaal niet spannende muziekkeuze.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het gewoon te vroeg voor zeroes request. De meeste nummers ken je gewoon nog te goed om erbij te denken *ohjah das lang geleden*
Is wel typisch begin 00'quote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb *die ene* gemeeld met n request (hoe heet deze ook alweer)
ik wil graag Twarres horen of Mel C
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan mp3-ig.
En Hilversum III is niet genoeg referentiekader om te weten wat ik bedoel?.
Stuur gewoon naar Annemieke, of sms ffquote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
moet ik nu naar die Merel mailen voor mn request?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Stuur gewoon naar Annemieke, of sms ff
Maar muppet! Die Youtube heb ik al, waar ik weinig mee kan.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg dan iig dank je wel dat ik helemaal naar mn man ben gegaan om het aan hem te vragen, daarna op joesoep zitten zoeken enzo
![]()
![]()
![]()
Je wil een request sturen, maar je luistert niet?quote:
Ik wilde reageren met "zo oud ben ik nog niet", maar das weer zo gemeenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef on_air het volgende:
En dat Hilversum III geen algemene kennis/basiskennis is, daar kan ik niets aan doen.
ik luister wel, behalve als ze kletsenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Je wil een request sturen, maar je luistert niet?
[..]
Ik wilde reageren met "zo oud ben ik nog niet", maar das weer zo gemeen
Heeft bekankt niets met leeftijd te maken. Zo oud ben ik ook nog niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met "zo oud ben ik nog niet", maar das weer zo gemeen
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luister wel, behalve als ze kletsen
Ze heet ook annemiekequote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is Annemiek dr mail...annemiek@3fm.nl doet t niet
*nog even en t hoeft al niet meer van me...wat een kut moeite moet je doen hiervoor*
graag gedaanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar muppet! Die Youtube heb ik al, waar ik weinig mee kan.
En dat Hilversum III geen algemene kennis/basiskennis is, daar kan ik niets aan doen.
Maar dank je voor de moeite en inzet.
Misschien omdat ze Annemieke heetquote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Annemiek dr mail...annemiek@3fm.nl doet t niet
3333quote:*nog even en t hoeft al niet meer van me...wat een kut moeite moet je doen hiervoor*
jah maar ik wil niet elke keer smssen heh. Mailen moet ook kunnen, en ik vind het stom dat op 3FM nogsteeds barb dr mail staat waar je heen moet mailen, en wat boeit mij het nou of iemand annemieke of annemiek heet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Annemieke heet
[..]
3333
Scorpions gaat opzoeken met wind of change met hele lange introquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef on_air het volgende:
Kan geen fluitje meer horen...
Echt, het maken van een Fluitzending gaat storen.
wat is n fluitzending?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef on_air het volgende:
Kan geen fluitje meer horen...
Echt, het maken van een Fluitzending gaat storen.
mensen horen je goed aan te schrijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar ik wil niet elke keer smssen heh. Mailen moet ook kunnen, en ik vind het stom dat op 3FM nogsteeds barb dr mail staat waar je heen moet mailen, en wat boeit mij het nou of iemand annemieke of annemiek heet.
70% van de nederlanders schrijven mn naam ook met een s ipv z...moet ik dan ook maar retour afzender doen?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mensen horen je goed aan te schrijven
post met mevrouw of verkeerde voorletters gaat direct retour
Man... 5.10min. En het is al zo'n zuignummer, of fluquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scorpions gaat opzoeken met wind of change met hele lange intro
nummer in dit geval.
You've got it!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is n fluitzending?
n uitzending met fluitjes?
misschien willen Gerard en Michiel een stukje komen fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
You've got it!
Alleen maar muziek waarin gefloten wordt.
(Fl)uitzending.
nee dan geef ik je op je kopquote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet... Als ik jou een kaartje stuur en je naam verkeerd schrijf ga je dat echt niet terugsturen
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien willen Gerard en Michiel een stukje komen fluiten
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
3 op Reis (zondag om 19:50 @ Nederland 3)
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanavond heel uitgebreid allemaal pizzahapjes gemaakt voor Alex en mij, en kaarsjes erbij, en corsetje aan.... InhaalValentijn
Klinkt alsof dat er tv kaartje in jullie pc moet komenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah![]()
*mn man is n spelletje aan t doen dus de tv is bezet*
Die kan Bren heel leuk fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
KillBill heeft ook n fluitliedje...die heb ik nota bene als ringtone![]()
twisted nerve heet het
wat doe je hier danquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanavond heel uitgebreid allemaal pizzahapjes gemaakt voor Alex en mij, en kaarsjes erbij, en corsetje aan.... InhaalValentijn
tv kaartje? en dan kan je gratis tv kijken?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat er tv kaartje in jullie pc moet komen
Prik je gewoon je tv kabel in en klaar ben jequote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tv kaartje? en dan kan je gratis tv kijken?
das niet erg romanties zegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alex ging uitgebreid zitten bellen met Victor. Euj, hoe ist?
oke... ken t nietquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prik je gewoon je tv kabel in en klaar ben je
Hihi als ik dat zou gaan doen bij mijn vrouw , had ze mij mogen meppenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das niet erg romanties zeg![]()
heeft ie nog iets leuks gedaan voor jou met valentijn?
Hij had gister een restaurantje voor ons willen reserveren, maar we moesten naar mn pa's verjaardagquote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das niet erg romanties zeg![]()
heeft ie nog iets leuks gedaan voor jou met valentijn?
ik had bij die van mij de verbinding gewoon verbrokenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hihi als ik dat zou gaan doen bij mijn vrouw , had ze mij mogen meppen
Check. Dit lijst had ik al.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Patience,” Guns N’ Roses
“Dock of the Bay,” Otis Redding
“Centerfold,” J. Geils Band
“The Stranger,” Billy Joel
“Don’t Worry Be Happy,” Bobby McFerrin![]()
“After It All,” Cat Power
Alan Parsons Project - The Gold Bug
The Eels - I Like Birds
Mamas & Papas - Dream a Little Dream
All Good Things - Nelly Furtado
“love generation” by Bob Sinclar
Cat Stevens - Portobello Road
http://74.125.77.132/search?q=cache:KyZhJAr1iFwJ:www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2007/03/02/weekend-rock-list-best-songs-that-feature-whistling/+songs+whistle&hl=nl&ct=clnk&cd=4&gl=nl
fluitliedjes
Jemig Yatzee niet kennenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij had gister een restaurantje voor ons willen reserveren, maar we moesten naar mn pa's verjaardag
Ik heb m wel yatzee mogen leren (hij zegt een hékel te hebben aan spelletjes)
Ik lag nog uitgeteld op bedquote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had bij die van mij de verbinding gewoon verbroken
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik lag nog uitgeteld op bed![]()
Maar gaf niet hoor
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Check. Dit lijst had ik al.
Heb een aantal daaruit gebruikt.
Otis Redding - Sitting on the Dock of the Bay
John Lennon - Jealous Guy
The Stanger had er ook nog bij gekund.quote:
Vers van de twitterpersquote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef borisz het volgende:
Domien neemt een weekje drapradio over zie ik nu.
Kom dan ook eens buiten deze reeksquote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah!
kon je dat niet eerder zeggen
Toen die plaat begon ging het geluid echt een stuk harder en moest ik het gaspedaal gewoon even wat dieper intrappen.. Gelukkig was het een lange (verlaten) wegquote:
maar om het nou 10x te zien is ook weer beetje te veel van het goedequote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw Wipe-out is echt meesterlijk leuk![]()
Gaaf !quote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef borisz het volgende:
Domien neemt een weekje drapradio over zie ik nu.
Niks gewend, Hansquote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens goed het verschil gemerkt tussen zoab en het niet zoab-alvalt.. zoab doet precies wat je er van mag verwachten, namelijk zorgen voor weinig spray. Helaas zijn er ook stukken van de A28 niet voorzien van zoab en dat is een f*cking drama bij heftige regenval ! Gewoon niet leuk meer om daar dan op te rijdenik rij niet zovaak bij heftige regenval
Zoab wordt alleen spekglad met vriezen , voor de rest is het topasvaltquote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens goed het verschil gemerkt tussen zoab en het niet zoab-alvalt.. zoab doet precies wat je er van mag verwachten, namelijk zorgen voor weinig spray. Helaas zijn er ook stukken van de A28 niet voorzien van zoab en dat is een f*cking drama bij heftige regenval ! Gewoon niet leuk meer om daar dan op te rijdenik rij niet zovaak bij heftige regenval
Nou dat valt wel mee hoorquote:
Oja, dat schijnt inderdaad ook een nadeel te zijn (wel eens gelezen)quote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoab wordt alleen spekglad met vriezen , voor de rest is het topasvalt
quote:
Zoab is vooral ook lekker rustigquote:Haha, maar qua dit soort omstandigheden (regen/natte sneeuw) heb ik inderdaad geen ervaring. Maar dat zoab is wel een uitvinding zeg, damn!
. Jammer dat de levensduur niet heel lang is en dat het bij vorst gaat brokkelen. Oja, dat brokkelen is wel klote want als je 120 km/pu rijdt en je krijgt een steentje op je voorruit.. Dat was niet echt een leuk moment
.
loLquote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
http://www.james.nerdiphy(...)p.php?id=oHg5SJYRHA0![]()
![]()
![]()
![]()
Je schijnt trouwens ook zeer fijne zoab te hebben (Zeer stil asfalt) wat dan nog wat stiller is, maar zoab is inderdaad wel een verbetering t.o.v. het 'oude' asvalt waar ik de radio vaak wat harder moest zetten om ubberhaubt nog iets te kunnen horenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Zoab is vooral ook lekker rustig.
Ik merk het heel erg als ik met de cabrio rijquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je schijnt trouwens ook zeer fijne zoab te hebben (Zeer stil asfalt) wat dan nog wat stiller is, maar zoab is inderdaad wel een verbetering t.o.v. het 'oude' asvalt waar ik de radio vaak wat harder moest zetten om ubberhaubt nog iets te kunnen horen.
Je rijdt cabrio?! specs !quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik merk het heel erg als ik met de cabrio rij
Herkenbaarquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je schijnt trouwens ook zeer fijne zoab te hebben (Zeer stil asfalt) wat dan nog wat stiller is, maar zoab is inderdaad wel een verbetering t.o.v. het 'oude' asvalt waar ik de radio vaak wat harder moest zetten om ubberhaubt nog iets te kunnen horen.
Mijn hemel wat een bak !!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |