Jep, zowel de zwarte als groene Lacoste polo komen uit de Red! collectie. Hij zit bij mij ook erg goed moet ik zeggen. De polo's sluiten erg goed aan en ook mijn 'gespierde torso' komt er goed in uitquote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die zwarte Lacoste polo, van de Red line? Heb ik laatst ook gekocht, erg mooi model. Mijn gespierde torso komt er mooi in uit.
Dan ook gelijk een vraagje over die RL polo op de eerste afbeelding. Is dat een custom fit, of een strakkere? In dat laatste geval... hoe valt ie ten opzichte van die Lacoste polo? Komen de maten overeen, of...?
Scheelt het ook knaken als je via Ellen zgn binnen de us bestelt en het dan verscheept?quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef JaapTrekhaak het volgende:
@zwartemarktplaats; Lacoste via shopapparel.lacoste.com en RL via ralphlauren.com. Ik heb het vervolgens via Ellen (fromus2eu.nl) naar Nederland laten verzenden. Ging prima!
Dat zal juist meer kosten.quote:Op maandag 6 april 2009 18:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Scheelt het ook knaken als je via Ellen zgn binnen de us bestelt en het dan verscheept?
23 maart heb ik het betreffende bedrag overgemaakt naar Ellen, 6 april heb ik de items vervolgens ontvangen. Zo'n 14-15 dagen dus. Let wel: ik heb het via UPS laten verzenden. Via USPS zal het nog iets langer duren, dit is echter wel goedkoper.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Perfect ook maar eens polootjes inslaan dan.
Hoelang duurde het bij jou met verzenden etc>?
tof!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, http://www.80spurple.com/(...)ortless-white-small#
Okeee, die is echt tof.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld, http://www.80spurple.com/(...)ortless-white-small#
Jij hecht schijnbaar veel waarde aan iemand die zijn mening uit op het internet.quote:Op maandag 13 april 2009 18:48 schreef Electric_Wizard het volgende:
Mwa, over dat jasje is slechts een mening. (gelukkig telt die van jou niet zo zwaar als ik kijk naar je schoenenkeuze). Maar je moeder, die is pas fokking lelijk.
Oh en ga je dat blijven doen Ico? Dingen die jij niet kan betalen overhyped en overpriced noemen? Komt een beetje zielig en verbitterd over.....
Visvim jas isquote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef Electric_Wizard het volgende:
2 jasjes gekocht voor de zomer:
Visvim x Gore-tex coaching jacket:
[ afbeelding ]
en een Y3 trainingsjasje...
[ afbeelding ]
Hee bij jou zat ik in de les toch? was je in zillertalquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)
[ afbeelding ]
neeeeeee ik ga nooit, nooit naar zillertal. ik kom eigenlijk alleen in kleine zwitserse ski-gebiedjes waar niet zoveel mensen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Svnn het volgende:
[..]
Hee bij jou zat ik in de les toch? was je in zillertal
Die broek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de broek dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |