You've got it!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat is n fluitzending?
n uitzending met fluitjes?
misschien willen Gerard en Michiel een stukje komen fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef on_air het volgende:
[..]
You've got it!
Alleen maar muziek waarin gefloten wordt.
(Fl)uitzending.
nee dan geef ik je op je kopquote:Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk niet... Als ik jou een kaartje stuur en je naam verkeerd schrijf ga je dat echt niet terugsturen
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien willen Gerard en Michiel een stukje komen fluiten
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
3 op Reis (zondag om 19:50 @ Nederland 3)
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanavond heel uitgebreid allemaal pizzahapjes gemaakt voor Alex en mij, en kaarsjes erbij, en corsetje aan.... InhaalValentijn
Klinkt alsof dat er tv kaartje in jullie pc moet komenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah![]()
*mn man is n spelletje aan t doen dus de tv is bezet*
Die kan Bren heel leuk fluitenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
KillBill heeft ook n fluitliedje...die heb ik nota bene als ringtone![]()
twisted nerve heet het
wat doe je hier danquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanavond heel uitgebreid allemaal pizzahapjes gemaakt voor Alex en mij, en kaarsjes erbij, en corsetje aan.... InhaalValentijn
tv kaartje? en dan kan je gratis tv kijken?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat er tv kaartje in jullie pc moet komen
Prik je gewoon je tv kabel in en klaar ben jequote:Op zondag 15 februari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tv kaartje? en dan kan je gratis tv kijken?
das niet erg romanties zegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Alex ging uitgebreid zitten bellen met Victor. Euj, hoe ist?
oke... ken t nietquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Prik je gewoon je tv kabel in en klaar ben je
Hihi als ik dat zou gaan doen bij mijn vrouw , had ze mij mogen meppenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das niet erg romanties zeg![]()
heeft ie nog iets leuks gedaan voor jou met valentijn?
Hij had gister een restaurantje voor ons willen reserveren, maar we moesten naar mn pa's verjaardagquote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das niet erg romanties zeg![]()
heeft ie nog iets leuks gedaan voor jou met valentijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |