ben je gekquote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zelf weer gaan mailen met requests )
Mogen jullie in jullie huurwoning in de badkamer iets ophangen, of moet het een staand meubeltje wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 11:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, huis ook weer schoon!
Pff, we moeten echt een badkamerkastje hebben, nu moet ik steeds elk flesje en dingetje apart optillen bij t schoonmaken
Mag opgehangen worden, maar we zijn niet zo heel handig, dus dan moeten we weer handige mensen uitnodigen om dat te doen... (of het zelf proberen en heel de muur vernaggelen... hm...)quote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mogen jullie in jullie huurwoning in de badkamer iets ophangen, of moet het een staand meubeltje worden
Het enige verschil met een niet-Zeroes Request-week is dat je niets uit 1999 en eerder hoort. Gewoon dezelfde meuk as usual.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoor te weinig eerste helft 00-05
Nu weerquote:
Middagquote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgenmiddag DM!
Avril is me weer té smal, maar wel een gave foto in t algemeen!
Ik zag laatst op een oplegger een Audi R8quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef DaMook het volgende:
Zo komen hier net een ferarri en een limo op een bergingswagen voorbij. Was te laat om een foto te maken.
quote:
Nicequote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Zooo ff weer rust in de tent...
Voortaan komt 3FM uit mijn gloedje nieuwe Logitech Squeezebox
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Zien er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb ik ook wel es over zitten denken. Maar beetje overbodig hier in appartement. Toch maar één kamer waar ik muziek luister (woonkamer). Kan dus prima vanaf m'n Mac
.
Wel afgelopen week nog een setje speakers besteld:
[ afbeelding ]
Lacie Firewire Speakers
Ik gebruik nu de ingebouwde speakers van m'n MBP. Ook al niet verkeerdquote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zien er niet verkeerd uit.
Ik luister gewoon via de ingebouwde speakertjes of via mijn seround set.
In het kader daarvan wacht ik eigenlijk ook nog op Bird And The Bee - Again And Again.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat was tenminste een plaatje dat anders klinkt dan andere plaatjes uit de 'zeroes'.
Die valt in dezelfde (prettige) categoriequote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het kader daarvan wacht ik eigenlijk ook nog op Bird And The Bee - Again And Again.
Dat is ook een leuk liedje die in tijdje niet heb gehoord.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het kader daarvan wacht ik eigenlijk ook nog op Bird And The Bee - Again And Again.
bel zequote:Op zondag 15 februari 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
Overigens, voor de kruidnoten die over de datum zijn:
Tips van Bear, dé survival-expert van Discovery.
Wrijf met een noot op een stukje huid. Als deze rood wordt, niet eten
Leg een stukje op je tong. Smaakt hij vies, niet eten.
Eet er dan 1, wacht 10 minuutjes. Moet je overgeven, eet ze dan niet op.
En gebeurt er niets, eet smakelijk!
Straks eens een foto maken van waar onze muziek momenteel uit komtquote:Op zondag 15 februari 2009 12:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |