Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Cootz het volgende:
Ik ben nu al moe door dat ge-emmer over die wereldrecords, dat zit er gewoon niet in dit weekend.
Idd. Kramer moet nu wel serieus hard rijden morgen, wil 'ie de 1e plek terugpakken. Dat gaat niet gebeuren, denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef qonmann het volgende:
Eerste plaats op de kalender nu nog steviger
Correctie:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:34 schreef Cootz het volgende:
Snelste 1500m ooit:
Morrison 1:42.01
Davis 1:42.32
Wennemars 1:42.32
Marsicano 1:42.32
Kramer is een watje, hij had hier vandaag 1:42,8 kunnen rijden met 2 vingers in de neus, als je ziet wat de 'vermoeide' Bokko hier al kan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Kramer moet nu wel serieus hard rijden morgen, wil 'ie de 1e plek terugpakken. Dat gaat niet gebeuren, denk ik.
En zo hard had 'ie niet eens gehoeven. 1.53.2 was al voldoende. Had 'ie zelfs achteruit gekundquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kramer is een watje, hij had hier vandaag 1:42,8 kunnen rijden met 2 vingers in de neus, als je ziet wat de 'vermoeide' Bokko hier al kan.
Erg roestig slotje tongquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wereldrecord Shauny Davis op de 1500 meter.
Ik begrijp het slotje dan ook niet.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Cootz het volgende:
Ik ben nu al moe door dat ge-emmer over die wereldrecords, dat zit er gewoon niet in dit weekend.
Nagashima was zonder die miskleun bij het uitkomen van de eerste bocht ook nog dichtbij een WR gekomen.quote:
Op slot door een mod zonder gevoel voor topsportquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wereldrecord Shauny Davis op de 1500 meter.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op slot door een mod zonder gevoel voor topsport
Ik twijfel nogquote:
Lijkt me ook. Hij was toen wel getergd, omdat daarvoor Fabris het record had gepakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Gangster-Engel het volgende:
Wauw... Ik heb net de wereld record race van Kramer op de 5km nog eens bekeken, maar ik heb toch niet echt het idee dat daar nog veel speling in zit of je moet echt 28 laag tot het einde blijven rijden....
Zou kunnen, maar het zal niet makkelijk gaan, en volgende week is toch belangrijker, denk ik.quote:Maar goed Kramer "kennende" gaat hij wel een poging doen want ik weet nog dat hij het ook precies wist toen hij nr. 1 op de kalender werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |