Appelsap, Als hij honger heeft, heeft hij honger.. Chris at ook een stuk beter en wat extra's nadat hij ziek was geweest. Toch een beetje inhalen.. Ik zou het gewoon vragen, of het niet tijdelijk naar 3 of 4 kan. Als hij weer wat bijgegeten is, is 2 boterhammen misschien wel weer prima.
Hier geven ze ook standaard tot 2 boterhammen en een cracker/beschuit. Maar ik geloof niet dat ze moeilijk zouden doen over een 3e..
Davinia, ik heb maar gebeld, kan ik gelijk een afspraak regelen op een tijd dat me uitkomt.. Dat was 9 februari, dag voordat hij 18 maanden werd. En hij stond toen op de rol om ingepland te worden. Ik ben erg nieuwsgierig naar zijn lengte/gewicht verhouding. Hij lijkt lang te worden, ook vergeleken met de kindjes op het KDV en de kruipgroep (waar hij de jongste van de groep is).
Hier een prutsnacht.. Eerst al om half 10 een drama. Hij was echt intens verdrietig, en zat op knietjes te wachten op een van ons. Heel zielig. Ik vermoed een nachtmerrie ofzo
En vannacht nog af en toe wat snikjes, waar wij net wakker van werden, maar hij zo mee verder sliep. En 1 keer was hij echt zielig. Bleek hij 38,6 te hebben. Dus heb hem zijn slaapzak uitgedaan, en toen wilde hij wel weer terug naar bed. Hij heeft daarna nog geslapen tot 6.40..
Ik had hem gisteren een half uur/ uur eerder naar bed gedaan, omdat hij 's middags niet zoveel had geslapen, maar blijkbaar is dat geen reden om langere nachten te maken. Ach, luciferstokjes doen wonderen. En hopelijk wordt hij vandaag niet zieker. Hij is wel op het KDV, eens kijken of hij de dag doorkomt..
We zijn redelijk verwend met goede nachten