WTF! Wordt leukquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en Probin, volgens mij hebben ze morgen iets valentijnsachtigs in de Mac... Krijgt bijvoorbeeld een kerel een kaartje met Donald er op... een een meiske er één met Katrien... En dan moet je elkaar gaan zoeken en dan schijn je een gratis drankje te krijgen..![]()
Vind je? Ik heb zoiets van... NEEE!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en Probin, volgens mij hebben ze morgen iets valentijnsachtigs in de Mac... Krijgt bijvoorbeeld een kerel een kaartje met Donald er op... een een meiske er één met Katrien... En dan moet je elkaar gaan zoeken en dan schijn je een gratis drankje te krijgen..![]()
Jammer dat niet meer in de buurt van de Mac ben anders had ik het ook wel geprobeerdquote:
Hoezo niet danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb zoiets van... NEEE!!!
Ik wil gewoon lekker chill doen in de Mac... Niet zoietsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Is toch wel grappig
Je hoeft t toch niet te doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb zoiets van... NEEE!!!
Goed punt... Weet je of Wouter meegaat btw?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:35 schreef Probinski het volgende:
[..]
Je hoeft t toch niet te doen, gewoon "Nee, geen zin in" of zoiets zeggen
Nee, denk dat ie dood is, geen MSN, SMS en alsk bel voicemailquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goed punt... Weet je of Wouter meegaat btw?
Hij is nooit meer op msn neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:37 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nee, denk dat ie dood is, geen MSN, SMS en alsk bel voicemail
Dan ga je meequote:
Hij is zelfs al een hele poos niet meer opt wow forum geweestquote:
Beetje ver weg denk ik of nietquote:
De laatste keer dat ik m sprak was toen we gingen Maccen een hele poos terug geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Hij is zelfs al een hele poos niet meer opt wow forum geweest
Dat ga ik niet redden dan denk ikquote:
Ik met oud en nieuw ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik m sprak was toen we gingen Maccen een hele poos terug geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |