Poor youquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik wil ooook , maar enigste wat wij in huis hebben zijn te oude plakken te donkerbruin brood >.>
Maar eet smakelijk!
Gelukkig is er nog kaas in huis: tostiquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:25 schreef prodygee het volgende:
[..]
Poor you, droog en onsmakelijk.
Ze waren yam.
Omg, beste oplossing voor oud broodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog kaas in huis: tosti
Ok mooi zo ^^ ik had niet anders verwacht
Wie wie wiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef prodygee het volgende:
[..]
Dan komt die vent met dat vogelliedje weer op tv.
Uhuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef prodygee het volgende:
[..]
Omg, beste oplossing voor oud brood
Weet z'n naam niet, maar d'r is met carnaval altijd zo'n bekende vent op tv, met zo'n gek hoedje en de vogeltjesdans enzo. Hij irriteert me.quote:
Watbrood?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Uhu![]()
Maar doppeltjesbrood kan ook nog , is ook nog wel eetbaar
gewoon om het hele carnaval, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden eigenlijk....quote:
Gaat alleen maar om commercie. Net als valentijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon om het hele carnaval, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden eigenlijk....
whahaquote:
Ohh..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:33 schreef DownPoison het volgende:
[..]
gewoon om het hele carnaval, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden eigenlijk....
Aaah dat. Heb ik in groep 8 op schoolkamp voor 't laatst op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
whahauh nou kijk dan scheur je het oude brood in stukjes, en doe je in de pan met ei, en zout ofzo... krijg je soort allemaal kleine wentelteefjes maar dan niet zoet
ik heb bij carnaval meer het idee dat het er bij sommigen gewoon om gaat om zich compleet lam te zuipen ¬¬quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:34 schreef prodygee het volgende:
[..]
Gaat alleen maar om commercie. Net als valentijn.
Moet wel zeggen dat het ondanks dat wel leuke dagen kunnen zijn. Alleen is 't me nog nooit overkomen.
Dankje, jij ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:35 schreef Daniane het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
in meer dan duizend smaken
mocht cupido je raken
dan schreeuw je 't van de daken![]()
![]()
fijne valentijnsdag iedereen
Ben al geraakt, al lang.. alleen heeft hij de ander gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:35 schreef Daniane het volgende:
Verliefdheid is een toverbal
in meer dan duizend smaken
mocht cupido je raken
dan schreeuw je 't van de daken![]()
![]()
fijne valentijnsdag iedereen
Cupido was dronken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ben al geraakt, al lang.. alleen heeft hij de ander gemist geloof ik.
Ahwww..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
haha , mijn pa maakt het bijna iedere zondagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:35 schreef prodygee het volgende:
[..]
Aaah dat. Heb ik in groep 8 op schoolkamp voor 't laatst op.
GHB is dan dé oplossing.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:36 schreef prodygee het volgende:
[..]
oké!quote:
Lief!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Niemand![]()
maar ik denk ik doe ff lief
heb je borsthaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Blouse dicht, of toch een klein beetje open laten?
Staat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef prodygee het volgende:
[..]
Borsthaar is kudt.
Mark, ik staat naar je UI..
Emo's.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:51 schreef prodygee het volgende:
[..]
NATURE HATES US.
SO EMO.
Nee, maar je hebt gelijk.
*staar
Oh, dat zag ik niet eensquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Emo's.![]()
Heheh, vast niet om dat Ajax plaatje?
Haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef prodygee het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik niet eens
'Emo-haar', scene-haar, whatever. 't is mooi
Awesome!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Haha.
Daar ben ik het volledig mee eens!
Forum Opties | |