quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:06 schreef Memmel het volgende:
Anna is vanmorgen naar de huisarts geweest. Flink verkouden en veel slijm, maar geen ontstekingen ofzo, gelukkig. Ze probeerde wel haar 'ik-kijk-je-heel-boos-aan-met-pruillip-en-misschien-val-je-wel-neer'-blik op de dokter, maar die werkte niet.
En mama heeft een dikke keelontsteking....vandaar mijn algehele ellendigheid.
Zijn moeder haaaaaaat broccoli.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:09 schreef p_iglet het volgende:
Als hij goed groentes eet en brood enzo dan kan hij ook best ff zonder zuivel hoor.
Gewoon 1x per week broccoli etenen notenpasta op brood af en toe. Dan zit je ruim aan je calcium.
Oh tof! Dan kan ik evt. een keer in mijn pauze daarheen! Maar ik denk eig.. dat ze het hier in GOuda bij de natuurwinkel(s) wel hebben ook.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:02 schreef Memmel het volgende:
Je werkt toch in Den Haag? Onder de Hema, bij de tramhalte zit een bio-supermarkt. Daar hebben ze het zeker!
NEEquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Arme Pepijn, hopelijk zijn die kiezen snel door.. Zijn het de achtersten al?
Ik dacht juist dat het er op leek dat Ruben geen autistische trekjes vertoonde. Of is er wat veranderd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:51 schreef Troel het volgende:
Ticootje, het is echt gewoon bullshit dat die prik autisme veroorzaakt. Wel is het zo dat autisme in veel gevallen vastgesteld wordt vanaf de tijd dat de kinderen inderdaad die prik krijgen. Misschien dat op die manier die link gelegd wordt? Er zijn tig gevallen bekend van kinderen die pas later tekenen tonen van autisme, ook bij kinderen die geen prikken hebben gehad.
(En daarnaast, een rechtbank stelt vast dat er een link is? Alsof een rechtbank verstand heeft van autisme)
(Overigens heb ik natuurlijk makkelijk praten, Ruben heeft het sowieso al wel, of ie nou geprikt wordt of niet)
Hij vertoont nog niet echt wat (nouja, hij is niet heel erg knuffelig, behalve met Pepijn, maar het zal er echt wel inzittenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het er op leek dat Ruben geen autistische trekjes vertoonde. Of is er wat veranderd?
Issie trouwens alweer beter?
Mag ik zeggen dat ik het egoistisch vind om wel te enten tegen rode hond en niet tegen de bof. De bof is idd voor meisjes niet gevaarlijk, maar op latere leeftijd wordt je er wel flink ziek van. En niet enten van meisjes draagt bij aan een lagere vaccinatiegraad en dus meer kans dat ze het wel krijgt en dus jongens besmet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
piglet, dank je voor je antwoord!
Ik was wel van plan om Jen te laten enten tegen rode hond. Maar inderdaad flink later. En dan alleen een enkelvoudige vaccinatie. Tja wij gaan wel in augustus weer naar zuid frankrijk. Dan zou ik voor die tijd nog eens goed moeten nadenken over de mogelijke risico's.
Heujquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:37 schreef Troel het volgende:
Ach, als je zoiets moois overhoudt aan de bof als freecell heeft
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef freecell het volgende:
[..]
En het resultaat van mijn bof mag er zijn
Nog 6 voor zijn melkgebitquote:Op zondag 22 februari 2009 13:41 schreef Deepfreeze het volgende:
En pepijn al 2 kiezen!! Zijn er nog meer op komst?
Leanderquote:
Hij heeft een grotere kans en ik moet zeggen dat ik wel bepaalde dingen begin te herkennen (maar ik heb echt niet de behoefte om dat op het forum te gooienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:59 schreef Lois het volgende:
Troel Ruben hoeft toch niet autistisch te zijn? Hij heeft ws een grotere kans maar dat hoeft toch niet perse? Of ben ik abuis?
En ook geen mini marsjes/lions/twixquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:29 schreef Memmel het volgende:
Ondankbare juf die je bent...
Webkim, we dikken wel even in, je bent welkom hoor! (maareh...nu al??)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
En ook geen mini marsjes/lions/twix
deze traktatie hadden we toen voor de achterblijvers:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Memmel het volgende:
Bix, maak je dan ook een traktatie of iets leuks voor de juffen in zo'n geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |