quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe jeans van Edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.royalcheese.co(...)selvage/989-2-c.html
je had em aan de achterkant wat omhoog moeten trekken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Prima, moet hem alleen nog een beetje uitlopen. Sta ook niet zo handig op die foto vandaar.
Ach ja boeiend.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef trifko het volgende:
[..]
je had em aan de achterkant wat omhoog moeten trekken.
nee das 'in'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef trifko het volgende:
[..]
je had em aan de achterkant wat omhoog moeten trekken.
ai, daar hebben ze veel te veel leuk spulquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef SiETSKE. het volgende:
zipia.net
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bijbesteld in de winkel voor me dus kan ff duren, maar ben helemaal verliefd
Die bestelling was vast geen $500,- dus hoe heb jij daar dan besteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef SiETSKE. het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
leren bandjes, in het bruin.
[ afbeelding ]
bruin & zwart.
[ afbeelding ]
oorbellen.
[ afbeelding ]
tanktop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
legging.
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op je kledingstijl.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bijbesteld in de winkel voor me dus kan ff duren, maar ben helemaal verliefd
Oeh die wilde ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben verliefd op je kledingstijl.
Jaaaa vet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
Becoupequote:
back tot the early 90's?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mooi pak sneeuw !quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hmm bij stores stond geen nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hm dit soort dingen kan ik je echt niet aanraden, van die ironische kinderlijke tekeningen enzo zijn tering played out en als je een man bent zie je er een beetje uit als zo'n euh "zacht" type zonder klotenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt, net binnengekomen.
En de foto heb ik een beetje flauw bewerkt, maar ik denk niet dat iemand hier zit te wachten op mn badkamer..
29 = 5 30 = 7 etc? denk dat ik hem snapquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat ze ook geen winkel buiten de VS/UK of Canada hebbenje zou wel gewoon kunnen bestellen..
En ik heb normaal maat 28, en heb een 3, S(Short) R(Regular) L(Long), heb een S genomen, want anders werd die echt veels te lang, heb wel een foto waar ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet nog een klein beetje te lang, maarja, en ik ben 1.62 ongeveer btw..
Ja, zoals ik al zei is die nog steeds een beetje te lang, had hem daar wat naar beneden moeten trekkenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Lijkt volgens mij maar zo, door hoe het stof gekreukt zit
Ja ik geloof inderdaad zoiets, met die maten (:quote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
29 = 5 30 = 7 etc? denk dat ik hem snap
hij is in iedergeval helemaal wauw, betaal je met paypal oid? geen zin in creditcard shit, ik let niet meer op de lengte, met mijn 1.49 zal ik nooit een lengte vinden die meteen perfect zit tenzij het een 3kwartsbroek isik neem het risico en ga er zeker 1 bestellen
quote:Op maandag 23 februari 2009 03:10 schreef DrPwn het volgende:
[..]
hm dit soort dingen kan ik je echt niet aanraden, van die ironische kinderlijke tekeningen enzo zijn tering played out en als je een man bent zie je er een beetje uit als zo'n euh "zacht" type zonder kloten
Waar heb je dat shirt gekocht? Ziet er erg tof uitquote:Op maandag 23 februari 2009 22:15 schreef Nozuka het volgende:
[ [url=http://shop.doverstreetmarket.com/contents/image.php?sizex=440&sizey=370&image[0]=images/products/128592_d.jpg&]afbeelding[/url] ]
t-shirt
[ afbeelding ]
cardigan
Gorilli, rotterdam. Maar waarschijnlijk uitverkocht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht? Ziet er erg tof uit.
dat play is echt cool alleen een beetje overpricedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Nozuka het volgende:
[..]
Gorilli, rotterdam. Maar waarschijnlijk uitverkocht.
Nieuw:
[ [url=http://shop.doverstreetmarket.com/contents/image.php?sizex=440&sizey=393&image[0]=images/products/T025-051-1-3-500d.jpg&]afbeelding[/url] ]
Verjaardagscadeau uit Hong Kong.
Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
pinguin jasje gekocht maar vooral de binnenvoering is echt meesterlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja korte mouwquote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk shirtje, gewoon korte mouw?
Note to self...nog een paar witte All Stars halen...
C&A heeft op de Clockhouse afdeling wel toffe dingenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Siral het volgende:
De C&A?De C&A in eindhoven heeft altijd crap :\
Dat shirtje is leuk
Hoe duur? Is het een zomerjas achtig iets of is ie echt warm?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef stijn_ het volgende:
deze is van mij
[ afbeelding ]
Al is de kleur hie wat blauwig, hij is groener.
Tis een vest, geen jas. Ook niet heel dik ofzo. Maar verder wel goede kwaliteit, zoals ik al gewend was van Ontour. Kheb hem via freshcotton, 85 euquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Hoe duur? Is het een zomerjas achtig iets of is ie echt warm?
Crap, ik wist niet eens dat ze die aanbieding haddenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja korte mouw
Als je snel bent hebben ze ze nog bij de schoenenreus
lelijk shirtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nieuwe schoenen (Nike Dunk High Premium)
nieuwe broek (merkloos ding, maarja 1 van de weinigen in mijn maat)
nieuw shirt (panuu) fucking duur, maar wel erg vet)
[ link | afbeelding ]
die jas is naisquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Landmacht het volgende:
kheb newe schoenen en jas aan ekcte puike schoenen en ik voel die jas vuist@sunboem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe zonnebril, die wil ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
C&A - Zonnebril, Jas, Riem & Shirt.
Schoenenreus - All Stars.
Guitig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en in het lichtgrijs, American Apparel
[..]
[ afbeelding ]
insight
Is die cardigan van WeSC?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:52 schreef stijn_ het volgende:
mijn vangst deze maand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu nog een broek
Nice, WeSC is echt zo leuk. Toen ik in Zweden was, wou ik echt de hele winkel leegkopenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ja, met wat kortingen 50 euro ipv 75.
haha, Zweden zoiezoquote:Op maandag 23 maart 2009 18:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nice, WeSC is echt zo leuk. Toen ik in Zweden was, wou ik echt de hele winkel leegkopen
die rocksmith cap is oke, waar heb je die gekocht? Ik heb de jas ervan maar cap nog nooit gezienquote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Mindstate het volgende:
Undefeated:
[ afbeelding ]
Converse Weapon
[ afbeelding ]
Edwin
[ afbeelding ]
Svensson
[ afbeelding ]
Rocksmith
[ afbeelding ]
vintage wrangler
[ afbeelding ]
very nicequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
zomer jasje @H&M (ik wou het jasje eigenlijk in de kleur donkerblauw...maar helaas op internet en in de winkel uitverkocht)
[ afbeelding ]
Sjaaltje vorige week gekocht alleen dan met brede strepen @America Today
[ afbeelding ]
tas @Dolcis (het is toch best moeilijk om een redelijke leuke tas te vinden, die niet té groot is)
Toffe style heb jequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een limited PUMA T-shirt:
[ afbeelding ]
()
En waar baseer jij dat op? Omdat hij een paar sneakers + een flannel overhemd en jeans heeft gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef SunBoom het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op? Omdat hij een paar sneakers + een flannel overhemd en jeans heeft gekocht?
cool!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een limited PUMA T-shirt:
[ afbeelding ]
()
Netjes! ziet er mooi uit. Waar heb je dat merk gehaald? Is koreaans ofzo toch? kan er weinig over vinden...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linnen one button blazer en v-neck shirt, beiden van TMC Homme.
[ afbeelding ]
Stropdas, Ralph Lauren Black Label.
Jup, Koreaans. Ze hebben wel een winkel op ebay. 't is wel op Aziatisch postuur gemaakt, dus wat aan de smalle kant. Ik ben dun en klein, dus mij zit 't als gegoten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Netjes! ziet er mooi uit. Waar heb je dat merk gehaald? Is koreaans ofzo toch? kan er weinig over vinden...
Ik vind dat je gelijk hebt, maar je mag gewoon 'stijl' zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef TGT2 het volgende:
[..]
De bril, het overhemd, de sneakers en de broek ja. Jij vindt dat je daar geen style uit kan opmaken?
Oohhh die is mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:50 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Veel mooier dan op het plaatje btw![]()
En ook nog een paar roze onderbroekjes maar die laat ik mooi niet zien
Van het merk Fab.! http://www.fabfab.nl/quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:12 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Oohhh die is mooiWaarvan en hoe duur?
Dat weet ik en daarnaast weer ik ook dat ik gewoon style mag zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, maar je mag gewoon 'stijl' zeggen hoor
Bij label54.nl hebben ze aardig wat aan GIO GOI. Vind het zelf niet zo'n tov merk, maargoed!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:25 schreef Rekkof het volgende:
Komt als t goed is morgen binnen:
Trui met deze opdruk in deze kleur
[ afbeelding ]
Jammer dat de giogoi site niet naar NL verstuurd, staan leuke dingen
Daar is ie ook vandaanquote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Bij label54.nl hebben ze aardig wat aan GIO GOI. Vind het zelf niet zo'n tov merk, maargoed!
Welke schoenen zijn dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe jeans van Edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.royalcheese.co(...)selvage/989-2-c.html
Cardigan is niks voor vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef Spunks het volgende:
Wat de H&M mij binnenkort zal bezorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vest in kaki:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En voor manlief:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOERA!
Leuk, lekker ludiek man!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:42 schreef namzug het volgende:
Deze 3 shirts gisteren hier besteld en zojuist binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb de onderste gelijk aangetrokken!
Is dat een bril zonder glazen of sterkte ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef Spunks het volgende:
Het Geheim Van De Bril: hij staat bij de mannen-accesoires
Hij zit gelukkig perfect. Altijd lastig als je iets online besteld. Ze hebben hem ook in het wit, maar ben bang dat ie dan snel verkleurd.quote:
af-schu-we-lijkquote:Op donderdag 2 april 2009 11:42 schreef namzug het volgende:
Deze 3 shirts gisteren hier besteld en zojuist binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb de onderste gelijk aangetrokken!
Die zwarte Lacoste polo, van de Red line? Heb ik laatst ook gekocht, erg mooi model. Mijn gespierde torso komt er mooi in uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Gister van meneer de UPS postbode gekregen:
Ralph Lauren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Waar besteld?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ralph Lauren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Toffe postbode.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ralph Lauren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
in elke hoek heb je dezelfde types, zoals ook de welbekende g-star longsleeves of...A.J. (aardige jongen denk ik altijdquote:Op zondag 5 april 2009 20:04 schreef L0t.. het volgende:
Wie wil er nou in godsnaam rondlopen met zo'n achterlijk groot Ralph Lauren logo
Verdammt.... Ik heb ook zo'n AJ shirtquote:Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
in elke hoek heb je dezelfde types, zoals ook de welbekende g-star longsleeves of...A.J. (aardige jongen denk ik altijd)
Nice wat een leuke kleding combo. Waar kan je die lacoste polo's en overhemden (?..) halen? Lijkt me wel super voor in de zomer als je naar strand feesten gaatquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, zowel de zwarte als groene Lacoste polo komen uit de Red! collectie. Hij zit bij mij ook erg goed moet ik zeggen. De polo's sluiten erg goed aan en ook mijn 'gespierde torso' komt er goed in uitquote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die zwarte Lacoste polo, van de Red line? Heb ik laatst ook gekocht, erg mooi model. Mijn gespierde torso komt er mooi in uit.
Dan ook gelijk een vraagje over die RL polo op de eerste afbeelding. Is dat een custom fit, of een strakkere? In dat laatste geval... hoe valt ie ten opzichte van die Lacoste polo? Komen de maten overeen, of...?
Scheelt het ook knaken als je via Ellen zgn binnen de us bestelt en het dan verscheept?quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef JaapTrekhaak het volgende:
@zwartemarktplaats; Lacoste via shopapparel.lacoste.com en RL via ralphlauren.com. Ik heb het vervolgens via Ellen (fromus2eu.nl) naar Nederland laten verzenden. Ging prima!
Dat zal juist meer kosten.quote:Op maandag 6 april 2009 18:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Scheelt het ook knaken als je via Ellen zgn binnen de us bestelt en het dan verscheept?
23 maart heb ik het betreffende bedrag overgemaakt naar Ellen, 6 april heb ik de items vervolgens ontvangen. Zo'n 14-15 dagen dus. Let wel: ik heb het via UPS laten verzenden. Via USPS zal het nog iets langer duren, dit is echter wel goedkoper.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Perfect ook maar eens polootjes inslaan dan.
Hoelang duurde het bij jou met verzenden etc>?
tof!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, http://www.80spurple.com/(...)ortless-white-small#
Okeee, die is echt tof.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, http://www.80spurple.com/(...)ortless-white-small#
Jij hecht schijnbaar veel waarde aan iemand die zijn mening uit op het internet.quote:Op maandag 13 april 2009 18:48 schreef Electric_Wizard het volgende:
Mwa, over dat jasje is slechts een mening. (gelukkig telt die van jou niet zo zwaar als ik kijk naar je schoenenkeuze). Maar je moeder, die is pas fokking lelijk.
Oh en ga je dat blijven doen Ico? Dingen die jij niet kan betalen overhyped en overpriced noemen? Komt een beetje zielig en verbitterd over.....
Visvim jas isquote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef Electric_Wizard het volgende:
2 jasjes gekocht voor de zomer:
Visvim x Gore-tex coaching jacket:
[ afbeelding ]
en een Y3 trainingsjasje...
[ afbeelding ]
Hee bij jou zat ik in de les toch? was je in zillertalquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
neeeeeee ik ga nooit, nooit naar zillertal. ik kom eigenlijk alleen in kleine zwitserse ski-gebiedjes waar niet zoveel mensen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Svnn het volgende:
[..]
Hee bij jou zat ik in de les toch? was je in zillertal
Die broek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de broek dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Label54 ofzoiets? Iets met label iig. hebben ze wel toffe klerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef Fortitudo het volgende:
Waar kun je voor niet super veel geld toch leuke kleren kopen, waarbij de verzendkosten niet zo hoog liggen?
zeg maar waar je niet iedereen in ziet lopen, mag ook wel iets duurder dan een h&m, maar geen la coste/diesel prijzen zeg maar.
Leuke jasquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef SinjiOnO het volgende:
Ben Sherman
[ afbeelding ]
Edwin SEN selvedge slimfit
[ afbeelding ]
Clae
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Leuke jurk. Ga je die normaal dragen of is het voor een speciale gelegenheid?
Waar heb je die polo vandaan? nog speciale winkel waar je die kan halen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
A1A Polo
[ afbeelding ]
Gio-Goi shirt
Waar besteld?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:32 schreef ChickenMan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat andere shirt ookquote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waar besteld?
Duck and cover shirt is vet !
Ja inderdaad, die ga ik in een andere kleur bestellen.quote:
hoe meet je je maat?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die ga ik in een andere kleur bestellen.
21 pond![]()
[ afbeelding ]
Deze ebaystore:quote:Op woensdag 15 april 2009 00:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waar besteld?
Duck and cover shirt is vet !
Dank uquote:Op woensdag 15 april 2009 17:03 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Deze ebaystore:
http://stores.shop.ebay.nl/GIBSONS-SPORTS-LTD__W0QQ_armrsZ1
kun je me ff uitleggen hoe dat precies in zijn werk gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 17:03 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Deze ebaystore:
http://stores.shop.ebay.nl/GIBSONS-SPORTS-LTD__W0QQ_armrsZ1
Staat allemaal in die shop uitgelegd hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
kun je me ff uitleggen hoe dat precies in zijn werk gaat
betalen
verzenden
ruilen
etc.
bvd
kun je bijvoorbeeld ook een combo van producten maken zodat je maar 1 keer verzendkosten betaalt?
Die heb ik besteld bij http://www.label54.nlquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Svnn het volgende:
[..]
Waar heb je die polo vandaan? nog speciale winkel waar je die kan halen?
2e is nicequote:Op maandag 20 april 2009 18:13 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier is de broek mooier, let niet op de kaartjes. :]
wo?quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef JopJuh het volgende:
50 Dollar voor de Slim Custom-Fit kon het daarom toch niet laten ook deze zomer een polo in de kaste te hebben liggen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:10 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Alsin uni, ja![]()
Vandaag deze nog gekocht, voorlopig is dit het wel weer voor dit zonnige weer![]()
[ afbeelding ]
geld over deze maand?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supernice.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOOOOOOOOOOHquote:
iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:53 schreef TeleluvR het volgende:
Heeft zelfs z'n eigen topic erover geopend
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:11 schreef SiETSKE. het volgende:
oke ik zag het. en prima dat je strings draait.
maar neem dan een wat mooiere dan die streepjes.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:21 schreef hankiephankie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, omdat ik ze schoon vindtquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
![]()
Je kiest ze zo uit dat als je ze afrekent ze denken dat ze voor je vriendin zijn?
Oh oké.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:23 schreef hankiephankie het volgende:
[..]
Nee, omdat ik ze schoon vindt
Heb echt geen flauw idee!quote:Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef Bluezz het volgende:
Waar komt dat Monroe shirt vandaan, weet je dat?
Leuke tasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:50 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Veel mooier dan op het plaatje btw![]()
Leuk jurkje! Prachtige kleurquote:
ja maar ze zitten ook echt té chill.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:26 schreef DauDau het volgende:
die shorts zijn nu ook helemaal in hé haha
ik werk bij de men at work, we hadden 2 dagen die shorts alleen dan van adidas en die waren dan ook meteen weg!
behalve XL was er nog
dankje!quote:
Leuk jurkje. Staat je erg goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool broekjequote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
new yorker. :]quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]. Waar heb je dat jasje vandaan? Ziet er leuk uit!
h&m.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:56 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Cool broekjewaar heb je dat vandaan? En wat was de prijs daarvan?
Zoiets zoek ik nog. Waar heb je die gehaald ?quote:
Weet iemand misschien nog naast www.pritoz.com andere internetshops met dit soort shirts?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef Famouss het volgende:
[ afbeelding ]
is die kleur precies hetzelfde als in het echt dus ook gewoon echt die blauwe kleur
Nice!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe schoenen veur die zomer.
Tijd om eens weer naar de Ebb te gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef namzug het volgende:
Ik heb nog niet een foto gemaakt... beetje druk geweest maar ik kan je melden dat het niet licht blauw is maar echt een zilveren print. check ook de details:
http://www.pritoz.com/index.php/component/virtuemart/?page=shop.browse&brand=32
Het is zeg maar een zilveren raster print. Of bedoelde je die niet?
Ik heb in ieder geval gisteren bij Ebb 18 in Groningen ook nog een shirt gekocht van Pritoz uit hun Fashion Collectie. Hij staat ook op hun website:
http://www.pritoz.com/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=619&category_id=
Verder zag ik een ander leuk nieuw shirtje wat ik misschien wil kopen, maar twijfel nog, weet niet echt of een swine-flu grap in de smaak zal vallen op t werk...
http://www.pritoz.com/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=75&product_id=744
Zal zodra ik van de week tijd heb een foto maken en posten.
Latex..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Die giogoi hype is nu wel weer voorbij hoor, zie iedereen tegenwoordig in die jasjes lopen
Ik vraag me dan serieus af he, wat moet je met zo'n bril? Is dat hip ofzo? Vooral als het geen glazen heeft, wat is het nut er dan van?quote:
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een volkomen normaal zicht, je hoort erbij! je hoort erbij!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vraag me dan serieus af he, wat moet je met zo'n bril? Is dat hip ofzo? Vooral als het geen glazen heeft, wat is het nut er dan van?
Die gast ziet er ook niet uit nee, met die koptelefoon.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef unioz het volgende:
^
en mensen met een bril zonder glazen proberen gewoon te hard
Vette jas!quote:
Stijl en klasse. Netjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het lichtblauw.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ben op zoek naar drukke shirts met felle kleuren, steentjes etc. Zoiets als Ed Hardy alleen dan andere merken, iemand die een paar Nederlandse webwinkels weet?
STIJL EN KLASSE MET NESRIN!!quote:
ik vind t nogal average. niks mis mee natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
STIJL EN KLASSE MET NESRIN!!
Dat roze ding is wel tof though.
Mooie broekquote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het lichtblauw.
Kheb hem zelf weg bij Ebb18 in Groningen, maar er hangt alleen nog maar Large, welke redelijk groot waren IMHO. Ik heb de laatste Mediumquote:
Ik vind die shirtjes van scam wel grappig, maar de pasvorm is echt verschrikkelijk. Ik had een rocky shirt en de ene mouw was langer en breder dan de andere.quote:
Ik vind de kwaliteit van het shirt juist super. Hij zit goed en die print zit er echt op met een soort rubber ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die shirtjes van scam wel grappig, maar de pasvorm is echt verschrikkelijk. Ik had een rocky shirt en de ene mouw was langer en breder dan de andere.
Klopt. Maar ik heb er dus een slechte ervaring mee en een vriend van me had een soortgelijk probleem met de zijne dus ik hoef ze iig niet meer. Ze hebben nog veel meer toffe prints iigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van het shirt juist super. Hij zit goed en die print zit er echt op met een soort rubber ofzo?
Ey, die is wel tof.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef 0100 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwembroek besteld bij de Bijenkorf afgelopen week. Hij bevalt me goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |