Een beetje een feestje voor mezelf bouwen tussen mensen die me niet aanstaan en op kutmuziek.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij kunt voor jezelf dus geen feestje bouwen wanneer er mensen zijn die je niet aardig vind?
Volgens mij is dat dan toch echt een tekortkoming in jezelf.
Mmm oke, maar dan nog zijn er verschillende soorten disco. In Mtricht heb je 1 duidelijke voor de breezahs en playahs ( die heet ook toevallig de Allahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kroeg is al 1000x beter dan een disco. Ik had het ook over disco's e.d
Dat soort kudtvolk jahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:46 schreef raaavi het volgende:
http://www.tmf.nl/microsites/clubcam/
TMFquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:46 schreef raaavi het volgende:
http://www.tmf.nl/microsites/clubcam/
quote:
je moet natuurlijk ook niet alleen heengaanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een beetje een feestje voor mezelf bouwen tussen mensen die me niet aanstaan en op kutmuziek.
Nee, dat is leuk inderdaad.
Ik heb nog geen duidelijk onderscheid kunnen maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Mmm oke, maar dan nog zijn er verschillende soorten disco. In Mtricht heb je 1 duidelijke voor de breezahs en playahs ( die heet ook toevallig de Allah) en eentje voor coole mensen
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:48 schreef Juicyhil het volgende:
Oh ja, mensen ik moet gaan slapen. Ik moet morgenochtend weer autorijden.
Thnx, jij ook!quote:
Jou opmerkingen afentoequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook niet alleen heengaan![]()
Tevens, Emo-verheerlijkende KutTT..
ik hoop dat je een x in je aars verkracht word op een concert.
Of wacht, dat vind je lekker natuurlijk
Natuurlijk ga ik er niet alleen heen. Maar de keren dat ik met vrienden naar zoiets ga vind ik het ook kut.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook niet alleen heengaan![]()
Tevens, Emo-verheerlijkende KutTT..
ik hoop dat je een x in je aars verkracht word op een concert.
Of wacht, dat vind je lekker natuurlijk
Veel plezierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Liefste. het volgende:
later, ik ga op vakantie. zo. eerst nog wat slapen.
Trustenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Thnx, jij ook!
En iedereen bye bye
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Liefste. het volgende:
later, ik ga op vakantie. zo. eerst nog wat slapen.
Wel een adoreer topic!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
koninklijk figuur ben ik, at ik nog geen lintje ontvangen heb
daarbij slaat gebruind kutvolk ook als een lul op een drumstel, stiekem droomt hij van zo'n lekkere strandgebruinde fabrizio die met een roosje in zn naad op zijn bed zit te wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben het ook niet eens met de TT, trouwens
Ben geen 'emo'
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
daarbij slaat gebruind kutvolk ook als een lul op een drumstel, stiekem droomt hij van zo'n lekkere strandgebruinde fabrizio die met een roosje in zn naad op zijn bed zit te wachten.
Toch wel vreemd jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
koninklijk figuur ben ik, at ik nog geen lintje ontvangen heb
Er loopt in disco's en clubs wel veel van dat soort volk rond anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
daarbij slaat gebruind kutvolk ook als een lul op een drumstel, stiekem droomt hij van zo'n lekkere strandgebruinde fabrizio die met een roosje in zn naad op zijn bed zit te wachten.
Trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef raaavi het volgende:
iedereeen SC'd hem in het Vladje topic!
Ga je eerst een x heen voor je een oordeel velt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er loopt in disco's en clubs wel veel van dat soort volk rond anders.
Verder..!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef raaavi het volgende:
iedereeen SC'd hem in het Vladje topic!
Oke, niet zo veel gebruind volk, maar wel veel ander kutvolk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ga je eerst een x heen voor je een oordeel velt?
Gaat helemaal nergens over
Ach joh tussen elk soort volk zitten wel rotte appelsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er loopt in disco's en clubs wel veel van dat soort volk rond anders.
Verder..!
Yo sleepwell dawgquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:01 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Weltrusten tjappies en mammies
Weltrustenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:01 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Weltrusten tjappies en mammies
Morgen slapen, 's avonds uit.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:10 schreef Probinski het volgende:
[..]
Morgen slapenwerken, 's avonds uit.
Zondag slapen en brak zijn
jij?
Voortgangstoets .. dus traumata, shock, ademhaling, psychologie, breuken, anatomiequote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Voortgangstoets .. dus traumata, shock, ademhaling, psychologie, breuken, anatomie
Ja maar eigenlijk hoef je er niet echt voor te leren, omdat je het allemaal eerder gehad hebt enz, maar ik wil deze keer een goed halenquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:19 schreef raaavi het volgende:
is er een nieuw topic reeks.
maak ik toffe OP
gaat de TS homo doen!
Ja das waar, gewoon de dingen die je niet kent lerenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk hoef je er niet echt voor te leren, omdat je het allemaal eerder gehad hebt enz, maar ik wil deze keer een goed halen
Nee gewoon thuis achter de pcquote:
Plus er zit een vaag puntensysteem achter waardoor je aangemoedigd word om te gokken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:23 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja das waar, gewoon de dingen die je niet kent leren
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Plus er zit een vaag puntensysteem achter waardoor je aangemoedigd word om te gokken.
(je hoeft namelijk alleen de vragen in te vullen die je zeker zou weten)
Hij is ook eigenlijk bedoeld dat de zesdejaars hem helemaal kunnen invullen, maar meestal hebben mensen in het 4e jaar of 5e jaar al voldoende punten gehaald zodat ze het daarna niet meer hoeven te makenquote:
Heeeeel rustig, en om 12 uur nog even een frietje wezen etenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:26 schreef Probinski het volgende:
Wast een beetje leuk in de haas sjoerd?
Rustig op de vrijdagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeeeel rustig, en om 12 uur nog even een frietje wezen eten.
Ahh lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeeeel rustig, en om 12 uur nog even een frietje wezen eten.
Oooh zo, wat voor opleiding doe je dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij is ook eigenlijk bedoeld dat de zesdejaars hem helemaal kunnen invullen, maar meestal hebben mensen in het 4e jaar of 5e jaar al voldoende punten gehaald zodat ze het daarna niet meer hoeven te maken
Het werd wat drukker toen wij weggingen dacht ik... Achja..quote:
meestal is het voor 12 uur toch wel rustig ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het werd wat drukker toen wij weggingen dacht ik... Achja..
Ging er wel in jaquote:
WTF! Wordt leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en Probin, volgens mij hebben ze morgen iets valentijnsachtigs in de Mac... Krijgt bijvoorbeeld een kerel een kaartje met Donald er op... een een meiske er één met Katrien... En dan moet je elkaar gaan zoeken en dan schijn je een gratis drankje te krijgen..![]()
Vind je? Ik heb zoiets van... NEEE!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en Probin, volgens mij hebben ze morgen iets valentijnsachtigs in de Mac... Krijgt bijvoorbeeld een kerel een kaartje met Donald er op... een een meiske er één met Katrien... En dan moet je elkaar gaan zoeken en dan schijn je een gratis drankje te krijgen..![]()
Jammer dat niet meer in de buurt van de Mac ben anders had ik het ook wel geprobeerdquote:
Hoezo niet danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb zoiets van... NEEE!!!
Ik wil gewoon lekker chill doen in de Mac... Niet zoietsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Is toch wel grappig
Je hoeft t toch niet te doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb zoiets van... NEEE!!!
Goed punt... Weet je of Wouter meegaat btw?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:35 schreef Probinski het volgende:
[..]
Je hoeft t toch niet te doen, gewoon "Nee, geen zin in" of zoiets zeggen
Nee, denk dat ie dood is, geen MSN, SMS en alsk bel voicemailquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goed punt... Weet je of Wouter meegaat btw?
Hij is nooit meer op msn neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nee, denk dat ie dood is, geen MSN, SMS en alsk bel voicemail
Dan ga je meequote:
Hij is zelfs al een hele poos niet meer opt wow forum geweestquote:
Beetje ver weg denk ik of nietquote:
De laatste keer dat ik m sprak was toen we gingen Maccen een hele poos terug geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Hij is zelfs al een hele poos niet meer opt wow forum geweest
Dat ga ik niet redden dan denk ikquote:
Ik met oud en nieuw ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik m sprak was toen we gingen Maccen een hele poos terug geloof ik.
Carnaval is raar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:57 schreef Daniane het volgende:
Hai![]()
ik moet carnavalsoutfit kopen
maar ik heb geen zin om alleen te gaann...
- 1 vriendin gaat al winkelen
- ander háát winkelen
- 1 moet voetballen -> afgelast, dan zal ze wel moeten trainen...
- 1 weet ik niet; die zal ik ff smsen ofzoo
- rest woont ver weg en zullen dus denk ik niet komen![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:11 schreef prodygee het volgende:
Ja maar ik heb kruidencroissants van de Albert Heyn.
Ik wil ooook , maar enigste wat wij in huis hebben zijn te oude plakken te donkerbruin brood >.>quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:11 schreef prodygee het volgende:
Ja maar ik heb kruidencroissants van de Albert Heyn.
Poor youquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik wil ooook , maar enigste wat wij in huis hebben zijn te oude plakken te donkerbruin brood >.>
Maar eet smakelijk!
Gelukkig is er nog kaas in huis: tostiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:25 schreef prodygee het volgende:
[..]
Poor you, droog en onsmakelijk.
Ze waren yam.
Omg, beste oplossing voor oud broodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog kaas in huis: tosti
Ok mooi zo ^^ ik had niet anders verwacht
Wie wie wiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dan komt die vent met dat vogelliedje weer op tv.
Uhuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef prodygee het volgende:
[..]
Omg, beste oplossing voor oud brood
Weet z'n naam niet, maar d'r is met carnaval altijd zo'n bekende vent op tv, met zo'n gek hoedje en de vogeltjesdans enzo. Hij irriteert me.quote:
Watbrood?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Uhu![]()
Maar doppeltjesbrood kan ook nog , is ook nog wel eetbaar
gewoon om het hele carnaval, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden eigenlijk....quote:
Gaat alleen maar om commercie. Net als valentijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon om het hele carnaval, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden eigenlijk....
whahaquote:
Ohh..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon om het hele carnaval, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden eigenlijk....
Aaah dat. Heb ik in groep 8 op schoolkamp voor 't laatst op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahauh nou kijk dan scheur je het oude brood in stukjes, en doe je in de pan met ei, en zout ofzo... krijg je soort allemaal kleine wentelteefjes maar dan niet zoet
ik heb bij carnaval meer het idee dat het er bij sommigen gewoon om gaat om zich compleet lam te zuipen ¬¬quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:34 schreef prodygee het volgende:
[..]
Gaat alleen maar om commercie. Net als valentijn.
Moet wel zeggen dat het ondanks dat wel leuke dagen kunnen zijn. Alleen is 't me nog nooit overkomen.
Dankje, jij ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:35 schreef Daniane het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
in meer dan duizend smaken
mocht cupido je raken
dan schreeuw je 't van de daken![]()
![]()
fijne valentijnsdag iedereen
Ben al geraakt, al lang.. alleen heeft hij de ander gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:35 schreef Daniane het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
in meer dan duizend smaken
mocht cupido je raken
dan schreeuw je 't van de daken![]()
![]()
fijne valentijnsdag iedereen
Cupido was dronken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ben al geraakt, al lang.. alleen heeft hij de ander gemist geloof ik.
Ahwww..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
haha , mijn pa maakt het bijna iedere zondagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:35 schreef prodygee het volgende:
[..]
Aaah dat. Heb ik in groep 8 op schoolkamp voor 't laatst op.
GHB is dan dé oplossing.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
oké!quote:
Lief!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Niemand![]()
maar ik denk ik doe ff lief
heb je borsthaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Blouse dicht, of toch een klein beetje open laten?
Staat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef prodygee het volgende:
[..]
Borsthaar is kudt.
Mark, ik staat naar je UI..
Emo's.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:51 schreef prodygee het volgende:
[..]
NATURE HATES US.
SO EMO.
Nee, maar je hebt gelijk.
*staar
Oh, dat zag ik niet eensquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Emo's.![]()
Heheh, vast niet om dat Ajax plaatje?
Haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef prodygee het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik niet eens
'Emo-haar', scene-haar, whatever. 't is mooi
Awesome!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Haha.
Daar ben ik het volledig mee eens!
dan dicht.quote:
Niet alleen emo kan mooi zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:59 schreef liiszle het volgende:
ik ben gewoon simpel blondniets emo's aan.
Jazeker. Maar ik ga zo naar huis, kan moeilijk in deze staat over straat gaan lopen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:59 schreef prodygee het volgende:
[..]
Laptoppen in bed is chillll. Of hoe je 't ook doet.
Bye
Ikke even douchen.
d'an is het goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:00 schreef prodygee het volgende:
[..]
Niet alleen emo kan mooi zijn.
nou echt effe douchen..
ooeh je bent bij je chickie aan het fokkkkken!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik ga zo naar huis, kan moeilijk in deze staat over straat gaan lopen.
ooewwh spannendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:03 schreef MASD het volgende:
15:45 Veronica Pokémon: The Rise of Darkrai (2008) 6.3
20:10 Veronica Jurassic Park (1993) 7.8
Ik heb mijn dag geplant.en tussendoor slumdig millionaire, jeweetz. Je moet toch iets als je als enige in het land geen chick kunt krijgen.
Ja, want die was er niet, en ik lag nog in bed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooeh je bent bij je chickie aan het fokkkkken!
GOTTA CATCH 'EM ALL, POKÉMONquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:03 schreef MASD het volgende:
15:45 Veronica Pokémon: The Rise of Darkrai (2008) 6.3
20:10 Veronica Jurassic Park (1993) 7.8
Ik heb mijn dag geplant.en tussendoor slumdig millionaire, jeweetz. Je moet toch iets als je als enige in het land geen chick kunt krijgen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
GOTTA CATCH 'EM ALL, POKÉMON
IK GAAT KIJKEN
Nu op jetix. jwz.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
GOTTA CATCH 'EM ALL, POKÉMON
IK GAAT KIJKEN
Whehe een Amerikaan op m'n msn heeft me dat liedje getipt echt lang geleden.. ik downloade dus zo dat album, luister het een keer, dat ene liedje wat vaker en toen werd het al saai.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
Im stuck in parallel worlds, something supernatural.
Ik was laatst naar hun concert geweest in de melkwegquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Whehe een Amerikaan op m'n msn heeft me dat liedje getipt echt lang geleden.. ik downloade dus zo dat album, luister het een keer, dat ene liedje wat vaker en toen werd het al saai.
Hoe weet je dat?quote:
Een paar liedjes waren leuk, de rest waren opvullers. Ik vond het niet slecht of zo maar het kon me niet lang boeien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik was laatst naar hun concert geweest in de melkweghun album is wel stoer, maar hoe vaker je het luistert hoe saaier.
Ik vind The White One Is The Evil wel zeer tof, maar idd de rest is opvulling.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een paar liedjes waren leuk, de rest waren opvullers. Ik vond het niet slecht of zo maar het kon me niet lang boeien.
Maar net zat zulks een chick (weet niet wie want keek alleen de erste 3 seriesquote:
TOFquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar net zat zulks een chick (weet niet wie want keek alleen de erste 3 series) met een piplup vast in een bos
en toen kwamen er heul veul ariados en toen kwamen ze vast te zitten en deed piplup een aanval en vlogen de ariados zo de lucht in
net als team rocket!
Nostalgie!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
TOF
Waarom kijkt MASD pokémon? Waarom kijkt MASD jetix? Je imago, wat doe je?
Welk imagoquote:
En dan op zo`n oude grote gameboyquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
! Heb ik echt uuuuuren op gezeten.
Dat was tofquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan op zo`n oude grote gameboy![]()
En dan ging je met vrienden tegen elkaar battelen enzulks
Heuheuhueh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan op zo`n oude grote gameboy![]()
En dan ging je met vrienden tegen elkaar battelen enzulks
die was er niet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, want die was er niet, en ik lag nog in bed!
Dat probleem heb ik nou ook altijdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:35 schreef prodygee het volgende:
Pfoeh, de douche ging maar niet uit.
ohhhhh! jeetje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Klopt. Ze was bij de schoonheidsspecialist!
Maar 't is echt zo! Ik draaide maar en er kwam steeds meer water uit!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:36 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nou ook altijd
quote:
Andere kant op draaien?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef prodygee het volgende:
[..]
Maar 't is echt zo! Ik draaide maar en er kwam steeds meer water uit!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:38 schreef prodygee het volgende:
[..]
Maar 't is echt zo! Ik draaide maar en er kwam steeds meer water uit!
Jouw server is zow sloomquote:
fapfapfapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Desunoto het volgende:
DownPoison en Ivopedia hebben leuke usericoontjes [ afbeelding ]
Mogelijkquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:42 schreef Desunoto het volgende:
DownPoison en Ivopedia hebben leuke usericoontjes [ afbeelding ]
Huh? Oh, wacht.. ga ik even proberen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
zoiets noem je ook wel , de verkeerde kant opdraaien
Je chickie?quote:
first you gotta push ittttquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hang mezelf nog liever op dan dat ik naar Steen luister
Bijna wel ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef prodygee het volgende:
[..]
Huh? Oh, wacht.. ga ik even proberen.
Ik ken Steen niet???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
is leuk ja!quote:
Zijn we van de FOK!schaap over gegaan op de FOK!steen?quote:
je had ook gewoon ff kunnen zeggen wat voor band het wasquote:
Band is nog een groot woordquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
je had ook gewoon ff kunnen zeggen wat voor band het was![]()
Hoe kon je me dit aandoen
Hier was ik gewoon bij hequote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
*Stenen![]()
Maar die zijn nog beter ja
jaa daar heb je gelijk in,, wou toch nog even netjes blijven (A)quote:
Maar eens zien zo dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
het maakt jullie echt niet uit hoe de O P eruit ziet !! * heb er nu 2x mensen die hier vaak komen * ingezet
omdat het mooier staat!
De huillach smiley zegt genoeg hoop ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
je had ook gewoon ff kunnen zeggen wat voor band het was![]()
Hoe kon je me dit aandoen
ze heeft een hoop lieve liedjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
is leuk ja!
dit vind ik echt zo'n lief liedje.
Even die luisteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze heeft een hoop lieve liedjes
dat waren echt Mash_ en mijn liedjes
Sunshine after rain is fijn
Eauquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het staat er al 3 topics in
Die baardquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef Daniane het volgende:
dit filmpje blijft zo baas.
kijk meteen 4:31 .. die baard![]()
ja ok XDquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:54 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
De huillach smiley zegt genoeg hoop ik
Jazekerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja ok XD
en en : escape the fate!!![]()
*stuiteractie*
tenminste ik neem aan dat je daar toch je signature weg hebt he ?:p
Yeah, die zijn gruwelijk!quote:
Die is leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze heeft een hoop lieve liedjes
dat waren echt Mash_ en mijn liedjes
Sunshine after rain is fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |