abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66018144
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 42

Ik sloot hem

De niet-meer babies en bijna-peuters:

12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
27 mei 2007: Bente, dochter van Make-Yourself
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januarii 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
20 januari 2008: Finn, zoon van SaiG
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim

***vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Laatste posts:

Wat fijn dan Damian weer beter is

Hier een een meisje dat helemaal niet zelf wil spelen Erg jammer dat het weer niet zo mee werkt, want normaal gesproken gaan we altijd even aan de wandel, fietsen of diertjes kijken maar nu
Natuurlijk is ze wel heel lief en vrolijk eigenlijk ook wel! Ze krijgt haar vier hoektanden door en ik denk dat ze daar ook behoorlijk last van heeft ....

Nu slaapt ze wel ff tot drie uur dus ik ga relaxen

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 28-02-2009 14:44:36 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:13:01 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_66018179
Ruben is echt heel erg aan het klimmen Op papa, mama, de bank, uit zijn bed, noem maar op. Ik hoop maar dat hij niet echt uit zijn bed gaat klimmen maar dat het bij proberen blijft Hij bleef net zo lief onder zijn dekentje liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66018632
Ahw Troel .

Dreumesje hier wil tegenwoordig niet meer gevoerd worden en eet het liefst met haar handen... lepels en vorken zijn ondingen, dat werkt voor geen meter lijkt ze te denken . En boos worden als je toch probeert wat te helpen...
Fake it till you make it...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:29:41 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_66018722
Voeren doen wij eigenlijk alleen als het echt moet Dus yoghurt en dergelijke. De rest laten we hem zo veel mogelijk zelf doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66019133
Yogurt mogen wij juist niet geven, want dat kan ze al heel goed zelf
Alles zit eronder wel grappig!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_66019748
Floortje doet ook eerst alles even met een vorkje, en avond eten gaat er daarna gewoon met haar handjes in... We laten haar gewoon zelf aanrommelen, maar ik vind wel dat ze niet met het bordje/bakje mag spelen...
(en als ze slecht eet dan voer ik haar gewoon wat happen tussen door, gaat best goed dan)

Yoghurt en pap wil ze (nadat ik haar de eerste helft gevoerd heb en zij haar handjes altijd strak om het schaaltje heen gevouwen houdt ) ook graag zelf doen, en dan hup die lepel overdwars in dat mondje ...

Zo schattig om te zien hoe ze 'leren'...

Ik heb trouwens ook nog nooit zovaak gestofzuigd als sinds dat zij zelf wil eten...

[ Bericht 11% gewijzigd door DeLiedje op 13-02-2009 14:03:33 ]
pi_66019857
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:13 schreef Troel het volgende:
Ruben is echt heel erg aan het klimmen Op papa, mama, de bank, uit zijn bed, noem maar op. Ik hoop maar dat hij niet echt uit zijn bed gaat klimmen maar dat het bij proberen blijft Hij bleef net zo lief onder zijn dekentje liggen
Floortje klimt ook op alles ineens... (zo schattig dat ze dan ineens met haar beker op de bank zit te zitten ).
En al kan ze ergens niet op omdat het te hoog is... altijd als ze ergens bij staat, gaat dat ene beentje zo omhoog...

Maar uit haar bedje *gruwel*, dat mag echt nog láng duren voordat ze dat gaat proberen...
pi_66020444
Heb je er wel wat onder liggen Troel?
Wij hebben meteen een aantal spijlen uit het bedje gehaald, toen we Damian half hangend over zijn bedje aantroffen. Ik vond dat toch wel eng.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:25:55 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_66020809
Nee, er ligt nog niets onder. We horen vanzelf wel of het gelukt is of niet Tot nu toe is hij nog niet met zijn been over de rand geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66024926
Zat net even wat terug te lezen in oudere topics toen ik nog zwanger was
Zo leuk om die berichten te lezen!
Ga later eens het begin opzoeken toen ik net poste dat ik zwanegr was
  vrijdag 13 februari 2009 @ 16:37:07 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66026073
Als er hier yoghurt wordt gegeten, staan we idd ook klaar met alle schoonmaakmiddelen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66026665
yoghurt of niet, ik sta altijd paraat met schoonmaakmiddelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66032827
Beaker, het niet zelf willen spelen is vast een fase
Dat hebben wij hier ook gehad, en inmiddels gaat het prima!
Ze speelt nu veel met duplo, vooral de poppetjes zijn zeer interessant!

Wisten jullie al dat Meike een grote zus wordt?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66032851
Tuurlijk wisten wij dat !
pi_66033220
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Wisten jullie al dat Meike een grote zus wordt?
Heerlijk ook dat je het hartje gehoord hebt

Gefeliciteerd!
pi_66033376
Tuurlijk wisten we dat Karin!!!
pi_66062671
Hmm ik wist het nog niet
Gefeliciteerd!

Maarten heeft zomaar uit zichzelf iets van 7 stappen gedaan
pi_66062877
Leuk, zeg ! Wat vond je ervan toen je naar Maarten keek ?
pi_66062965
Beetje raar en vol ongeloof. Heb nu nog steeds zoiets van is het nou echt gebeurd?
Hij deed het ook zo maar uit het niets. Stond op en liep ineens
Maar onwijs trots!!
Ons mannetje
  zondag 15 februari 2009 @ 08:38:14 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_66075869
Ruben is heel erg bezig met stapelen. Gisteren waren we bij goede vrienden en daar heeft hij echt gewoon blokjes zitten stapelen. Ik was al trots dat hij het met toiletrollen deed, gaat ie nu al met blokjes verder!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 15 februari 2009 @ 09:05:11 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66075967
Om alvast in dit topic te komen..

Nienke wil hier steeds een kastdeurtje open doen.. (wat uiteraard eigenlijk niet mag, maar daarom is het juist zo leuk natuurlijk) Nu ging ze het deurtje ook weer dichtdoen, maar vergat haar andere hand weg te halen; vingers er tussen dus Niet hard ofzo, maar wel genoeg om boos te worden op het kastdeurtje.. dus wat doe je dan als (bijna) dreumes...
Juist, je gaat het deurtje slaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66076082
ah okay er zijn er dus meer die boos worden op het voorwerp waar ze zich aan bezeren. Nathan was slaapdronken van de week tegen de deurpost van de badkamer aan gelopen, daarna zo boos dat ie besloot zijn tanden er maar in te zetten.
  zondag 15 februari 2009 @ 10:03:20 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66076326
Maarten loopt! Das ook snel!

ET

Hier hebben we weer een sprong gehad! Meneer is weer vrolijk, en kan nu echt al spelen met zijn legpuzzels, wat eerst niet of nauwelijks ging. Zo mooi om te zien
en wandelen is voor babies, er wordt nu enkel nog gerend ietsjes voorover gebogen, handen op de onderrug, "aaaah" roepen en holllen maar ziet er niet uit...
  zondag 15 februari 2009 @ 10:08:16 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_66076377
OK, nu ben ik weer wat bijgelezen

Maarten, 7 stappen al! Grote kerel
ET Dat heb ik nog niet echt zien gebeuren hier, maar misschien moet ik beter op gaan letten

Davinia, hoe is het met Eli nu? Issie alweer helemaal lekker nu hij zijn sprong heeft gehad?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66085785
Hier moet alles, maar dan ook het liefst ALLES mee op de loopkar, op haar hoofd of om haar nek...
Het is alleen wel lastig dat veel dingen niet echt blijven liggen op een loopkar waar 2 bewegende beestjes op zitten... Ik overweeg aanschaf van een poppenwagentje ofzo ;-).
Vanmorgen wilde ze haar wanten aan (het was echt niet koud in huis), wilde haar even helpen met de duim in het goede gat steken, maar ze dacht dat ik ze uit wilde doen. BRULLEN...
pi_66086880
Maarten wat goed en meteen al 7 stappen!

Nijna zo'n poppenwagentje is heel leuk hoor. Damian heeft er ook 1 en hij gebruikt hem elke dag. Alles moet erin (zelfs de kat ) en maar rondrennen door het huis.
Ook apart dat ze haar wanten aan wil. De meeste kinderen vinden ze verschrikkelijk.
pi_66096489
appelsap, volgens mij heb ik een apart kind, want ze wil ook graag mutsen op of zakdoeken om haar hoofd geknoopt...
Als ze een kledingstuk of iets tegenkomt probeert ze altijd eerst of het op haar hoofd blijft liggen... .
Zo had ze laatst een pyamabroek van mij over haar hoofd getrokken...
Geen idee van wie ze het heeft, want ik ben helemaal niet van dingen op mn hoofd, en lief ook niet zo...

Ze kan op koninginnedag zo mee met de hoedjesparade denk ik...
pi_66096972
verlatingsangst, hoe lang duurt die fase? En aan toegeven of niet? Jen begint te miepen als M. de kamer uit gaat. Bij mij heeft ze dat niet zo erg. Het is sinds hij moest overwerken en ze hem een dag niet heeft gezien. Sinds die dag wilt ze ook niet meer in haar bedje, maar strak tegen ons aan.
pi_66097295
Ticootje ik zou er in het begin ff aan toe geven.
En M. veel kiekeboe laten spelen en verstoppertje met Jen. Zodat ze leert dat hij echt wel terug komt.

Pepijn had vannacht ook zo'n mama plak nacht. Eigen bed was blinde paniek en angst tot hyperventileren aan toe.Bah gelukkig heeft hij die zelden. Maar ik functioneer erg slecht als levende speen.
pi_66097450
Pepijn toch, hopelijk slaapt je vannacht wel weer lekker in je eigen bedje.

Ticootje, lastig... Je gevoel volgen denk ik en het kiekeboe spelen van piglet lijkt me ook een goed idee!
pi_66098270
we gaan ermee aan de slag. Kiekeboe spelen vindt ze erg leuk, dus dikke lol gaan we hebben. Eraan toegeven doen we nu ook gewoon. Ook met wegbrengen naar het kdv blijf ik soms wat langer hangen om een lachend kind achter te laten. Ik vind het wel heel aandoenlijk dat ze nu zo aan M. gehecht is.
pi_66109291
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef Nijna het volgende:
appelsap, volgens mij heb ik een apart kind, want ze wil ook graag mutsen op of zakdoeken om haar hoofd geknoopt...
Als ze een kledingstuk of iets tegenkomt probeert ze altijd eerst of het op haar hoofd blijft liggen... .
Zo had ze laatst een pyamabroek van mij over haar hoofd getrokken...
Geen idee van wie ze het heeft, want ik ben helemaal niet van dingen op mn hoofd, en lief ook niet zo...
dat vind Floor ook heerlijk !
pi_66109472
KP, fijn dat er meer kinderen zijn die dat hebben . Hihihi.
pi_66110725
Vertelde ik zaterdag nog dat hij 7 stappen deed is hij een dag later aan het lopen.
Op visite die middag al 2x wat stapjes doen en thuis (half uurtje voor z'n bed tijd) is hij de hele tijd aan het lopen, vallen, opstaan, vallen, opstaan, lopen enz
Ik nam hem op de arm terwijl papa z'n fles maakte en hij was zich uit mijn armen aan het wurmen om weer op de grond te mogen !
Hij stond ook een paar keer helemaal zelf weer op.

Vanochtend niet aan het lopen maar hij was ook nog best moe.
Zo mooi en ook zo mooi is dat z'n papa alles heeft gezien!!
Soms mist hij iets omdat hij aan het werk is maar dit heeft hij helemaal gezien en ook filmpjes van gemaakt.
Zo mooi

Maarten word ook weleens boos op speelgoed oid maar dat is meer omdat ik zeg "niet in je mond doen!"
Als hij zich stoot dan doet hij dat niet.
Hoop het ook niet want ik heb dat soms wel
  maandag 16 februari 2009 @ 09:56:28 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66111011
Maarten loopt! Goed zeg!

Sasha is vanmorgen weer goedgekeurd bij het cb. Alles was in orde en eindelijk wilde hij mee werken met de ogen-test dus daar is hij nu ook voor geslaagd. Dat ietsje achterblijven wat de andere arts zag, zag deze arts niet.
Prikken in beide armen en tot over een paar maanden maar weer.
Oh ja, de score is 79cm en 9850gr.
pi_66111328
Zo, ook weer bijgelezen

Ardelyn, wat is maarten een knappe jongen..

Ticootje, die verlatingsangst zou ik ook niet negeren. Inderdaad kiekeboe spelen, voor het slapen gaan (en overdag) even wat extra aandacht, door even 1 op 1 een boekje te lezen, te knuffelen etc.
Wij laten Chris wel op zijn eigen kamer slapen, maar bij ergere buien, dan blijven we even een kwartiertje naast zijn bed zitten als hij gaat slapen. Dan gaan we weg, en huilt hij nog 5 minuten en slaapt dan lekker.

Chris kan ook zo heerlijk boos worden als iets niet mag. Als we geluk hebben slaat hij met zijn handen tegen het bewuste object. Als wij (of eigenlijk hij) pech hebben, dan zit zijn hoofd ertegenaan. En in sommige gevallen zoekt hij ook nog even andere dingen die niet mogen, om tegenaan te slaan (tv, kopjes op tafel etc). Ik vind het nog steeds een aandoenlijk gezicht, zo'n klein ventje, en dan zo boos

Chris is vandaag voor het echie naar de dreumesgroep. En ik heb hem gelukkig lekker spelend achtergelaten. Het wordt zo'n grote dreumes. Een paar maanden geleden vroeg ik me nog af of Chris over een klein jaar ook die dingen kon doen die de grote dreumessen konden. Dan zou hij nog zoveel moeten leren. Maar inmiddels heeft hij ook echt veel geleerd. Hij is druk bezig met zijn taal. Komt met boekjes naar ons toe om voorgelezen te worden, Kruipt om schoot als je een liedje zingt. Kan goed neeschudden als hij geen eten/drinken meer wil, kan uit een glas drinken zonder helemaal doorweekt te worden. Doopt zijn patatjes netjes in de frietsaus (1malig experiment ).etc. Echt wonderbaarlijk wat zo'n klein ventje in een paar maanden tijd leert. EN hij zal nog wel veel meer gaan leren de komende tijd..

Nog even een vraagje: heeft iemand hier DE tip tegen nachtelijk hoesten? Chris begint weer te hoesten, en de laatste 2 nachten heeft hij steeds een periode gehoest. Hij slaapt er zelf grotendeels doorheen. maar het kan niet goed zijn om een uur lang om de 3a4 minuten te moeten hoesten. We hebben hem nu tijmsiroop gegeven, en water en roosvicee te drinken. Maar dat helpt allemaal niet. Iemand nog tips?
pi_66111504
Ik wist dat ik nog iets vergeten was:

Ik negeer het ook niet als Maarten verlatingsangst heeft. Maar ik ga er ook niet in mee!
Ik laat zien dat er niets aan de hand is door bijna net zo te doen als ander met bv naar bed gaan.
As hij heel erg huilt dan hou ik hem lekker vast en na een aantal minuten als hij al half in slaap valt dan probeer ik weer hem in bed te doen.
Soms huilt hij nog heel erg en dan ga ik na een paar minuten weer heen. Ovedag netzo.
Moet wel zeggen dat het erg vemoeiend was toen Maarten het had.

kan je na 13 a 14 maand nog een keer verlatingsangst krijgen>?
  maandag 16 februari 2009 @ 11:29:55 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66113605
Ticoo, goed dat je ermee bezig bent.
Deepfreeze, geen tips behalve misschien het hoofdeinde van matrasje iets ophogen?
Lilah kan zo bij mijn moeder aansluiten, die doet altijd vanalles op het hoofd bij mijn kinderen . Grappig kim!

Lena is vanochtend naar de huisarts geweest, ik baal zo dat ik vorige week niet toch gegaan ben... Ze heeft eeb puffer ( ventolin ) en antibiotica. En oorontsteking. Ik heb al flink uitgehuild bij mijn tante. Waarom volg ik niet gewoon mijn gevoel. Een kindje wat zelden huilt is heel fijn, maar soms ook iets te heldhaftig. Munne dappere.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66114031
Arme Lena, dapper meisje.. Gelukkig nu AB die het snel weer beter maakt
Spray je ook met neusspray? dat raadde de huisarts aan, ook bij nieuwe verkoudheden, om te voorkomen dat de oorontsteking weer op komt zetten..

We hebben het hoofdeinde al omhoog, maar echt verkouden is hij ook niet. Het is echt een droge kriebelhoest..
  maandag 16 februari 2009 @ 12:28:13 #40
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66115392
BE, wat fijn dat Sasha weer is goedgekeurd!
Nog geen 10kg? Hij was toch zo groot bij geboorte? In mijn beleving is het altijd zo;n beer, mar dat valt dus weer mee

Tico en Ardenlyn, ja, een dreumes kan nog/weer verlatingsangst krijgen. Is vervelend, maar gaat ook wel weer over lekker troosten, en veel kiekeboe spelen. eli kreeg er een tijd niet genoeg van en ging zelf kiekeboe met ons spelen. hele dagen riepen we "waar is eli nou? oh, dáár is eli!" en dan kijken naar een stralend kind die net zijn handen van zijn ogen heeft getrokken en blij is dat we zo leuk samen spelen. superschattig

voor Lena
pi_66116307
Lena, gauw opknappen hoor
pi_66116747
Jen doet ook zelf kiekeboe, bijvoorbeeld bij het afdrogen of de dekens in bed.
  maandag 16 februari 2009 @ 13:27:07 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66116937
Aggos, arme Lena. En jij ook Lishe!
Chris al naar de dreumesgroep!

Davinia, Sasha was idd een flinkerd toen hij geboren was (4500gr) maar zijn lijntje is toen heel snel afgebogen. Hij zit nu een tikkie onder het gemiddelde, maar vandaag voor het eerst weer een piekje omhoog ipv dat vlakkere lijntje. Je kan ook echt zijn ribbetjes tellen.

Hier een ervaring (nog?) met verlatingsangst, dus geen tips.
pi_66117067
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Arme Lena, dapper meisje.. Gelukkig nu AB die het snel weer beter maakt
Spray je ook met neusspray? dat raadde de huisarts aan, ook bij nieuwe verkoudheden, om te voorkomen dat de oorontsteking weer op komt zetten..

We hebben het hoofdeinde al omhoog, maar echt verkouden is hij ook niet. Het is echt een droge kriebelhoest..
Mij zijn neusdruppels geadviseerd, omdat je met een spray tegen het snot aan gaat sprayen en met neusdruppels gaat het meer door/tussen het slijm zitten. Ik heb ook gemerkt dat mbv druppels ze ook eerder hun neus ophalen en even niesen...Dus voortaan gebruik ik druppels.

Stomen vond Pien erg lekker tijdens haar oorontsteking ( heb uren in de badkamer puzzels gedaan)
pi_66117709
Maak je dan zelf een zoutoplossing? En hoe druppel je dan in de neus?
Dat neusspray ding stopt hij zelf al in zijn neus. Dat is nu makkelijk.. Maar die druppels klinkt ook wel het proberen waard.
pi_66121645
Knap van Maarten zeg!

En die arme Lena, maar gaf ze dan helemaal geen pijn aan Lishe? Omdat je het jezelf zo kwalijk neemt? Niet doen hoor, je bent ook maar eens mens he!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 16 februari 2009 @ 15:40:50 #47
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66121957
DF Anna heeft ook al een paar dagen zo'n kriebelhoest. En dat gaat er inderdaad luidruchtig aan toe 's nachts. Ik heb nu een beker water klaar staan, zodat ik haar af en toe een slokje kan geven (en even een kusje kan geven heel stiekem natuurlijk... )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66122510
Memmel, Chris kroop vannacht ook helemaal tegen me aan, toen ik hem slapend op schoot had.. Zo
pi_66124599
quote:
Op maandag 16 februari 2009 13:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Maak je dan zelf een zoutoplossing? En hoe druppel je dan in de neus?
Dat neusspray ding stopt hij zelf al in zijn neus. Dat is nu makkelijk.. Maar die druppels klinkt ook wel het proberen waard.
gewoon zoutoplossing gekregen via huisarts...incl. zo'n pipetje.
Ze blijven hier echt super stil liggen tijdens druppeltijd, dus redelijk eenvoudig.
  maandag 16 februari 2009 @ 17:11:38 #50
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66125707
Dank jullie wel, ook voor de adviezen. En nee, ze was alleen een beetje humeurig, verder niks. Ze sloep bij mijn tante en die moest naar de huisarts en heeft haar even na laten kijken. Vanwege dat hoestje. Nu weet ik dus voor de volgende keer dat ik bij haar gewoon extra alert moet zijn. De huisarts vond het vreemd dat ze geen koorts had, maar heeft zelf ook kleine kindjes. Misschien is ze extra voorzichtig. O, en ze weegt nu ongeveer 11 kilo, mn prul.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')