abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67744763
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Die zwarte Lacoste polo, van de Red line? Heb ik laatst ook gekocht, erg mooi model. Mijn gespierde torso komt er mooi in uit.

Dan ook gelijk een vraagje over die RL polo op de eerste afbeelding. Is dat een custom fit, of een strakkere? In dat laatste geval... hoe valt ie ten opzichte van die Lacoste polo? Komen de maten overeen, of...?
Jep, zowel de zwarte als groene Lacoste polo komen uit de Red! collectie. Hij zit bij mij ook erg goed moet ik zeggen. De polo's sluiten erg goed aan en ook mijn 'gespierde torso' komt er goed in uit

Wat betreft die RL polo. Is inderdaad een slim fit model. Ik hou niet zo van die custom fit polo's bij Amerikaanse merken (ook niet bij Lacoste en TH). Meestal zijn deze namelijk net iets te 'slobberig'. De slim fit modellen van RL sluiten erg goed aan bij mij en zijn qua maat bijna identiek aan die van Lacoste. Wellicht dat die RL een ietsie pietsie klein beetje groter is. Morgen zal ik anders eens voor de gein de exacte maten opmeten.

@zwartemarktplaats; Lacoste via shopapparel.lacoste.com en RL via ralphlauren.com. Ik heb het vervolgens via Ellen (fromus2eu.nl) naar Nederland laten verzenden. Ging prima!

En btw... Over dat grote logo iets: het is niet zo dat dit mijn eerste polo's zijn van beide merken. Wat afwisseling houdt het leuk. Vandaar dat ik er voor gekozen heb om die RL USA polo en witte polo met big pony te nemen. Normaal houd ik ook niet zo van die reclame shirts, maar ter afwisseling kan het best.
  maandag 6 april 2009 @ 18:45:07 #152
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_67768094
Perfect ook maar eens polootjes inslaan dan.

Hoelang duurde het bij jou met verzenden etc>?
pi_67768478
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef JaapTrekhaak het volgende:

@zwartemarktplaats; Lacoste via shopapparel.lacoste.com en RL via ralphlauren.com. Ik heb het vervolgens via Ellen (fromus2eu.nl) naar Nederland laten verzenden. Ging prima!

Scheelt het ook knaken als je via Ellen zgn binnen de us bestelt en het dan verscheept?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_67768722
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:58 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Scheelt het ook knaken als je via Ellen zgn binnen de us bestelt en het dan verscheept?
Dat zal juist meer kosten.
pi_67781205
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Perfect ook maar eens polootjes inslaan dan.

Hoelang duurde het bij jou met verzenden etc>?
23 maart heb ik het betreffende bedrag overgemaakt naar Ellen, 6 april heb ik de items vervolgens ontvangen. Zo'n 14-15 dagen dus. Let wel: ik heb het via UPS laten verzenden. Via USPS zal het nog iets langer duren, dit is echter wel goedkoper.

@mister_popcorn: dat valt vies tegen. Ik ben niet zo goed op de hoogte van de prijzen in de winkels hier in Nederland, aangezien geen één winkel het bij mij in de buurt verkoopt ( ) maar ik denk dat het via Ellen ongeveer net zoveel kost of misschien net iets duurder is. Dit is ook sterk afhankelijk van voor hoeveel je in één keer besteld.

Anyways, als je de tijd ervoor hebt (en het geld?), raad ik iedereen het aan via Ellen te bestellen. Erg nette en betrouwbare service.

Off topic: ik zie dat ik nog een kortingscode van Ralph Lauren heb liggen die geldig is tot 14 april. Kortingscode: RLSP2009, voor 30% korting. Ik denk dat ik maar eens over een 2e bestelling ga nadenken
pi_67836862
En een kleine bestelling (de centen beginnen op te raken voor deze maand ) op jeansonline.nl zojuist binnen gekregen van een hele dikke postmevrouw:

Diesel jeans (Poiak 008SV)

2 simpele shirtjes:

Nu even rustig aan doen deze maand
pi_67874921
tvp
pi_67958828
pi_67958993
quote:
tof!
pi_67961364
quote:
Okeee, die is echt tof.
pi_67961376
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:37 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 13 april 2009 @ 13:04:40 #163
230013 Electric_Wizard
Zanger bob > Morrison
pi_67974069
2 jasjes gekocht voor de zomer:

Visvim x Gore-tex coaching jacket:

en een Y3 trainingsjasje...

"Things fall not because they are acted upon by some gravitational force, but because a higher intelligence, 'God' if you will, is pushing them down,"
Mijn sneakers
Last.fm
pi_67981807
Die Y-3 is zó hypebeast (en lelijk).
  maandag 13 april 2009 @ 18:48:51 #165
230013 Electric_Wizard
Zanger bob > Morrison
pi_67982255
Mwa, over dat jasje is slechts een mening. (gelukkig telt die van jou niet zo zwaar als ik kijk naar je schoenenkeuze). Maar je moeder, die is pas fokking lelijk.

Oh en ga je dat blijven doen Ico? Dingen die jij niet kan betalen overhyped en overpriced noemen? Komt een beetje zielig en verbitterd over.....
"Things fall not because they are acted upon by some gravitational force, but because a higher intelligence, 'God' if you will, is pushing them down,"
Mijn sneakers
Last.fm
pi_67982552
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:48 schreef Electric_Wizard het volgende:
Mwa, over dat jasje is slechts een mening. (gelukkig telt die van jou niet zo zwaar als ik kijk naar je schoenenkeuze). Maar je moeder, die is pas fokking lelijk.

Oh en ga je dat blijven doen Ico? Dingen die jij niet kan betalen overhyped en overpriced noemen? Komt een beetje zielig en verbitterd over.....
Jij hecht schijnbaar veel waarde aan iemand die zijn mening uit op het internet.
pi_67984640
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef Electric_Wizard het volgende:
2 jasjes gekocht voor de zomer:

Visvim x Gore-tex coaching jacket:

[ afbeelding ]

en een Y3 trainingsjasje...

[ afbeelding ]
Visvim jas is
Y-3 jack is
pi_67989986
Ben Sherman

Edwin SEN selvedge slimfit

Clae
I'm trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets
pi_68002748
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Mijn laatste snowgear aanwinst, niet gloednieuw maar wel het vermelden waard (al een weekend mee weggeweest)

[ afbeelding ]
Hee bij jou zat ik in de les toch? was je in zillertal
pi_68005105
-edit: Enkel getoonde schoenen in dit topic: Pimp hier met je schoenen #15

[ Bericht 71% gewijzigd door Mylene op 14-04-2009 16:07:20 ]
pi_68008288
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:19 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Visvim jas is
Y-3 jack is
Pas op hoor, straks krijg je de volle laag.
pi_68010033
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Svnn het volgende:

[..]

Hee bij jou zat ik in de les toch? was je in zillertal
neeeeeee ik ga nooit, nooit naar zillertal. ik kom eigenlijk alleen in kleine zwitserse ski-gebiedjes waar niet zoveel mensen zijn.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:48:30 #173
175985 Silaz
drie bier
pi_68010884

de broek dan

Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:44:55 #174
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68012775
Waar kun je voor niet super veel geld toch leuke kleren kopen, waarbij de verzendkosten niet zo hoog liggen?
zeg maar waar je niet iedereen in ziet lopen, mag ook wel iets duurder dan een h&m, maar geen la coste/diesel prijzen zeg maar.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68013329
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
de broek dan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die broek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: