Faja, kan me voorstellen dat je dan echt even radeloos bent als je kleintje zo'n aanval krijgt. Eng hoor.
P_iglet hier ook (nachtelijke) kiezenellende, 10 keer per nacht gillend wakker worden is heer normaal de laatste tijd

En doorkomen? Ho maar!
Jeetje, wat kunnen al die dreumesjes al veel! Geweldig he?
Devin is duidelijk tweetalig, in zowel het Hederlands al het Hebreeuws (dat mijn ouders met hem praten) verstaat hij ontzettend veel. En als hij iets niet begrijpt is het met vragende blik "Huhhhhh???"
Haast elke dag komen er weer nieuwe woordjes bij die hij er ineens uitflapt, maar combineren tot zinnetjes doet hij nog niet.
En liedjes inderdaad, hij is er dol op! Hij doet alle gebaren van Berend Botje, In de maneschijn, hansje-pasnje kevertje, zo gaat de molen... Niet altijd in het juiste tempo, maar da's bijzaak
En Eli heeft helemaal gelijk: rennen is the way to go

Behalve natuurlijk als er van je verwacht wordt dat je een bepaalde kant oploopt (ALTIJD van en naar de auto, als ik de buggy weer eens vergeten ben), dan weiger je natuurlijk ook maar een stap te zetten, steek je je armpjes uit en roep je zieligjes "mamaaaa" die je vervolgens moet rondzeulen.
.... met gevoel voor drama....