Niet doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
of een steen met de tekst
"mijn is juf is steengoed"
"mijn juf is keigaaf "
hahahahahaa
Ik vond dat nog wel meevallen hier bij ons op de opvang. Als baby merken ze er toch geen drol van, want dan kunnen ze toch nog niet met anderen spelen. En als ze drie jaar zijn hebben ze een heel ander speelschema, want dan mogen ze 's middags naar de grote gang, waardoor de kleinere kinderen dus het lokaal voor zich hebben (en je dus niet met zo'n groot verschil zit).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Voor beide valt wat te zeggen. Ik vind het leeftijdsverschil tussen 0 en 4 jaar weer zo heel groot, de indeling met wat meer richting leeftijdgenootjes vind ik ook niet slecht zeg maar.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:27 schreef Memmel het volgende:
Ja Karin, crechejuffen wel, maar die verwende basisschooljuffen
Ik heb nog niet van Bert gehoord dat het niet gaat. Op de opvang is er natuurlijk ook veel meer te zien en te beleven, dus misschien dat het daar wel beter gaat dan alleen met mama thuis? Ik hoop het tenminste en dat hij niet de hele dag een van de leidsters opeist.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, hoe is het vandaag met Ruben? Gaat het al weer een beetje beter? Wel sneu hoor, dat hij zo aangedaan is door dat gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot gauw weer volgende week!
[ Bericht 19% gewijzigd door DeLiedje op 25-02-2009 13:22:16 ]
hihi geweldig! hier worden ook alle lichaamsdelen aangewezen, en dan het liefst ook bij de mensen in de tram, maar die zitten niet altijd te wachten op zo'n jochie wat aan hun oren wil zittenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef Stiemie het volgende:
Davinia met Linde d'r ontlasting gaat het goed. Er zit tenminste geen bloed meer in. Waarschijnlijk dus een geknapt haarvaatje ofzo geweest. Wel heeft ze nog steeds slijmerige diarree, maar we hopen dat dat snel minder gaat worden. Ze blijft in ieder geval goed eten en drinken dus ze heeft er zelf niet echt last van.
En het is inderdaad zooooo leuk als ze gaan pratenLinde kletst de hele dag door: mama neus (aanwijzen) en Linne neus (ook aanwijzen) en poes neus (poes rent hard weg
) En met brood eten wil ze zelf steeds aangeven wat ze op haar brood krijgt: pinnekaas, koeke (speculoospasta), appelpeer (fruitstroop) en kaas zijn favoriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |