Leuk, lekker ludiek man!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:42 schreef namzug het volgende:
Deze 3 shirts gisteren hier besteld en zojuist binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb de onderste gelijk aangetrokken!
Is dat een bril zonder glazen of sterkte ofzo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef Spunks het volgende:
Het Geheim Van De Bril: hij staat bij de mannen-accesoires
Hij zit gelukkig perfect. Altijd lastig als je iets online besteld. Ze hebben hem ook in het wit, maar ben bang dat ie dan snel verkleurd.quote:
af-schu-we-lijkquote:Op donderdag 2 april 2009 11:42 schreef namzug het volgende:
Deze 3 shirts gisteren hier besteld en zojuist binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heb de onderste gelijk aangetrokken!
Die zwarte Lacoste polo, van de Red line? Heb ik laatst ook gekocht, erg mooi model. Mijn gespierde torso komt er mooi in uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Gister van meneer de UPS postbode gekregen:
Ralph Lauren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Waar besteld?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ralph Lauren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Toffe postbode.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Ralph Lauren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
in elke hoek heb je dezelfde types, zoals ook de welbekende g-star longsleeves of...A.J. (aardige jongen denk ik altijdquote:Op zondag 5 april 2009 20:04 schreef L0t.. het volgende:
Wie wil er nou in godsnaam rondlopen met zo'n achterlijk groot Ralph Lauren logo
Verdammt.... Ik heb ook zo'n AJ shirtquote:Op zondag 5 april 2009 20:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
in elke hoek heb je dezelfde types, zoals ook de welbekende g-star longsleeves of...A.J. (aardige jongen denk ik altijd)
Nice wat een leuke kleding combo. Waar kan je die lacoste polo's en overhemden (?..) halen? Lijkt me wel super voor in de zomer als je naar strand feesten gaatquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Lacoste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |