Zwart vind ik hem ook mooierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Elberrie het volgende:
Normaal gesproken ben ik ook altijd een voorstander van een zwarte telefoon, maar deze ziet er in het zilver wel erg strak uit. Ga toch sterk twijfelen. Als goed is komt deze tegen het einde van het eerste half jaar van 2009 uit, rond die tijd verloopt mijn abbo ook, dus hopelijk ligt ie dan snel een keer in de winkels.
echt? ze stoppen er alles in maar vergeten het toetsenbord te verlichten, lijkt me sterkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef raaavi het volgende:
Onthoud dat de toetsen geen licht geven.
wat jammer is. misschien is het licht van het scherm genoeg.
1 van die nokia mensen zei dat in het filmpje. wacht ik zoek het even op!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
echt? ze stoppen er alles in maar vergeten het toetsenbord te verlichten, lijkt me sterk
quote:CPU;Clock: 369 MHz
ROM+type: Flash EEPROM
ROM;capacity: 32768 MiB
RAM;type: mobile DDR SDRAM
RAM:capacity: 128 MiB
hehe en dat is me toch een langzame baggertelefoon, ben benieuwd wat dit gaat worden danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef raaavi het volgende:
hier voor de OP;
[..]
Is hetzelfde als de nokia n96!!
zie editquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hehe en dat is me toch een langzame baggertelefoon, ben benieuwd wat dit gaat worden dan
Oh het is van metaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef raaavi het volgende:
wat vinden jullie van die slide-steuntje?
http://www.engadget.com/p(...)e-reckoning/1203841/
dan nog vergeleken met de xperia en htc touch pro:quote:
Hahahahahaaahahhahahahahahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:27 schreef Originele_Naam het volgende:
ach iphone blijft gewoon onovertroffen als het gaat om smartphones en nee ik heb zelf geen iphone
Zullen we gewoon weer OT verder gaan en het niet meer hebben over die falende OP van Raaviquote:
Ligt eraan wat je bedoelt met het 'oplichten'. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met oplichten, aangezien ik ook zo'n filmpje heb gezien. In dat filmpje lichtten de toetsen op van de letters die gebruikt werden, maar dat was gedaan om aan te geven welke toetsen werden gebruikt (je zag namelijk geen vingers!). De toetsen zullen vast wel licht eromheen hebben (volgens mij oranje)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef raaavi het volgende:
[..]
1 van die nokia mensen zei dat in het filmpje. wacht ik zoek het even op!
Hmm.,
Hier zeggen ze wel dat de toetsen oplichten
maar ik weet zeker dat in het filmpje 1 van die gasten zei dat dat niet het geval was.
ook heb ik in nog geen 1 filmpje gezien dat die toetsen oplichten.
JA!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:45 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt met het 'oplichten'. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met oplichten, aangezien ik ook zo'n filmpje heb gezien. In dat filmpje lichtten de toetsen op van de letters die gebruikt werden, maar dat was gedaan om aan te geven welke toetsen werden gebruikt (je zag namelijk geen vingers!). De toetsen zullen vast wel licht eromheen hebben (volgens mij oranje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |