Waarom vind je ze kut?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef Desunoto het volgende:
Discotheken of clubs vind ik ook kut. Kutmuziek, kutvolk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga maximaal 10 keer per jaar uit.
quote:
Schud je booty voor mij danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:39 schreef Liefste. het volgende:
goshhhhh, ik krijg nou echt zin om te dansen joh
Ik kan me niet voorstellen dat je iedere week naar een concert of festival gaatquote:
Dansen is erotiek in zijn puurste vorm.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou met iemand gaan dansen, op een festival kan ik tenminste meteen door naar de tent om daar te ketsen, waar moet dat dan in een discotheek
En wat komen ze tekort? Muzieksmaak? Penislengte of vind je ze niet aardig genoeg omdat ze niet met vreemde types op willen schieten?quote:
Losgaan op Pogo zonder klerenquote:
Dat volk wat Juicy dus net beschreef zie je er teveel. En tussen de rest voel ik me ook niet thuis. De hele sfeer ligt me voor geen meter.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waarom vind je ze kut?
Is dat een tekortkoming in jezelf, of in de mensen die d'r komen?
Oftwel ==> Die lekkere bitches gewoon goed playenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Dansen is erotiek in zijn puurste vorm.De zwoele bewegingen aangedreven door de hartstocht en romantiek van de muziek in kwestie zorgen voor een tafereel die zich zonder overgave aan cliché's en andere nonsens een waar feest mag noemen.
Nee?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IK GA NIET UIT !jezus man
pot bier is toffer dan een paar breezahs![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Dansen is erotiek in zijn puurste vorm.De zwoele bewegingen aangedreven door de hartstocht en romantiek van de muziek in kwestie zorgen voor een tafereel die zich zonder overgave aan cliché's en andere nonsens een waar feest mag noemen.
eens in de paar weken / maandenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je iedere week naar een concert of festival gaat
Uuh, vorige week had ik 3 concerten (Forever The Sickest Kids, Metro Station en Ladyhawke) maandag ga ik naar een concert, Hollywood Undead.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je iedere week naar een concert of festival gaat
Dan moet je een andere kroeg of disco zoekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat volk wat Juicy dus net beschreef zie je er teveel. En tussen de rest voel ik me ook niet thuis. De hele sfeer ligt me voor geen meter.
Jij kunt voor jezelf dus geen feestje bouwen wanneer er mensen zijn die je niet aardig vind?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat volk wat Juicy dus net beschreef zie je er teveel. En tussen de rest voel ik me ook niet thuis. De hele sfeer ligt me voor geen meter.
Kroeg is al 1000x beter dan een disco. Ik had het ook over disco's e.dquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan moet je een andere kroeg of disco zoeken
Bij MS kwam er toch ook allemaal volk op af wat je niet mochtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uuh, vorige week had ik 3 concerten (Forever The Sickest Kids, Metro Station en Ladyhawke) maandag ga ik naar een concert, Hollywood Undead.
Dus genoeg aanbod hoor.
POGOquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:41 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Losgaan op Pogo zonder klerenis nog altijd een van mijn favoriete vakantielatenachtbezigheden [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |