Floortje klimt ook op alles ineens... (zo schattig dat ze dan ineens met haar beker op de bank zit te zittenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Troel het volgende:
Ruben is echt heel erg aan het klimmenOp papa, mama, de bank, uit zijn bed, noem maar op. Ik hoop maar dat hij niet echt uit zijn bed gaat klimmen maar dat het bij proberen blijft
Hij bleef net zo lief onder zijn dekentje liggen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wisten jullie al dat Meike een grote zus wordt?
dat vind Floor ook heerlijk !quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef Nijna het volgende:
appelsap, volgens mij heb ik een apart kind, want ze wil ook graag mutsen op of zakdoeken om haar hoofd geknoopt...
Als ze een kledingstuk of iets tegenkomt probeert ze altijd eerst of het op haar hoofd blijft liggen....
Zo had ze laatst een pyamabroek van mij over haar hoofd getrokken...![]()
Geen idee van wie ze het heeft, want ik ben helemaal niet van dingen op mn hoofd, en lief ook niet zo...
Mij zijn neusdruppels geadviseerd, omdat je met een spray tegen het snot aan gaat sprayen en met neusdruppels gaat het meer door/tussen het slijm zitten. Ik heb ook gemerkt dat mbv druppels ze ook eerder hun neus ophalen en even niesen...Dus voortaan gebruik ik druppels.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Arme Lena, dapper meisje.. Gelukkig nu AB die het snel weer beter maakt![]()
Spray je ook met neusspray? dat raadde de huisarts aan, ook bij nieuwe verkoudheden, om te voorkomen dat de oorontsteking weer op komt zetten..
We hebben het hoofdeinde al omhoog, maar echt verkouden is hij ook niet. Het is echt een droge kriebelhoest..
gewoon zoutoplossing gekregen via huisarts...incl. zo'n pipetje.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Maak je dan zelf een zoutoplossing? En hoe druppel je dan in de neus?
Dat neusspray ding stopt hij zelf al in zijn neus. Dat is nu makkelijk.. Maar die druppels klinkt ook wel het proberen waard.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
hele dagen riepen we "waar is eli nou? oh, dáár is eli!" en dan kijken naar een stralend kind die net zijn handen van zijn ogen heeft getrokken en blij is dat we zo leuk samen spelen. superschattig![]()
Ik bedoel het niet om Pepijn terug te pakkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat doet hij bij jou 's nachts ook.
Heb je zelf achterna gebeld, of kreeg je een brief?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, ik maak me ook niet zoveel zorgen. En verwacht dat hij nu op het KDV wel nieuwe dingen gaat leren. Bij de kruipgroep valt het ook wel op. De andere kindjes hebben een grotere broer of zus. En lijken ook iets wijzer in sommige dingen. Maar die kindjes hebben allemaal gedoe met eten/drinken/slapen. Dat hebben wij dan weer niet![]()
27 maart weer naar het CB.. Vorige keren kende hij net voor het CB weer allerlei nieuwe kunstjes. Misschien nu ook wel![]()
Op het KDV hadden ze tegen wat kindjes gezegd dat Chris nog niet kon lopen. Maar dat hij het wel ging leren. Heeft er een poos een jochie bij hem gestaan om hem aan te moedigen..![]()
![]()
Dat wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:53 schreef bixister het volgende:
8 boterhammen!da's Flinke Honger! ik vind 't ook wel erg veel, voor een kind van die leeftijd. maar tussen de middag zo'n streng maximum vind ik wel 't andere uiterste, en vooral vreemd dat ze het niet eerder even besproken hebben met jullie inderdaad. misschien kun je doorgeven dat jullie 3 of 4 boterhammen tussen de middag een beter maximum vinden voor Damian. 's ochtends en 's avonds ben je er zelf bij, neem ik aan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:06 schreef Memmel het volgende:
Anna is vanmorgen naar de huisarts geweest. Flink verkouden en veel slijm, maar geen ontstekingen ofzo, gelukkig. Ze probeerde wel haar 'ik-kijk-je-heel-boos-aan-met-pruillip-en-misschien-val-je-wel-neer'-blik op de dokter, maar die werkte niet.
En mama heeft een dikke keelontsteking....vandaar mijn algehele ellendigheid.
Zijn moeder haaaaaaat broccoli.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef p_iglet het volgende:
Als hij goed groentes eet en brood enzo dan kan hij ook best ff zonder zuivel hoor.
Gewoon 1x per week broccoli etenen notenpasta op brood af en toe. Dan zit je ruim aan je calcium.
Oh tof! Dan kan ik evt. een keer in mijn pauze daarheen! Maar ik denk eig.. dat ze het hier in GOuda bij de natuurwinkel(s) wel hebben ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef Memmel het volgende:
Je werkt toch in Den Haag? Onder de Hema, bij de tramhalte zit een bio-supermarkt. Daar hebben ze het zeker!
NEEquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Arme Pepijn, hopelijk zijn die kiezen snel door.. Zijn het de achtersten al?
Ik dacht juist dat het er op leek dat Ruben geen autistische trekjes vertoonde. Of is er wat veranderd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
Ticootje, het is echt gewoon bullshit dat die prik autisme veroorzaakt. Wel is het zo dat autisme in veel gevallen vastgesteld wordt vanaf de tijd dat de kinderen inderdaad die prik krijgen. Misschien dat op die manier die link gelegd wordt? Er zijn tig gevallen bekend van kinderen die pas later tekenen tonen van autisme, ook bij kinderen die geen prikken hebben gehad.
(En daarnaast, een rechtbank stelt vast dat er een link is? Alsof een rechtbank verstand heeft van autisme)
(Overigens heb ik natuurlijk makkelijk praten, Ruben heeft het sowieso al wel, of ie nou geprikt wordt of niet)
Hij vertoont nog niet echt wat (nouja, hij is niet heel erg knuffelig, behalve met Pepijn, maar het zal er echt wel inzittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het er op leek dat Ruben geen autistische trekjes vertoonde. Of is er wat veranderd?
Issie trouwens alweer beter?
Mag ik zeggen dat ik het egoistisch vind om wel te enten tegen rode hond en niet tegen de bof. De bof is idd voor meisjes niet gevaarlijk, maar op latere leeftijd wordt je er wel flink ziek van. En niet enten van meisjes draagt bij aan een lagere vaccinatiegraad en dus meer kans dat ze het wel krijgt en dus jongens besmet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
piglet, dank je voor je antwoord!
Ik was wel van plan om Jen te laten enten tegen rode hond. Maar inderdaad flink later. En dan alleen een enkelvoudige vaccinatie. Tja wij gaan wel in augustus weer naar zuid frankrijk. Dan zou ik voor die tijd nog eens goed moeten nadenken over de mogelijke risico's.
Heujquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Troel het volgende:
Ach, als je zoiets moois overhoudt aan de bof als freecell heeft
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
[..]
En het resultaat van mijn bof mag er zijn
Nog 6 voor zijn melkgebitquote:Op zondag 22 februari 2009 13:41 schreef Deepfreeze het volgende:
En pepijn al 2 kiezen!! Zijn er nog meer op komst?
Leanderquote:
Hij heeft een grotere kans en ik moet zeggen dat ik wel bepaalde dingen begin te herkennen (maar ik heb echt niet de behoefte om dat op het forum te gooienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:59 schreef Lois het volgende:
Troel Ruben hoeft toch niet autistisch te zijn? Hij heeft ws een grotere kans maar dat hoeft toch niet perse? Of ben ik abuis?
En ook geen mini marsjes/lions/twixquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Memmel het volgende:
Ondankbare juf die je bent...
Webkim, we dikken wel even in, je bent welkom hoor! (maareh...nu al??)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
En ook geen mini marsjes/lions/twix
deze traktatie hadden we toen voor de achterblijvers:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Memmel het volgende:
Bix, maak je dan ook een traktatie of iets leuks voor de juffen in zo'n geval?
Niet doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
of een steen met de tekst
"mijn is juf is steengoed"
"mijn juf is keigaaf "
hahahahahaa
Ik vond dat nog wel meevallen hier bij ons op de opvang. Als baby merken ze er toch geen drol van, want dan kunnen ze toch nog niet met anderen spelen. En als ze drie jaar zijn hebben ze een heel ander speelschema, want dan mogen ze 's middags naar de grote gang, waardoor de kleinere kinderen dus het lokaal voor zich hebben (en je dus niet met zo'n groot verschil zit).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Voor beide valt wat te zeggen. Ik vind het leeftijdsverschil tussen 0 en 4 jaar weer zo heel groot, de indeling met wat meer richting leeftijdgenootjes vind ik ook niet slecht zeg maar.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef Memmel het volgende:
Ja Karin, crechejuffen wel, maar die verwende basisschooljuffen
Ik heb nog niet van Bert gehoord dat het niet gaat. Op de opvang is er natuurlijk ook veel meer te zien en te beleven, dus misschien dat het daar wel beter gaat dan alleen met mama thuis? Ik hoop het tenminste en dat hij niet de hele dag een van de leidsters opeist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, hoe is het vandaag met Ruben? Gaat het al weer een beetje beter? Wel sneu hoor, dat hij zo aangedaan is door dat gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot gauw weer volgende week!
[ Bericht 19% gewijzigd door DeLiedje op 25-02-2009 13:22:16 ]
hihi geweldig! hier worden ook alle lichaamsdelen aangewezen, en dan het liefst ook bij de mensen in de tram, maar die zitten niet altijd te wachten op zo'n jochie wat aan hun oren wil zittenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Stiemie het volgende:
Davinia met Linde d'r ontlasting gaat het goed. Er zit tenminste geen bloed meer in. Waarschijnlijk dus een geknapt haarvaatje ofzo geweest. Wel heeft ze nog steeds slijmerige diarree, maar we hopen dat dat snel minder gaat worden. Ze blijft in ieder geval goed eten en drinken dus ze heeft er zelf niet echt last van.
En het is inderdaad zooooo leuk als ze gaan pratenLinde kletst de hele dag door: mama neus (aanwijzen) en Linne neus (ook aanwijzen) en poes neus (poes rent hard weg
) En met brood eten wil ze zelf steeds aangeven wat ze op haar brood krijgt: pinnekaas, koeke (speculoospasta), appelpeer (fruitstroop) en kaas zijn favoriet
Meen je dit zereneus?? Zoja, mag ik mee en waar schrijf ik Anna in?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...We gaan wel meedoen aan een hardloopwedstrijd! De CPC loop hier in Den Haag kent ook de 1 km loop en die gaan we doen ! We zijn dus in training.///
Leuk ! 14 maart en ik kan je wel via mijn school inschrijven....?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:39 schreef Memmel het volgende:
[..]
Meen je dit zereneus?? Zoja, mag ik mee en waar schrijf ik Anna in?
Floor heeft zo'n 300 ml thee achterover geklokt en dat zit er nog steeds in. Ze is ook gezellig, dus we wachten het af, maar een goede start van de dag !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:28 schreef Stiemie het volgende:
Gaat het weer wat beter met Floor en Pepijn?
Memmel capuchon vasthouden werkt helaas ook nietDat heeft ze door en geeft hetzelfde effect als hand vasthouden. Ik geef haar nu steeds de keuze tussen in de buggy zitten of een hand geven. Dan is handje geven soms nog een optie.
Piglet draagdoek zie ik niet echt zitten want dan zou ik haar bij elke straathoek in en uit dat ding moeten wurmen en ik vind 1 baby tegelijk dragen straks eigenlijk meer dan genoeg
oh mijn hemel....dat belooft een spektakel...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef Memmel het volgende:
Wij doen hier op zondag 2 km in anderhalf uur ofzo. Dat is dan inclusief loopwagen en twee honden, hoor. En dan het laatste stukje dragen, want dan heeft Anna geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |