quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:19 schreef raaavi het volgende:
is er een nieuw topic reeks.
maak ik toffe OP
gaat de TS homo doen!
Ja das waar, gewoon de dingen die je niet kent lerenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk hoef je er niet echt voor te leren, omdat je het allemaal eerder gehad hebt enz, maar ik wil deze keer een goed halen
Nee gewoon thuis achter de pcquote:
Plus er zit een vaag puntensysteem achter waardoor je aangemoedigd word om te gokken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:23 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja das waar, gewoon de dingen die je niet kent leren
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Plus er zit een vaag puntensysteem achter waardoor je aangemoedigd word om te gokken.
(je hoeft namelijk alleen de vragen in te vullen die je zeker zou weten)
Hij is ook eigenlijk bedoeld dat de zesdejaars hem helemaal kunnen invullen, maar meestal hebben mensen in het 4e jaar of 5e jaar al voldoende punten gehaald zodat ze het daarna niet meer hoeven te makenquote:
Heeeeel rustig, en om 12 uur nog even een frietje wezen etenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:26 schreef Probinski het volgende:
Wast een beetje leuk in de haas sjoerd?
Rustig op de vrijdagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeeeel rustig, en om 12 uur nog even een frietje wezen eten.
Ahh lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heeeeel rustig, en om 12 uur nog even een frietje wezen eten.
Oooh zo, wat voor opleiding doe je dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij is ook eigenlijk bedoeld dat de zesdejaars hem helemaal kunnen invullen, maar meestal hebben mensen in het 4e jaar of 5e jaar al voldoende punten gehaald zodat ze het daarna niet meer hoeven te maken
Het werd wat drukker toen wij weggingen dacht ik... Achja..quote:
meestal is het voor 12 uur toch wel rustig ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het werd wat drukker toen wij weggingen dacht ik... Achja..
Ging er wel in jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |