Hij draait nu al 10 minuten rowwen hezequote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Het voordeel van al die feestjes is dat die loser straks ook de carnavalskraker 'Relax, kredietcrisis' mag aanhoren.
Natuurlijk, ik ga en als ik ga wint Ajax altijdquote:Op zondag 15 februari 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Ah, vandaag trouwens Ajax - Feyenoord. Ben benieuwd of de AFC weer eens weet te winnen..
en dat voor iemand die vandaag moet werkenquote:Op zondag 15 februari 2009 05:11 schreef Brennel het volgende:
Goddome, wat kan een mens slecht slapen![]()
Als ik een uurtje geslapen heb is het veel...
Het is dit keer geguntquote:Op zondag 15 februari 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ga en als ik ga wint Ajax altijd
Ik en uitslapen is sowieso een combo wat weinig voor komtquote:Op zondag 15 februari 2009 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook alweer vroeg uit de veren
Ah dan kunnen we elkaar op dat gebied de hand geven, zou willen dat het anders wasquote:Op zondag 15 februari 2009 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik en uitslapen is sowieso een combo wat weinig voor komt.
Ik ga ook, en dat is geen garantie dat er gewonnen wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen als ajax verliest , dan zijn ze slechter dan feijenoord die 2de helft ranklijst staat en hun zaakjes nog slechter op orde heeftquote:Op zondag 15 februari 2009 09:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga ook, en dat is geen garantie dat er gewonnen wordt
okquote:Op zondag 15 februari 2009 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |