Hij doet toch wat ie moet doen? Hij heeft zijn wk ticket binnen.quote:
Typische Kramer 1500 meter, net niet aan die topsnelheid kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:28 schreef qonmann het volgende:
Tvp tje..Kramer toch
(NOS zendt nu ook uit)
Daar heb je wel gelijk in..maar je verwacht wat meer van hemquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij doet toch wat ie moet doen?
Wel nee, dit is niet het moment om te pieken. Zijn 1500 meters blijven gewoon nog wisselvallig. Je moet geen overwinning verwachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..maar je verwacht wat meer van hem
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Remzz het volgende:
Top trouwens dat het op internet live is, ook alle interviews er achteraan allemaal zonder reclames.
Komt het nooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef meneer draak het volgende:
de B divisie komt niet op tv als ik het zo goed zie?
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef qonmann het volgende:
Goede sfeer daar
Ja mij ook, ook dat het helemaal vol zitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.
Ach, een 1500m is altijd leuk om te zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.
quote:Kramer zal in Vancouver in ieder geval op de 1.500, de 5.000 en de 10.000 van start gaan. Ondanks dat hij voor de langste afstand al zeker is van deelname, werkt hij hem zondag in Thialf alsnog af. “Als ik morgen de tien niet rijd dan moet ik in Vancouver in de eerste groep van start gaan en dat is een nadeel.”
http://www.nusport.nl/200(...)je-boord-goed-genoeg
Tijdens de allroundkampioenschappen rijden ze de 10km ook samen vanwege het klassement. Volgens mij hebben Kramer en Bokko nooit echt samen gereden vanwege loting.quote:Op zondag 15 februari 2009 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En iedereen maar denken, Kramer loot wel erg vaak Bøkko
Ik ben het al live aan het bekijken (H). Het is nog niet echt druk qua publiek momenteel.quote:Ik ga het gewoon live bekijken straks
Ze rijden nog, maar er was een inhaalactie op de finish lijn waardoor ze zijn overgestapt op een ander tijdwaarnemingssysteem en die loopt weer niet helemaal live op internet.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:16 schreef Montov het volgende:
meneer draak, is de tijdwaarneming stuk, of zijn ze gestopt met schaatsen?
Ander systeem? Ik dacht altijd dat het via een knopje aan te geven was dat er een inhaalactie was ofzo...quote:Op zondag 15 februari 2009 10:20 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ze rijden nog, maar er was een inhaalactie op de finish lijn waardoor ze zijn overgestapt op een ander tijdwaarnemingssysteem en die loopt weer niet helemaal live op internet.
Na deze rit gaan we weer over op het andere systeem als het goed is.
Klopt, maar het ging niet helemaal zoals het hoorde. En om snel de tijden in de hal goed te kunnen krijgen is er overgeschakeld naar de back-up, maar daardoor ging het op i-net dus ff wat lastiger. Maar het huidige paar staat ook niet real time op internet zie ikquote:Ander systeem? Ik dacht altijd dat het via een knopje aan te geven was dat er een inhaalactie was ofzo...
Hij is al ge-DQtquote:Hanggi heeft wel een nieuw PR volgens de livetiming. Zonde als hij DQ wordt.
Hij viel op het rechte stuk vlak na de 1000 meter finishlijn en stond redelijk snel weer opquote:Hoe is die gevallen?
Bob de Vriesquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef Felagund het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wie aan de mass-start gaan mee doen?
Nu doet 't goed. Commentaar heb ik ook niet. Maar nu is het dweilpauze.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
dat niet hier, ik mis wel het commentaar.
Niets gezien en niets gehoordquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Montov het volgende:
Zag ik daar bloedspettes op het ijs en in het gezicht van Makowsky? Hoe kwam dat? Ik schakel net in met de stream.
Was natuurlijk ook niet echt nodig.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Het leek wel of Kramer geen zin had in een sub 13 10km.
Hij is aardig vaak bij de wedstrijden voor een bobsleeer.quote:
Ik wil nog steeds eens onder de 17 komenquote:Overigens is het rijden van een sub 13 minuten alleen interessant voor statistiekenfetisjisten zoals ik.
Leek idd weer nergens op.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Van Deutekom![]()
Die is heel het seizoen al (hopeloos) uit vorm.
Nesbitt en Groves zijn er nog tussen gekomen, is nog niet bijgewerkt in de stand maar nu wel te zien aan het podiumquote:Op zondag 15 februari 2009 16:45 schreef Cootz het volgende:
Friesinger wint heel dik de 1500m, Wüst 2e, Leenstra 4e
Ja wat een baasquote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef Montov het volgende:
Kramer had net voor de start gewoon zijn wedstrijdplan aan Bokko verteld, zodat ze gezamenlijk 31.4 konden rijden.
Viel mij ook al op, 31.0, 31.9 is gewoon primaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
commentatoren doen het net voorkomen alsof Wüst enorm faaldeze weerd zelf een prima laatste ronde nog geen seconde verval.
NK afstanden was anders primaquote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Van Deutekom![]()
Die is heel het seizoen al (hopeloos) uit vorm.
Leuk dat Leenstra mee gaatquote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef Montov het volgende:
Leenstra mooi naar de WK Afstanden. Van Deutekom heeft helemaal niets dit seizoen.
Ten opzichte van 2 jaar geleden, is ze nog geen schim van zichzelf.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
commentatoren doen het net voorkomen alsof Wüst enorm faaldeze weerd zelf een prima laatste ronde nog geen seconde verval.
Tnx voor je insiderinfo.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef meneer draak het volgende:
en de massa start is gestart. Maar ik ga uitloggen hierzo
Crimineel is het. Hij was behoorlijk beschonken hoorde ik, zoals meerdere mensen in het publiek trouwens.quote:http://www.brabantsdagbla(...)p-ijs-van-Thialf.ece
http://www.sportwereld.nl(...)_flitst_voorbij.htmlquote:OLDEHOLTWOLDE - De Duitse schaatskampioene Anni Friesinger blijkt ook op de weg van tempo te houden.
Ze werd afgelopen weekend geflitst op de snelweg A32 ter hoogte van het Friese Oldeholtwolde, terwijl ze 172 kilometer per uur reed.
Dat was 52 kilometer te hard en dus kon zij haar rijbewijs inleveren. Dat meldde een politiewoordvoerder maandag.
quote:HEERENVEEN - Schaatser Beorn Nijenhuis moet na dit seizoen vertrekken bij TVM. Het aflopende contract van de 24-jarige sprinter wordt niet verlengd, zo maakte de ploegleiding maandag bekend.
Nijenhuis is bezig aan zijn zevende seizoen bij TVM. De in Canada geboren schaatser won vier keer brons bij de NK sprint. Bij het WK was de vijfde plaats tot dusverre zijn hoogste eindrangschikking, in 2007.
Verder boekte Nijenhuis als rijder van TVM vier wereldbekerzeges en is hij sinds vorig jaar in het bezit van het Nederlands record op de 1000 meter: 1.07,07.
Prestaties
Dit seizoen bleven prestaties uit. ''De rek is eruit'', aldus sprintcoach Geert Kuiper. ''We kunnen elkaar niet meer verder helpen.'' Nijenhuis komt in maart nog wel in actie op de 500 meter bij de wereldbekerfinale in Salt Lake City.
Waar Nijenhuis vanaf komend seizoen schaatst is nog niet bekend. Voormalig wereldkampioen sprint Jan Bos had Nijenhuis graag naar zijn ploeg Hofmeier gehaald. Die overgang lijkt nu niet waarschijnlijk. Hofmeier versterkte zich vorige week al met Jacques de Koning van APPM.
quote:HEERENVEEN - Na Beorn Nijenhuis neemt TVM ook afscheid van schaatser Jan Smeekens. Het na dit seizoen aflopende contract van de sprinter wordt niet verlengd, zo maakte teammanager Patrick Wouters dinsdag bekend.
''Na het wegvallen van Nijenhuis komt Smeekens als enig overgebleven sprinter in onze ploeg een beetje op een eilandje te staan'', aldus Wouters. ''Met het oog op de Olympische Spelen van volgend jaar willen we de allrounders sterker maken. Het is beter dat Jan zijn eigen weg kiest. We zijn in goed onderling overleg uit elkaar gegaan.''
De 22-jarige Smeekens eindigde eind januari voor het eerst op het podium bij een wereldbekerwedstrijd. In Erfurt won hij brons op de 500 meter. Smeekens maakt sinds het seizoen 2006-2007 deel uit van de TVM-ploeg.
''Na Vancouver beginnen we misschien wel weer een sprintploeg'', zegt Wouters. ''Jan is dan weer van harte welkom.''
Ik niet. Iedereen spaart zich voor het wk afstanden. Zeker Sven zal als het niet hoeft niet voluit gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:53 schreef Cavalier1 het volgende:
Dit weekend de WB finale. Hebben we er nog zin in of heeft het seizoen lang genoeg geduurd? Ik verwacht wel wat WR's eigenlijk. 500m V, 1000m M en 5km M.
2 jaar geleden werden er in Calgary ook meerdere WR's gereden de week voor het WK afstanden in Salt Lake City.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik niet. Iedereen spaart zich voor het wk afstanden. Zeker Sven zal als het niet hoeft niet voluit gaan.
Tuurlijk, het is altijd mogelijk. Ik acht de kans alleen wat kleiner dan de rest hier. We zullen het gaan zien komende dagen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 jaar geleden werden er in Calgary ook meerdere WR's gereden de week voor het WK afstanden in Salt Lake City.
Klopt, er is maar 1 keer een 500 meter. In totaal 13 WB-wedstrijden dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:01 schreef Hamilton het volgende:
Worden er dit "weekend" geen dubbele 500 meters gereden?
Oke, waarom is dat dan? Ik zie dat er vorig jaar gewoon 14 WB's waren. 1000m kun je nog over discusseren, maar voor de 500 is de loting dan wel erg cruciaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt, er is maar 1 keer een 500 meter. In totaal 13 WB-wedstrijden dus.
Er is wel 50% meer punten te verdienen, ook bij de andere afstanden trouwens.
Eerst zou de finale twee weken voor het WK Afstanden zitten, maar dat zou betekenen dat alle schaatsers drie weken in Noord-Amerika zou moeten zitten en dat is te duur voor de kleinere landen. Daarom hebben ze het een week naar achteren geschoven, maar ook ingekort met een dag. Ik denk dat men gewoon niet een te zwaar programma wil zo kort voor de WK Afstanden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:55 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Oke, waarom is dat dan? Ik zie dat er vorig jaar gewoon 14 WB's waren. 1000m kun je nog over discusseren, maar voor de 500 is de loting dan wel erg cruciaal.
500 meter maakt binnen/buitenbaan naar mijn idee minder uit dan tijdens de 1000 meter. De laatste binnenbocht op de 1000 meter is veel belangrijker dan tijdens de 500 meter achter je tegenstander langs kruisen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:55 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Oke, waarom is dat dan? Ik zie dat er vorig jaar gewoon 14 WB's waren. 1000m kun je nog over discusseren, maar voor de 500 is de loting dan wel erg cruciaal.
Zit al klaar(DWDD)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef Wombcat het volgende:
20.25
Hoppa, eerste plek op de Adelskalendern voor Davis. Die is Sven mooi kwijt dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:38 schreef Cootz het volgende:
Slordig van Groothuis, ben benieuwd wat Davis doet..
Zo mooi vind ik dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoppa, eerste plek op de Adelskalendern voor Davis. Die is Sven mooi kwijt dus.
Ik vind het wel wat hebben, zo is het weer een klein stukje extra spanning rond Sven. Niet dit jaar, maar met oog op komende seizoenen. Maarehm, helaas heeft Sven dit nooit als doel gehad. Hij behaalde de eerste plek 'toevallig' destijds... Met een 500m of 1500m hier pakt hij hem zo weer terug.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik dat nou ook weer niet
Maar een ramp is het ook niet.
Toen was het een na olympisch jaar. Nu is het een voor olympisch jaar. De voorbereiding en indeling en opbouw van het seizoen is nu anders. Wat minder te verliezen destijds.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Cootz het volgende:
Waarom is die planning zo 'ontzettend fout' (woorden van Ria)? Twee jaar geleden was de WC finale in Calgary op 2-4 maart (tot zondag) en de WK Afstanden in Salt Lake op 8-11 maart (vanaf donderdag). Toen regende het records, beide wedstrijden... Waarom is dat nu zo'n probleem?
[JOHNDDD modus]De kuurtjes moeten nog aanslaan. [/JOHNDDD modus uit]quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Cootz het volgende:
Waarom is die planning zo 'ontzettend fout' (woorden van Ria)? Twee jaar geleden was de WC finale in Calgary op 2-4 maart (tot zondag) en de WK Afstanden in Salt Lake op 8-11 maart (vanaf donderdag). Toen regende het records, beide wedstrijden... Waarom is dat nu zo'n probleem?
Ja oke, dat vind ik wel een goed punt. Maar dat ligt niet aan de planning van het jaar, dat ligt aan de OS. Maar dat hoor je niemand als argument opvoeren, iedereen loopt te zeuren over de planning WCF-WK.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Toen was het een na olympisch jaar. Nu is het een voor olympisch jaar. De voorbereiding en indeling en opbouw van het seizoen is nu anders. Wat minder te verliezen destijds.
Denk ik
http://www.isuresults.eu/(...)tlakecity/index.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef Wombcat het volgende:
Wat is eigenlijk precies het programma dit weekend?
Vandaag nog de 1500 meter mannenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
http://www.isuresults.eu/(...)tlakecity/index.html
quote:
Okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Hierna vermoed ik. Nog wel ff dweilen tussendoor.
Hersman verzint gewoon zijn eigen termen. Net als de tussenronde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef Cootz het volgende:
Sinds wanneer hebben ze het over 'landenrecords' voor iets wat al járen een 'nationaal record' heet??
Hersman heeft nog met Jaap Eden gereden. Jaap was overigens iets sneller in de tussenronde.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:38 schreef Cootz het volgende:
Sinds wanneer hebben ze het over 'landenrecords' voor iets wat al járen een 'nationaal record' heet??
Over de loting van Boer bedoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef TheArt het volgende:
Herbert wordt in één rit al drie keer verbeterd door Hersman
Hehe, dat wou ik ook nog posten ja...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Over de loting van Boer bedoel je?
Echt, voor de start was de loting ongunstig en na de start heeft Boer de ideale tegenstandster.
Je weet nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Cootz het volgende:
Ik ben nu al moe door dat ge-emmer over die wereldrecords, dat zit er gewoon niet in dit weekend.
Als het in de buurt is gebeurt dat vaker, 2 jaar geleden: WC-finale in Calgary t/m zondag, WK Afstanden in SLC vanaf donderdag. Dus wat zeuren we dit jaar?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:11 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd de finale van de WB een week voor het WK
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Cootz het volgende:
Ik ben nu al moe door dat ge-emmer over die wereldrecords, dat zit er gewoon niet in dit weekend.
Idd. Kramer moet nu wel serieus hard rijden morgen, wil 'ie de 1e plek terugpakken. Dat gaat niet gebeuren, denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef qonmann het volgende:
Eerste plaats op de kalender nu nog steviger
Correctie:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:34 schreef Cootz het volgende:
Snelste 1500m ooit:
Morrison 1:42.01
Davis 1:42.32
Wennemars 1:42.32
Marsicano 1:42.32
Kramer is een watje, hij had hier vandaag 1:42,8 kunnen rijden met 2 vingers in de neus, als je ziet wat de 'vermoeide' Bokko hier al kan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Kramer moet nu wel serieus hard rijden morgen, wil 'ie de 1e plek terugpakken. Dat gaat niet gebeuren, denk ik.
En zo hard had 'ie niet eens gehoeven. 1.53.2 was al voldoende. Had 'ie zelfs achteruit gekundquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kramer is een watje, hij had hier vandaag 1:42,8 kunnen rijden met 2 vingers in de neus, als je ziet wat de 'vermoeide' Bokko hier al kan.
Erg roestig slotje tongquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wereldrecord Shauny Davis op de 1500 meter.
Ik begrijp het slotje dan ook niet.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Cootz het volgende:
Nagashima was zonder die miskleun bij het uitkomen van de eerste bocht ook nog dichtbij een WR gekomen.quote:
Op slot door een mod zonder gevoel voor topsportquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wereldrecord Shauny Davis op de 1500 meter.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op slot door een mod zonder gevoel voor topsport
Ik twijfel nogquote:
Lijkt me ook. Hij was toen wel getergd, omdat daarvoor Fabris het record had gepakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Gangster-Engel het volgende:
Wauw... Ik heb net de wereld record race van Kramer op de 5km nog eens bekeken, maar ik heb toch niet echt het idee dat daar nog veel speling in zit of je moet echt 28 laag tot het einde blijven rijden....
Zou kunnen, maar het zal niet makkelijk gaan, en volgende week is toch belangrijker, denk ik.quote:Maar goed Kramer "kennende" gaat hij wel een poging doen want ik weet nog dat hij het ook precies wist toen hij nr. 1 op de kalender werd.
Volgens mij staat het WR best wel scherp. Sablikova moet ook 2½ seconde onder haar PR duiken om het te verbeteren. Da's best veel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef Cootz het volgende:
Elma ging echt behoorlijk kapot... Tijden vallen nog niet mee op de 3000m, maar ik laat me nu niet verleiden tot uitspraken over het al dan niet rijden van een WR, daar ging ik net al de mist mee in
Vraag me af of ze zo diep gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij staat het WR best wel scherp. Sablikova moet ook 2½ seconde onder haar PR duiken om het te verbeteren. Da's best veel.
[Schaatsen] De Adelskalendern - deel 4: met Sven op 1.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef Ericr het volgende:
Kramer zal er een aardige kluif aan hebben om Davis van de top van Adelskalendern te verstoten. Die 1.500 meter was bijna perfect.
Hij kan alles dus wie weetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef Ericr het volgende:
Sub 1:07 dan maar eens, Davis lijkt me de vorm er wel voor te hebben.
De schatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef bierjoost het volgende:
Is Dione zwanger of zo? Of heeft ze een nieuwe frietpan gekocht? Wat is ze dik...
Marsicano ook welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef Ericr het volgende:
Sub 1:07 dan maar eens, Davis lijkt me de vorm er wel voor te hebben.
Schitterend gewoon. 19 jaar en hij komt net kijkenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik ben fan van Marsicano.![]()
Fabris, Hedrick, Davis, Morisson, Marsicano, Wotherspoon
Zoveel Nederlanders zijn er op dit moment niet die in staat zijn een WR te rijden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef maril het volgende:
Toch jammer die matige houding van de meeste ned. schaatster(s).
Hier kunnen ze WR rijden, ik hoop ook echt dat Sven er anders over denkt dan dat hij laat blijken.
klopt , maar Sven reageert zo lauw nogmaals hoop dat het schijn is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zoveel Nederlanders zijn er op dit moment niet die in staat zijn een WR te rijden.
Sven uiteraard wel.
Het is maar wat je wil hè. Kramer gaat duidelijk voor tastbare prijzen, in ieder geval zeker tot en met de OS. Records worden toch weer verbroken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
klopt , maar Sven reageert zo lauw nogmaals hoop dat het schijn is.
Niet normaal de verschillenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef TheArt het volgende:
Ook weer allemaal 1.08.
Marsicano gewoon veel beter dan de rest.
Daar doet de 1000 niet voor meequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Adelskalender nu wel een grote voorsprong voor Davis hoor
1000 meter telt niet mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Adelskalender nu wel een grote voorsprong voor Davis hoor
Dat is zelfs bijna een understatement te noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |