Nu doet 't goed. Commentaar heb ik ook niet. Maar nu is het dweilpauze.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
dat niet hier, ik mis wel het commentaar.
Niets gezien en niets gehoordquote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Montov het volgende:
Zag ik daar bloedspettes op het ijs en in het gezicht van Makowsky? Hoe kwam dat? Ik schakel net in met de stream.
Was natuurlijk ook niet echt nodig.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Het leek wel of Kramer geen zin had in een sub 13 10km.
Hij is aardig vaak bij de wedstrijden voor een bobsleeer.quote:
Ik wil nog steeds eens onder de 17 komenquote:Overigens is het rijden van een sub 13 minuten alleen interessant voor statistiekenfetisjisten zoals ik.
Leek idd weer nergens op.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Van Deutekom![]()
Die is heel het seizoen al (hopeloos) uit vorm.
Nesbitt en Groves zijn er nog tussen gekomen, is nog niet bijgewerkt in de stand maar nu wel te zien aan het podiumquote:Op zondag 15 februari 2009 16:45 schreef Cootz het volgende:
Friesinger wint heel dik de 1500m, Wüst 2e, Leenstra 4e
Ja wat een baasquote:Op zondag 15 februari 2009 17:09 schreef Montov het volgende:
Kramer had net voor de start gewoon zijn wedstrijdplan aan Bokko verteld, zodat ze gezamenlijk 31.4 konden rijden.
Viel mij ook al op, 31.0, 31.9 is gewoon primaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
commentatoren doen het net voorkomen alsof Wüst enorm faaldeze weerd zelf een prima laatste ronde nog geen seconde verval.
NK afstanden was anders primaquote:Op zondag 15 februari 2009 16:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Van Deutekom![]()
Die is heel het seizoen al (hopeloos) uit vorm.
Leuk dat Leenstra mee gaatquote:Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef Montov het volgende:
Leenstra mooi naar de WK Afstanden. Van Deutekom heeft helemaal niets dit seizoen.
Ten opzichte van 2 jaar geleden, is ze nog geen schim van zichzelf.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef rubbereend het volgende:
commentatoren doen het net voorkomen alsof Wüst enorm faaldeze weerd zelf een prima laatste ronde nog geen seconde verval.
Tnx voor je insiderinfo.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:36 schreef meneer draak het volgende:
en de massa start is gestart. Maar ik ga uitloggen hierzo
Crimineel is het. Hij was behoorlijk beschonken hoorde ik, zoals meerdere mensen in het publiek trouwens.quote:http://www.brabantsdagbla(...)p-ijs-van-Thialf.ece
http://www.sportwereld.nl(...)_flitst_voorbij.htmlquote:OLDEHOLTWOLDE - De Duitse schaatskampioene Anni Friesinger blijkt ook op de weg van tempo te houden.
Ze werd afgelopen weekend geflitst op de snelweg A32 ter hoogte van het Friese Oldeholtwolde, terwijl ze 172 kilometer per uur reed.
Dat was 52 kilometer te hard en dus kon zij haar rijbewijs inleveren. Dat meldde een politiewoordvoerder maandag.
quote:HEERENVEEN - Schaatser Beorn Nijenhuis moet na dit seizoen vertrekken bij TVM. Het aflopende contract van de 24-jarige sprinter wordt niet verlengd, zo maakte de ploegleiding maandag bekend.
Nijenhuis is bezig aan zijn zevende seizoen bij TVM. De in Canada geboren schaatser won vier keer brons bij de NK sprint. Bij het WK was de vijfde plaats tot dusverre zijn hoogste eindrangschikking, in 2007.
Verder boekte Nijenhuis als rijder van TVM vier wereldbekerzeges en is hij sinds vorig jaar in het bezit van het Nederlands record op de 1000 meter: 1.07,07.
Prestaties
Dit seizoen bleven prestaties uit. ''De rek is eruit'', aldus sprintcoach Geert Kuiper. ''We kunnen elkaar niet meer verder helpen.'' Nijenhuis komt in maart nog wel in actie op de 500 meter bij de wereldbekerfinale in Salt Lake City.
Waar Nijenhuis vanaf komend seizoen schaatst is nog niet bekend. Voormalig wereldkampioen sprint Jan Bos had Nijenhuis graag naar zijn ploeg Hofmeier gehaald. Die overgang lijkt nu niet waarschijnlijk. Hofmeier versterkte zich vorige week al met Jacques de Koning van APPM.
quote:HEERENVEEN - Na Beorn Nijenhuis neemt TVM ook afscheid van schaatser Jan Smeekens. Het na dit seizoen aflopende contract van de sprinter wordt niet verlengd, zo maakte teammanager Patrick Wouters dinsdag bekend.
''Na het wegvallen van Nijenhuis komt Smeekens als enig overgebleven sprinter in onze ploeg een beetje op een eilandje te staan'', aldus Wouters. ''Met het oog op de Olympische Spelen van volgend jaar willen we de allrounders sterker maken. Het is beter dat Jan zijn eigen weg kiest. We zijn in goed onderling overleg uit elkaar gegaan.''
De 22-jarige Smeekens eindigde eind januari voor het eerst op het podium bij een wereldbekerwedstrijd. In Erfurt won hij brons op de 500 meter. Smeekens maakt sinds het seizoen 2006-2007 deel uit van de TVM-ploeg.
''Na Vancouver beginnen we misschien wel weer een sprintploeg'', zegt Wouters. ''Jan is dan weer van harte welkom.''
Ik niet. Iedereen spaart zich voor het wk afstanden. Zeker Sven zal als het niet hoeft niet voluit gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:53 schreef Cavalier1 het volgende:
Dit weekend de WB finale. Hebben we er nog zin in of heeft het seizoen lang genoeg geduurd? Ik verwacht wel wat WR's eigenlijk. 500m V, 1000m M en 5km M.
2 jaar geleden werden er in Calgary ook meerdere WR's gereden de week voor het WK afstanden in Salt Lake City.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik niet. Iedereen spaart zich voor het wk afstanden. Zeker Sven zal als het niet hoeft niet voluit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |