Hij doet toch wat ie moet doen? Hij heeft zijn wk ticket binnen.quote:
Typische Kramer 1500 meter, net niet aan die topsnelheid kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:28 schreef qonmann het volgende:
Tvp tje..Kramer toch
(NOS zendt nu ook uit)
Daar heb je wel gelijk in..maar je verwacht wat meer van hemquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij doet toch wat ie moet doen?
Wel nee, dit is niet het moment om te pieken. Zijn 1500 meters blijven gewoon nog wisselvallig. Je moet geen overwinning verwachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in..maar je verwacht wat meer van hem
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:37 schreef Remzz het volgende:
Top trouwens dat het op internet live is, ook alle interviews er achteraan allemaal zonder reclames.
Komt het nooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:55 schreef meneer draak het volgende:
de B divisie komt niet op tv als ik het zo goed zie?
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef qonmann het volgende:
Goede sfeer daar
Ja mij ook, ook dat het helemaal vol zitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.
Ach, een 1500m is altijd leuk om te zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verbaast me toch wel, zo'n WB net na het WK kan mij iig niet boeien.
quote:Kramer zal in Vancouver in ieder geval op de 1.500, de 5.000 en de 10.000 van start gaan. Ondanks dat hij voor de langste afstand al zeker is van deelname, werkt hij hem zondag in Thialf alsnog af. “Als ik morgen de tien niet rijd dan moet ik in Vancouver in de eerste groep van start gaan en dat is een nadeel.”
http://www.nusport.nl/200(...)je-boord-goed-genoeg
Tijdens de allroundkampioenschappen rijden ze de 10km ook samen vanwege het klassement. Volgens mij hebben Kramer en Bokko nooit echt samen gereden vanwege loting.quote:Op zondag 15 februari 2009 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En iedereen maar denken, Kramer loot wel erg vaak Bøkko
Ik ben het al live aan het bekijken (H). Het is nog niet echt druk qua publiek momenteel.quote:Ik ga het gewoon live bekijken straks
Ze rijden nog, maar er was een inhaalactie op de finish lijn waardoor ze zijn overgestapt op een ander tijdwaarnemingssysteem en die loopt weer niet helemaal live op internet.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:16 schreef Montov het volgende:
meneer draak, is de tijdwaarneming stuk, of zijn ze gestopt met schaatsen?
Ander systeem? Ik dacht altijd dat het via een knopje aan te geven was dat er een inhaalactie was ofzo...quote:Op zondag 15 februari 2009 10:20 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ze rijden nog, maar er was een inhaalactie op de finish lijn waardoor ze zijn overgestapt op een ander tijdwaarnemingssysteem en die loopt weer niet helemaal live op internet.
Na deze rit gaan we weer over op het andere systeem als het goed is.
Klopt, maar het ging niet helemaal zoals het hoorde. En om snel de tijden in de hal goed te kunnen krijgen is er overgeschakeld naar de back-up, maar daardoor ging het op i-net dus ff wat lastiger. Maar het huidige paar staat ook niet real time op internet zie ikquote:Ander systeem? Ik dacht altijd dat het via een knopje aan te geven was dat er een inhaalactie was ofzo...
Hij is al ge-DQtquote:Hanggi heeft wel een nieuw PR volgens de livetiming. Zonde als hij DQ wordt.
Hij viel op het rechte stuk vlak na de 1000 meter finishlijn en stond redelijk snel weer opquote:Hoe is die gevallen?
Bob de Vriesquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef Felagund het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wie aan de mass-start gaan mee doen?
Nu doet 't goed. Commentaar heb ik ook niet. Maar nu is het dweilpauze.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
dat niet hier, ik mis wel het commentaar.
Niets gezien en niets gehoordquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Montov het volgende:
Zag ik daar bloedspettes op het ijs en in het gezicht van Makowsky? Hoe kwam dat? Ik schakel net in met de stream.
Was natuurlijk ook niet echt nodig.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Het leek wel of Kramer geen zin had in een sub 13 10km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |