Is wel typisch begin 00'quote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb *die ene* gemeeld met n request (hoe heet deze ook alweer)
ik wil graag Twarres horen of Mel C
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan mp3-ig.
En Hilversum III is niet genoeg referentiekader om te weten wat ik bedoel?.
Stuur gewoon naar Annemieke, of sms ffquote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
moet ik nu naar die Merel mailen voor mn request?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Stuur gewoon naar Annemieke, of sms ff
Maar muppet! Die Youtube heb ik al, waar ik weinig mee kan.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg dan iig dank je wel dat ik helemaal naar mn man ben gegaan om het aan hem te vragen, daarna op joesoep zitten zoeken enzo
![]()
![]()
![]()
Je wil een request sturen, maar je luistert niet?quote:
Ik wilde reageren met "zo oud ben ik nog niet", maar das weer zo gemeenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef on_air het volgende:
En dat Hilversum III geen algemene kennis/basiskennis is, daar kan ik niets aan doen.
ik luister wel, behalve als ze kletsenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Je wil een request sturen, maar je luistert niet?
[..]
Ik wilde reageren met "zo oud ben ik nog niet", maar das weer zo gemeen
Heeft bekankt niets met leeftijd te maken. Zo oud ben ik ook nog niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met "zo oud ben ik nog niet", maar das weer zo gemeen
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik luister wel, behalve als ze kletsen
Ze heet ook annemiekequote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is Annemiek dr mail...annemiek@3fm.nl doet t niet
*nog even en t hoeft al niet meer van me...wat een kut moeite moet je doen hiervoor*
graag gedaanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar muppet! Die Youtube heb ik al, waar ik weinig mee kan.
En dat Hilversum III geen algemene kennis/basiskennis is, daar kan ik niets aan doen.
Maar dank je voor de moeite en inzet.
Misschien omdat ze Annemieke heetquote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Annemiek dr mail...annemiek@3fm.nl doet t niet
3333quote:*nog even en t hoeft al niet meer van me...wat een kut moeite moet je doen hiervoor*
jah maar ik wil niet elke keer smssen heh. Mailen moet ook kunnen, en ik vind het stom dat op 3FM nogsteeds barb dr mail staat waar je heen moet mailen, en wat boeit mij het nou of iemand annemieke of annemiek heet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien omdat ze Annemieke heet
[..]
3333
Scorpions gaat opzoeken met wind of change met hele lange introquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef on_air het volgende:
Kan geen fluitje meer horen...
Echt, het maken van een Fluitzending gaat storen.
wat is n fluitzending?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef on_air het volgende:
Kan geen fluitje meer horen...
Echt, het maken van een Fluitzending gaat storen.
mensen horen je goed aan te schrijvenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar ik wil niet elke keer smssen heh. Mailen moet ook kunnen, en ik vind het stom dat op 3FM nogsteeds barb dr mail staat waar je heen moet mailen, en wat boeit mij het nou of iemand annemieke of annemiek heet.
70% van de nederlanders schrijven mn naam ook met een s ipv z...moet ik dan ook maar retour afzender doen?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mensen horen je goed aan te schrijven
post met mevrouw of verkeerde voorletters gaat direct retour
Man... 5.10min. En het is al zo'n zuignummer, of fluquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scorpions gaat opzoeken met wind of change met hele lange intro
nummer in dit geval.
You've got it!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is n fluitzending?
n uitzending met fluitjes?
misschien willen Gerard en Michiel een stukje komen fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
You've got it!
Alleen maar muziek waarin gefloten wordt.
(Fl)uitzending.
nee dan geef ik je op je kopquote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet... Als ik jou een kaartje stuur en je naam verkeerd schrijf ga je dat echt niet terugsturen
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien willen Gerard en Michiel een stukje komen fluiten
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
3 op Reis (zondag om 19:50 @ Nederland 3)
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanavond heel uitgebreid allemaal pizzahapjes gemaakt voor Alex en mij, en kaarsjes erbij, en corsetje aan.... InhaalValentijn
Klinkt alsof dat er tv kaartje in jullie pc moet komenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah![]()
*mn man is n spelletje aan t doen dus de tv is bezet*
Die kan Bren heel leuk fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
KillBill heeft ook n fluitliedje...die heb ik nota bene als ringtone![]()
twisted nerve heet het
wat doe je hier danquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanavond heel uitgebreid allemaal pizzahapjes gemaakt voor Alex en mij, en kaarsjes erbij, en corsetje aan.... InhaalValentijn
tv kaartje? en dan kan je gratis tv kijken?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat er tv kaartje in jullie pc moet komen
Prik je gewoon je tv kabel in en klaar ben jequote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tv kaartje? en dan kan je gratis tv kijken?
das niet erg romanties zegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alex ging uitgebreid zitten bellen met Victor. Euj, hoe ist?
oke... ken t nietquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prik je gewoon je tv kabel in en klaar ben je
Hihi als ik dat zou gaan doen bij mijn vrouw , had ze mij mogen meppenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das niet erg romanties zeg![]()
heeft ie nog iets leuks gedaan voor jou met valentijn?
Hij had gister een restaurantje voor ons willen reserveren, maar we moesten naar mn pa's verjaardagquote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das niet erg romanties zeg![]()
heeft ie nog iets leuks gedaan voor jou met valentijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |