ai, daar hebben ze veel te veel leuk spulquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:07 schreef SiETSKE. het volgende:
zipia.net
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bijbesteld in de winkel voor me dus kan ff duren, maar ben helemaal verliefd
Die bestelling was vast geen $500,- dus hoe heb jij daar dan besteldquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:15 schreef SiETSKE. het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
leren bandjes, in het bruin.
[ afbeelding ]
bruin & zwart.
[ afbeelding ]
oorbellen.
[ afbeelding ]
tanktop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
legging.
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op je kledingstijl.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:33 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt bijbesteld in de winkel voor me dus kan ff duren, maar ben helemaal verliefd
Oeh die wilde ik ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:34 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben verliefd op je kledingstijl.
Jaaaa vet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
Becoupequote:
back tot the early 90's?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
mooi pak sneeuw !quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hmm bij stores stond geen nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 02:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hm dit soort dingen kan ik je echt niet aanraden, van die ironische kinderlijke tekeningen enzo zijn tering played out en als je een man bent zie je er een beetje uit als zo'n euh "zacht" type zonder klotenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw shirt, net binnengekomen.
En de foto heb ik een beetje flauw bewerkt, maar ik denk niet dat iemand hier zit te wachten op mn badkamer..
29 = 5 30 = 7 etc? denk dat ik hem snapquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat ze ook geen winkel buiten de VS/UK of Canada hebbenje zou wel gewoon kunnen bestellen..
En ik heb normaal maat 28, en heb een 3, S(Short) R(Regular) L(Long), heb een S genomen, want anders werd die echt veels te lang, heb wel een foto waar ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet nog een klein beetje te lang, maarja, en ik ben 1.62 ongeveer btw..
Ja, zoals ik al zei is die nog steeds een beetje te lang, had hem daar wat naar beneden moeten trekkenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:40 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Lijkt volgens mij maar zo, door hoe het stof gekreukt zit
Ja ik geloof inderdaad zoiets, met die maten (:quote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
29 = 5 30 = 7 etc? denk dat ik hem snap
hij is in iedergeval helemaal wauw, betaal je met paypal oid? geen zin in creditcard shit, ik let niet meer op de lengte, met mijn 1.49 zal ik nooit een lengte vinden die meteen perfect zit tenzij het een 3kwartsbroek isik neem het risico en ga er zeker 1 bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |