En waar baseer jij dat op? Omdat hij een paar sneakers + een flannel overhemd en jeans heeft gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:04 schreef SunBoom het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op? Omdat hij een paar sneakers + een flannel overhemd en jeans heeft gekocht?
cool!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een limited PUMA T-shirt:
[ afbeelding ]
()
Netjes! ziet er mooi uit. Waar heb je dat merk gehaald? Is koreaans ofzo toch? kan er weinig over vinden...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linnen one button blazer en v-neck shirt, beiden van TMC Homme.
[ afbeelding ]
Stropdas, Ralph Lauren Black Label.
Jup, Koreaans. Ze hebben wel een winkel op ebay. 't is wel op Aziatisch postuur gemaakt, dus wat aan de smalle kant. Ik ben dun en klein, dus mij zit 't als gegoten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Netjes! ziet er mooi uit. Waar heb je dat merk gehaald? Is koreaans ofzo toch? kan er weinig over vinden...
Ik vind dat je gelijk hebt, maar je mag gewoon 'stijl' zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:42 schreef TGT2 het volgende:
[..]
De bril, het overhemd, de sneakers en de broek ja. Jij vindt dat je daar geen style uit kan opmaken?
Oohhh die is mooiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:50 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Veel mooier dan op het plaatje btw![]()
En ook nog een paar roze onderbroekjes maar die laat ik mooi niet zien
Van het merk Fab.! http://www.fabfab.nl/quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:12 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Oohhh die is mooiWaarvan en hoe duur?
Dat weet ik en daarnaast weer ik ook dat ik gewoon style mag zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, maar je mag gewoon 'stijl' zeggen hoor
Bij label54.nl hebben ze aardig wat aan GIO GOI. Vind het zelf niet zo'n tov merk, maargoed!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:25 schreef Rekkof het volgende:
Komt als t goed is morgen binnen:
Trui met deze opdruk in deze kleur
[ afbeelding ]
Jammer dat de giogoi site niet naar NL verstuurd, staan leuke dingen
Daar is ie ook vandaanquote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Bij label54.nl hebben ze aardig wat aan GIO GOI. Vind het zelf niet zo'n tov merk, maargoed!
Welke schoenen zijn dat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe jeans van Edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.royalcheese.co(...)selvage/989-2-c.html
Cardigan is niks voor vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef Spunks het volgende:
Wat de H&M mij binnenkort zal bezorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vest in kaki:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]