Trustenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Thnx, jij ook!
En iedereen bye bye
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:49 schreef Liefste. het volgende:
later, ik ga op vakantie. zo. eerst nog wat slapen.
Wel een adoreer topic!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
koninklijk figuur ben ik, at ik nog geen lintje ontvangen heb
daarbij slaat gebruind kutvolk ook als een lul op een drumstel, stiekem droomt hij van zo'n lekkere strandgebruinde fabrizio die met een roosje in zn naad op zijn bed zit te wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben het ook niet eens met de TT, trouwens
Ben geen 'emo'
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
daarbij slaat gebruind kutvolk ook als een lul op een drumstel, stiekem droomt hij van zo'n lekkere strandgebruinde fabrizio die met een roosje in zn naad op zijn bed zit te wachten.
Toch wel vreemd jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
koninklijk figuur ben ik, at ik nog geen lintje ontvangen heb
Er loopt in disco's en clubs wel veel van dat soort volk rond anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
daarbij slaat gebruind kutvolk ook als een lul op een drumstel, stiekem droomt hij van zo'n lekkere strandgebruinde fabrizio die met een roosje in zn naad op zijn bed zit te wachten.
Trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef raaavi het volgende:
iedereeen SC'd hem in het Vladje topic!
Ga je eerst een x heen voor je een oordeel velt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er loopt in disco's en clubs wel veel van dat soort volk rond anders.
Verder..!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef raaavi het volgende:
iedereeen SC'd hem in het Vladje topic!
Oke, niet zo veel gebruind volk, maar wel veel ander kutvolk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ga je eerst een x heen voor je een oordeel velt?
Gaat helemaal nergens over
Ach joh tussen elk soort volk zitten wel rotte appelsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er loopt in disco's en clubs wel veel van dat soort volk rond anders.
Verder..!
Yo sleepwell dawgquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:01 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga slapen![]()
Weltrusten tjappies en mammies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |