quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Nieuwe jeans van Edwin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.royalcheese.co(...)selvage/989-2-c.html
je had em aan de achterkant wat omhoog moeten trekken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Prima, moet hem alleen nog een beetje uitlopen. Sta ook niet zo handig op die foto vandaar.
Ach ja boeiend.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef trifko het volgende:
[..]
je had em aan de achterkant wat omhoog moeten trekken.
nee das 'in'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:03 schreef trifko het volgende:
[..]
je had em aan de achterkant wat omhoog moeten trekken.
ai, daar hebben ze veel te veel leuk spulquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef SiETSKE. het volgende:
zipia.net
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bijbesteld in de winkel voor me dus kan ff duren, maar ben helemaal verliefd
Die bestelling was vast geen $500,- dus hoe heb jij daar dan besteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef SiETSKE. het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
leren bandjes, in het bruin.
[ afbeelding ]
bruin & zwart.
[ afbeelding ]
oorbellen.
[ afbeelding ]
tanktop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
legging.
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op je kledingstijl.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bijbesteld in de winkel voor me dus kan ff duren, maar ben helemaal verliefd
Oeh die wilde ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben verliefd op je kledingstijl.
Jaaaa vet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
Becoupequote:
back tot the early 90's?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mooi pak sneeuw !quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hmm bij stores stond geen nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hm dit soort dingen kan ik je echt niet aanraden, van die ironische kinderlijke tekeningen enzo zijn tering played out en als je een man bent zie je er een beetje uit als zo'n euh "zacht" type zonder klotenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt, net binnengekomen.
En de foto heb ik een beetje flauw bewerkt, maar ik denk niet dat iemand hier zit te wachten op mn badkamer..
29 = 5 30 = 7 etc? denk dat ik hem snapquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat ze ook geen winkel buiten de VS/UK of Canada hebbenje zou wel gewoon kunnen bestellen..
En ik heb normaal maat 28, en heb een 3, S(Short) R(Regular) L(Long), heb een S genomen, want anders werd die echt veels te lang, heb wel een foto waar ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet nog een klein beetje te lang, maarja, en ik ben 1.62 ongeveer btw..
Ja, zoals ik al zei is die nog steeds een beetje te lang, had hem daar wat naar beneden moeten trekkenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Lijkt volgens mij maar zo, door hoe het stof gekreukt zit
Ja ik geloof inderdaad zoiets, met die maten (:quote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
29 = 5 30 = 7 etc? denk dat ik hem snap
hij is in iedergeval helemaal wauw, betaal je met paypal oid? geen zin in creditcard shit, ik let niet meer op de lengte, met mijn 1.49 zal ik nooit een lengte vinden die meteen perfect zit tenzij het een 3kwartsbroek isik neem het risico en ga er zeker 1 bestellen
quote:Op maandag 23 februari 2009 03:10 schreef DrPwn het volgende:
[..]
hm dit soort dingen kan ik je echt niet aanraden, van die ironische kinderlijke tekeningen enzo zijn tering played out en als je een man bent zie je er een beetje uit als zo'n euh "zacht" type zonder kloten
Waar heb je dat shirt gekocht? Ziet er erg tof uitquote:Op maandag 23 februari 2009 22:15 schreef Nozuka het volgende:
[ [url=http://shop.doverstreetmarket.com/contents/image.php?sizex=440&sizey=370&image[0]=images/products/128592_d.jpg&]afbeelding[/url] ]
t-shirt
[ afbeelding ]
cardigan
Gorilli, rotterdam. Maar waarschijnlijk uitverkocht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht? Ziet er erg tof uit.
dat play is echt cool alleen een beetje overpricedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Nozuka het volgende:
[..]
Gorilli, rotterdam. Maar waarschijnlijk uitverkocht.
Nieuw:
[ [url=http://shop.doverstreetmarket.com/contents/image.php?sizex=440&sizey=393&image[0]=images/products/T025-051-1-3-500d.jpg&]afbeelding[/url] ]
Verjaardagscadeau uit Hong Kong.
Waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
pinguin jasje gekocht maar vooral de binnenvoering is echt meesterlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja korte mouwquote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk shirtje, gewoon korte mouw?
Note to self...nog een paar witte All Stars halen...
C&A heeft op de Clockhouse afdeling wel toffe dingenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef Siral het volgende:
De C&A?De C&A in eindhoven heeft altijd crap :\
Dat shirtje is leuk
Hoe duur? Is het een zomerjas achtig iets of is ie echt warm?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef stijn_ het volgende:
deze is van mij
[ afbeelding ]
Al is de kleur hie wat blauwig, hij is groener.
Tis een vest, geen jas. Ook niet heel dik ofzo. Maar verder wel goede kwaliteit, zoals ik al gewend was van Ontour. Kheb hem via freshcotton, 85 euquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Hoe duur? Is het een zomerjas achtig iets of is ie echt warm?
Crap, ik wist niet eens dat ze die aanbieding haddenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja korte mouw
Als je snel bent hebben ze ze nog bij de schoenenreus
lelijk shirtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Nieuwe schoenen (Nike Dunk High Premium)
nieuwe broek (merkloos ding, maarja 1 van de weinigen in mijn maat)
nieuw shirt (panuu) fucking duur, maar wel erg vet)
[ link | afbeelding ]
die jas is naisquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Landmacht het volgende:
kheb newe schoenen en jas aan ekcte puike schoenen en ik voel die jas vuist@sunboem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe zonnebril, die wil ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 16:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[ afbeelding ]
C&A - Zonnebril, Jas, Riem & Shirt.
Schoenenreus - All Stars.
Guitig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 02:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en in het lichtgrijs, American Apparel
[..]
[ afbeelding ]
insight
Is die cardigan van WeSC?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:52 schreef stijn_ het volgende:
mijn vangst deze maand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu nog een broek
Nice, WeSC is echt zo leuk. Toen ik in Zweden was, wou ik echt de hele winkel leegkopenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
ja, met wat kortingen 50 euro ipv 75.
haha, Zweden zoiezoquote:Op maandag 23 maart 2009 18:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nice, WeSC is echt zo leuk. Toen ik in Zweden was, wou ik echt de hele winkel leegkopen
die rocksmith cap is oke, waar heb je die gekocht? Ik heb de jas ervan maar cap nog nooit gezienquote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Mindstate het volgende:
Undefeated:
[ afbeelding ]
Converse Weapon
[ afbeelding ]
Edwin
[ afbeelding ]
Svensson
[ afbeelding ]
Rocksmith
[ afbeelding ]
vintage wrangler
[ afbeelding ]
very nicequote:Op donderdag 26 maart 2009 23:40 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
zomer jasje @H&M (ik wou het jasje eigenlijk in de kleur donkerblauw...maar helaas op internet en in de winkel uitverkocht)
[ afbeelding ]
Sjaaltje vorige week gekocht alleen dan met brede strepen @America Today
[ afbeelding ]
tas @Dolcis (het is toch best moeilijk om een redelijke leuke tas te vinden, die niet té groot is)
Toffe style heb jequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een limited PUMA T-shirt:
[ afbeelding ]
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |