Volgens mij staat het WR best wel scherp. Sablikova moet ook 2½ seconde onder haar PR duiken om het te verbeteren. Da's best veel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:24 schreef Cootz het volgende:
Elma ging echt behoorlijk kapot... Tijden vallen nog niet mee op de 3000m, maar ik laat me nu niet verleiden tot uitspraken over het al dan niet rijden van een WR, daar ging ik net al de mist mee in
Vraag me af of ze zo diep gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij staat het WR best wel scherp. Sablikova moet ook 2½ seconde onder haar PR duiken om het te verbeteren. Da's best veel.
[Schaatsen] De Adelskalendern - deel 4: met Sven op 1.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef Ericr het volgende:
Kramer zal er een aardige kluif aan hebben om Davis van de top van Adelskalendern te verstoten. Die 1.500 meter was bijna perfect.
Hij kan alles dus wie weetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef Ericr het volgende:
Sub 1:07 dan maar eens, Davis lijkt me de vorm er wel voor te hebben.
De schatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef bierjoost het volgende:
Is Dione zwanger of zo? Of heeft ze een nieuwe frietpan gekocht? Wat is ze dik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |