Ik lag nog uitgeteld op bedquote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had bij die van mij de verbinding gewoon verbroken
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik lag nog uitgeteld op bed![]()
Maar gaf niet hoor
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Check. Dit lijst had ik al.
Heb een aantal daaruit gebruikt.
Otis Redding - Sitting on the Dock of the Bay
John Lennon - Jealous Guy
The Stanger had er ook nog bij gekund.quote:
Vers van de twitterpersquote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef borisz het volgende:
Domien neemt een weekje drapradio over zie ik nu.
Kom dan ook eens buiten deze reeksquote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah!
kon je dat niet eerder zeggen
Toen die plaat begon ging het geluid echt een stuk harder en moest ik het gaspedaal gewoon even wat dieper intrappen.. Gelukkig was het een lange (verlaten) wegquote:
maar om het nou 10x te zien is ook weer beetje te veel van het goedequote:Op zondag 15 februari 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw Wipe-out is echt meesterlijk leuk![]()
Gaaf !quote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef borisz het volgende:
Domien neemt een weekje drapradio over zie ik nu.
Niks gewend, Hansquote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens goed het verschil gemerkt tussen zoab en het niet zoab-alvalt.. zoab doet precies wat je er van mag verwachten, namelijk zorgen voor weinig spray. Helaas zijn er ook stukken van de A28 niet voorzien van zoab en dat is een f*cking drama bij heftige regenval ! Gewoon niet leuk meer om daar dan op te rijdenik rij niet zovaak bij heftige regenval
Zoab wordt alleen spekglad met vriezen , voor de rest is het topasvaltquote:Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag trouwens goed het verschil gemerkt tussen zoab en het niet zoab-alvalt.. zoab doet precies wat je er van mag verwachten, namelijk zorgen voor weinig spray. Helaas zijn er ook stukken van de A28 niet voorzien van zoab en dat is een f*cking drama bij heftige regenval ! Gewoon niet leuk meer om daar dan op te rijdenik rij niet zovaak bij heftige regenval
Nou dat valt wel mee hoorquote:
Oja, dat schijnt inderdaad ook een nadeel te zijn (wel eens gelezen)quote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoab wordt alleen spekglad met vriezen , voor de rest is het topasvalt
quote:
Zoab is vooral ook lekker rustigquote:Haha, maar qua dit soort omstandigheden (regen/natte sneeuw) heb ik inderdaad geen ervaring. Maar dat zoab is wel een uitvinding zeg, damn!
. Jammer dat de levensduur niet heel lang is en dat het bij vorst gaat brokkelen. Oja, dat brokkelen is wel klote want als je 120 km/pu rijdt en je krijgt een steentje op je voorruit.. Dat was niet echt een leuk moment
.
loLquote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Timo20 het volgende:
http://www.james.nerdiphy(...)p.php?id=oHg5SJYRHA0![]()
![]()
![]()
![]()
Je schijnt trouwens ook zeer fijne zoab te hebben (Zeer stil asfalt) wat dan nog wat stiller is, maar zoab is inderdaad wel een verbetering t.o.v. het 'oude' asvalt waar ik de radio vaak wat harder moest zetten om ubberhaubt nog iets te kunnen horenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Zoab is vooral ook lekker rustig.
Ik merk het heel erg als ik met de cabrio rijquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je schijnt trouwens ook zeer fijne zoab te hebben (Zeer stil asfalt) wat dan nog wat stiller is, maar zoab is inderdaad wel een verbetering t.o.v. het 'oude' asvalt waar ik de radio vaak wat harder moest zetten om ubberhaubt nog iets te kunnen horen.
Je rijdt cabrio?! specs !quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik merk het heel erg als ik met de cabrio rij
Herkenbaarquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je schijnt trouwens ook zeer fijne zoab te hebben (Zeer stil asfalt) wat dan nog wat stiller is, maar zoab is inderdaad wel een verbetering t.o.v. het 'oude' asvalt waar ik de radio vaak wat harder moest zetten om ubberhaubt nog iets te kunnen horen.
Mijn hemel wat een bak !!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |