Fhaaaaaaaaaquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
Goeie TT als ik zo snel even terug las![]()
Kloooooooooooooooooooooooonk
Nu ben ik vrolijkquote:
Ledn - Ut? Moet je voor de gein eens de 5700 pakkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
De tt doet de huidige situatie wel eer aan. Op Afval a.d. Rijn wachten op de tegentrein.
De andere kant opquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ledn - Ut? Moet je voor de gein eens de 5700 pakken
Mehehehehe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
De tt doet de huidige situatie wel eer aan. Op Afval a.d. Rijn wachten op de tegentrein.
dat is omrijden vanaf woerdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ledn - Ut? Moet je voor de gein eens de 5700 pakken
Dubbel tot drievoudig PWNquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:16 schreef DaMart het volgende:
Hm, 2200 gaat nu, 3400 red ik ook niet, wordt hopelijk de 6300 nog.
Ik zou lekker nu gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een uurtje oid werken en dan richting huis
Ehmm nee. Die komt helemaal niet langs woerdenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat is omrijden vanaf woerden.
Met je MijnNS account?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
vanavond maar even klagen bij ns.
En hoe moet Mart dan in Woerden vanaf werk in de trein stappen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Die komt helemaal niet langs woerdenIk bedoelde de directe stoptrein Utrecht - Hilversum - Weesp - Duivendrecht - Schiphol - Leiden - Den Haag HS - Rotterdam - Dordrecht. Drie uur plan V of DDAR/DDM. Je moet er van houden okee, maar dat is een ander verhaal
Springenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe moet Mart dan in Woerden vanaf werk in de trein stappen?
Dan krijgen we nog meer vertragingquote:
Goed springen natuurlijk, niet misquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer vertraging.
Vervelende zagepietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe moet Mart dan in Woerden vanaf werk in de trein stappen?
NIet als hij goed mikt hequote:Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer vertraging.
Ik heb vanmiddag ook twee croissants gegetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, 20 minuten later dan gepland thuis!
Op Leiden CS hebben ze weer een broodjeszaak gelukkig, kon ik even een croissant halen om de ergste trek te stillen.
oud-papier-pulpschotel. Boordevol voedingsvezelquote:
Jummmmquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oud-papier-pulpschotel. Boordevol voedingsvezel
Dat bedenk je er dan bij natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Past, gemengde Italiaanse groenten, gebakken courgette en aubergine en een bal gekruid gehakt.
Lekker hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Past, gemengde Italiaanse groenten, gebakken courgette en aubergine en een bal gekruid gehakt.
Dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mijn trauma wat doe jequote:
Iets wat er op lijkt wel een keerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand trouwens dit Marokkaanse tomaat/kaneel prutje al geprobeerd?
[ afbeelding ]
http://www.goodnessdirect(...)Over_Sauce_350g.html
Dit lijkt me gewoon beter.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand trouwens dit Marokkaanse tomaat/kameel prutje al geprobeerd?
Ik ken dat trauma nietquote:
Oeh, die zijn wel heel lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog echte Duitse Rostbratwurst liggen![]()
![]()
Nou... het is echt heel erg hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja.. doe dan ook niet mutsquote:
Ik wilde niet, maar Pat heeft heel onvriendelijk die beestjes in het rond gesproeidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
ja.. doe dan ook niet muts![]()
Beterschap
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou... het is echt heel erg hoorDan maak ik een keer lekkere pannenkoeken voor jou, zonder eierschaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ja nou ik durf niet meer hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak ik een keer lekkere pannenkoeken voor jou, zonder eierschaal
Oke, iets anders danquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nou ik durf niet meer hoor
wil je dan wel met kaas doen? anders vind ik het helemaal niet te vreten![]()
Das een lange lijstquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn to-do lijstje voor vanavond..
1 afwassen
2 mailtje maken
3 formulieren invullen
4 douchen
5 wassen
6 drogen
7 strijken
8 13, fear is real kijken
Nr 1 heb ik af.. ik hoop nr 2, 3, 4 en 8 nog af te krijgen vandaag.
Pff jou lijst is lang zeg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn to-do lijstje voor vanavond..
1 afwassen
2 mailtje maken
3 formulieren invullen
4 douchen
5 wassen
6 drogen
7 strijken
8 13, fear is real kijken
Nr 1 heb ik af.. ik hoop nr 2, 3, 4 en 8 nog af te krijgen vandaag.
Kleding met kreukels is gewoon veel mooierquote:
en ik moet eigenlijk ook nog valentijnsgedichtjes maken..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een lange lijst
1 naar huis gaan
2 eten
verder kom ik niet
Mij boeit het gewoon geen ruk. En de klanten waar ik kom ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Kleding met kreukels is gewoon veel mooier![]()
Het boeit mij inderdaad ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mij boeit het gewoon geen ruk. En de klanten waar ik kom ook niet.
Opnieuw in de magnetronquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
ow damn!
mijn warme chocomel is koud
Dat kan wel tegelijk met 8quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk ook nog valentijnsgedichtjes maken..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou... het is echt heel erg hoorKnapperige pannenkoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Zo positief denk ik dan weer nietquote:
Boordevol Calcium voor sterke botten en tandenquote:
Nee, dat is nou niet echt valentijnsmateriaal..quote:
ik fok al tegelijkertijd met alles. Dat is multitask genoeg blijkbaar, als ik vergeet mijn drinken naar binnen te gieten.quote:En hee, jij bent vrouw, beetje multitasken, dan kan er een hoop tegelijk
LOLquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Valentijn ja. Dan moet ik schaatsen kijken
Ik moet mijn schoonouders ontmoetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Mijn valentijnsdate: twee getrouwde stellen en 3 homo's
Allemaal zo gek als een deur, dus plezier gegarandaard
gegarandeerd dus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Mijn valentijnsdate: twee getrouwde stellen en 3 homo's
Allemaal zo gek als een deur, dus plezier gegarandaard
oh, dat kan heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet mijn schoonouders ontmoeten
Mjah nouja ik hou niet van nieuwe mensen. En al helemaal niet van schoonouders die je dan zo vet krampachtig gaat ontmoeten.. gezeik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, dat kan heel leuk zijn hoor
Ik wist niet dat jij een vent had inmiddels?
Waarom niet? Dat ik die er gratis bij krijg wil niet zeggen dat ik die er ook meteen bij wil hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Sjowhan het volgende:
Pas na 5 maanden je schoonouders ontmoeten
Eensquote:
Da's toch veels te laat naar mijn idee?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat ik die er gratis bij krijg wil niet zeggen dat ik die er ook meteen bij wil hebben
Nou, niet noodzakelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's toch veels te laat naar mijn idee?
Te laat voor wat? Ik ga er toch echt van uit dat ik oud ga worden met meneer, dat zijn ouders dan 5 maanden van mijn gezelschap missen komen ze wel overheen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's toch veels te laat naar mijn idee?
Wat liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeger kreeg ik van mn moeder nog weleens een pak koekjes voor Valentijn of zo
nja had je toch ook wat he
Ondankbaar kind!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
kan me niet herinneren dat ik er echt blij mee was trouwens.
Flikker toch op manquote:
Koekjes krijg je tenminste nooit ruzie meequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op man
iedereen heeft zijn zwijmel vriendinnetje en gaat daar een avond leuk mee doen, en ik heb niks. Nou ja, kan gebeuren.
Nee, ik krijg een pak koekjes EN moet daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor doen.
Nou bedankt
Klinkt echt heeeeeeeeeeeeel boeiendquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... dan gaan we maar eens kijken of we nog iets aan pensioengegevens boven water kunnen toveren..
Ja, van je loverquote:
Hahaha, ik zie mijn vent ook niet op valentijnsdag hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker toch op man
iedereen heeft zijn zwijmel vriendinnetje en gaat daar een avond leuk mee doen, en ik heb niks. Nou ja, kan gebeuren.
Nee, ik krijg een pak koekjes EN moet daar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor doen.
Nou bedankt
Ik vond het gewoon grappig omdat ik niet eens wist dat het de 14e wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, van je lover![]()
Dan is ongeveer alles goed
Nou! Maar het is gelukt hoor. Het enige wat ik niet heb is de datum van in- en uitdiensttreding bij de werkgever waar ik inmiddels al 7 jaar weg ben. Nou, dat vraagt ie maar op hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt echt heeeeeeeeeeeeel boeiend
Gaat helemaal goed komen lijkt mequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou! Maar het is gelukt hoor. Het enige wat ik niet heb is de datum van in- en uitdiensttreding bij de werkgever waar ik inmiddels al 7 jaar weg ben. Nou, dat vraagt ie maar op hoor
Goedmaaksexquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
Geloof dat we later die avond knallende ruzie kregen![]()
quote:
Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal wel een koude douche worden dus.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Waar woon je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef DR34M3R het volgende:
Douchen!
Oh damn.. ik heb nu zin in sex. En bedankt fles
Wie kiest die studie dan ook. En waarom?>quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:08 schreef Fha het volgende:
Morgen maar verder met opdracht.. ofzo. Ik kan het niet vinden
Nou niet voor economisch gezeik in ieder geval neequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie kiest die studie dan ook. En waarom?>
Ja, precies links van je post!quote:
Vet...GMTAquote:
wat ik zie brengt niet veel meer boodschap over dan een wit vakje iigquote:
Een zeer goeie vriend van mij woont ook in edequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandtrajectkaart Driebergen-Zeist - Ede Wageningen 157 euro
Utrecht - Ede wageningen 212, nogwat
wat zal ik doen?De baas betaalt, en met Ut - Ed kan ik ook gratis naar pa en ma in het weekend
Waarom zou je Driebergen-Zeist nemen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandtrajectkaart Driebergen-Zeist - Ede Wageningen 157 euro
Utrecht - Ede wageningen 212, nogwat
wat zal ik doen?De baas betaalt, en met Ut - Ed kan ik ook gratis naar pa en ma in het weekend
Hoezo "ook"?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Een zeer goeie vriend van mij woont ook in ede
Daar wonen zijn ouders en zijn broers ook bijvoorbeeldquote:
Snelle verbinding vanaf de uithof. Maar ik heb al gekeken, het maakt eigenlijk geen fuck uit in de tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je Driebergen-Zeist nemen?
beetjequote:
om mijn ouders op te zoekenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je Driebergen-Zeist nemen?
Fhaquote:
Ah okequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snelle verbinding vanaf de uithof. Maar ik heb al gekeken, het maakt eigenlijk geen fuck uit in de tijd
Ja preciesquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke
Dan zou ik zeker voor Utrecht gaan
* Meester MPG komt binnen en schopt Fles terug naar de jongens slaapzaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash voelt zich als op jongerenkamp in een kampeerboerderij. Gaat net een slaapzak dichter bij Fha liggen
badjufquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
* Meester MPG komt binnen en schopt Fles terug naar de jongens slaapzaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Bed
Oeh, zijn we op kamp?* MPG met zaklamp schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn we daar aan het doen?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Bed
Oeh, zijn we op kamp?* Muck achter droomdinges aansluiptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck achter droomdinges aansluipt
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG met zaklamp schijnt.
Wat zijn we daar aan het doen?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG met zaklamp schijnt.
Wat zijn we daar aan het doen?
sssssssssstt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck achter droomdinges aansluipt
sluipen! dat zie je toch!quote:
Klikspaan!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
sluipen! dat zie je toch!
ik wou spoorwegkwartet doen met DaMart!
Dan doe je dat maar in de eetzaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
sluipen! dat zie je toch!
ik wou spoorwegkwartet doen met DaMart!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
nou, ik ga slapen. Weer een korte nacht voor de boeg
kruip maar onder de dekens, dan ziet niemand jequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster Loopt naat het toilet, en gaat toch stieken naar de meisjes zaal
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kruip maar onder de dekens, dan ziet niemand je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Mensen die tussen Rotterdam en Dordrecht wilden reizen, kwamen vast te zitten door een kapotte goederentreinquote:
Dank uquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schuift bak koffie richting Pien.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk het lot tarten, op vrijdag de 13de naar een kapper voor een totaal nieuwe look, kort met de tondeuse en het leukste is vriendinlief weet er niets van, die schrikt zich kapot
Nu je dit gezegd hebt, verwachten wij wel een foto van je met nieuwe look, natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk het lot tarten, op vrijdag de 13de naar een kapper voor een totaal nieuwe look, kort met de tondeuse en het leukste is vriendinlief weet er niets van, die schrikt zich kapot
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je dit gezegd hebt, verwachten wij wel een foto van je met nieuwe look, natuurlijk!
Ik eis een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:41 schreef Klonk het volgende:
mm jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
de kapster had over 12 bovenop en 8 aan de zijkanten, ik gok dat ze daarmee mm bedoelen, geen flauw idee hoe het eruit gaat zien maar ik wou eens wat nieuws
Dan gaat het kort zijn jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
als je weet dat ik van mezelf altijd een tamelijk woeste krullenkop heb zal het wel ff wennen zijn
Valt mee hoor. Al heb ik altijd een pet opquote:
ik vind krullen ook tof, maar als ik vaak buiten ben (zoals nu) en dan muts, pet of hoed (ja, ik heb een mooie zwarte hoed) op heb dan komt het zo ontiegelijk beroerd onder dat hoofdeksel vandaan en ik ben dan gewoon niet ijdel genoeg om eenmaal op de plek van bestemming m´n haren weer te doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
Tis dat ik zeker weet dat konk mn vent niet is, want anders ging ik nu weer twijfelen...
Krullen
Mijn ventje laat het nu juist net een keer groeien
Op mijn verzoek
Bekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind krullen ook tof, maar als ik vaak buiten ben (zoals nu) en dan muts, pet of hoed (ja, ik heb een mooie zwarte hoed) op heb dan komt het zo ontiegelijk beroerd onder dat hoofdeksel vandaan en ik ben dan gewoon niet ijdel genoeg om eenmaal op de plek van bestemming m´n haren weer te doen
Vrijdag de 13de is okayquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde al zeggen: daar hebben ze mutsen voor uitgevonden, maar hier wordt dat toch dubbelzinnig opgevat
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]klonk gaat de hele dag met zijn vriendin op zijn hoofd rondlopen
Zie je.... punt verduidelijktquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Heulemoal niet!!quote:
Je bent een dag te laat manquote:
Helleuw lief vrouwtje van mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fha het volgende:
helluh
verslapen, niet dat ik iets te doen heb.. maar toch
Helluh broodjesmonsterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
Helleuw lief vrouwtje van me![]()
Ik ga eens op broodjesjacht.. verrek van de honger
ik wel je mag mijn dag wel hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Fha het volgende:helluh
verslapen, niet dat ik iets te doen heb.. maar toch
daar is ook een filmpje van, een kale vent die z´n hoofd in een kut van een vrouw stoptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Groningenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wel je mag mijn dag wel hebben...
heen naar groningen, bussen.. college volgen slb lerares praten en daarna weer terug naar huis buss trein..lopen5 uur thuis
Nah ik blijf wel gewoon in Groningen danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wel je mag mijn dag wel hebben...
heen naar groningen, bussen.. college volgen slb lerares praten en daarna weer terug naar huis buss trein..lopen5 uur thuis
heb mn buit binnenquote:
Jummmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb mn buit binnen![]()
Broodje tonijn en broodje tonijnsalade
(en bekertje yoghurt met musli)
Na een paar 100 keer gaat het vervelen hoorquote:
Dat hoeven we dan weer niet te zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar is ook een filmpje van, een kale vent die z´n hoofd in een kut van een vrouw stopt
Nog net wel jaquote:
Dat zulen er niet veel zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mensen die tussen Rotterdam en Dordrecht wilden reizen, kwamen vast te zitten door een kapotte goederentrein.
Leuk begin van de 13de
Hou die troep dan alsjeblieft daarquote:
Fhaquote:
Ad Tramquote:
quote:
indeedquote:
quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik niet. Gelukkig wordt t nog vaak zat uitgezonden op tv
.
Liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme jijIk kijk wel voor jou ook dan
Maar inderdaad, het is gelukkig nog vaak zat op tv
![]()
Dat zijn er heel veel zelfsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zulen er niet veel zijn. Daar wil je toch zeker nog niet dood gevonden worden
?
Arme mensen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad heel wat mensen zijn die forensen tussen dood en verderf.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
Getver ik moet vanmiddag ook weer met de trein bedenk ik me
Dat laatste is goed om te weten... mocht Syntus Prorail weer kuren hebben in het oostenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook..
Zaterdag en zondag gelukkig weer autotijd.
Ghehe. Er is natuurlijk de optie DaBolide hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laatste is goed om te weten... mocht Syntus Prorail weer kuren hebben in het oosten.
Ja, maar ik krijg geen 40% korting bij de pomp als ik het NS-kaartje laat zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ghehe. Er is natuurlijk de optie DaBolide he.
Bij de syntus krijg je ook geen korting met je NS kaartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg geen 40% korting bij de pomp als ik het NS-kaartje laat zien.
Gewoon een enkeltje kopen toch, ik heb gehoord dat ze richting Arnhem toch geen kaartjes verkopenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de syntus krijg je ook geen korting met je NS kaart.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een enkeltje kopen toch, ik heb gehoord dat ze richting Arnhem toch geen kaartjes verkopen.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook..
Zaterdag en zondag gelukkig weer autotijd.
Ik heb met een hoefijzer over m'n schouder een klavertje 4 aan moes gegooidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag net een zwarte kat onder een ladder doorlopen!
Idd, iedereen die uit brabant, limburg en zeeland komt om in de bewoonde wereld te werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad heel wat mensen zijn die forensen tussen dood en verderf.
Ik heb ook geen zinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
Bah, ik heb totaal geen zin meer
wil naar huis
En dat lukt nog niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
Bah, ik heb totaal geen zin meer
wil naar huis
Pak een studieboek en leef je uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zinik doe al niks, maar ook daar heb ik geen zin in. Vandaag had ik gewoon beter in bed kunnen blijven liggen met een boek ofzo
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:30 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 12 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 118 Ladylike
035. 108 Memento-Mori
073. 075 Fha
079. 070 Californium
090. 066 Dr_Flash
097. 063 Papierversnipperaar
Nee dat gaat hem niet worden. Op zo'n dag als vandaag kan ik honderd keer dezelfde zin lezen en dan dringt het nog niet doorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pak een studieboek en leef je uit
Ik ook nietquote:
Dan heb je die zin iig 100 keer gelezen alquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem niet worden. Op zo'n dag als vandaag kan ik honderd keer dezelfde zin lezen en dan dringt het nog niet door
ja wat heb ik daar aan als ik dan nog niet weet wat er nou eigenlijk staatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je die zin iig 100 keer gelezen al
Jawel, want de volgende keer herken je het dan snellerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
ja wat heb ik daar aan als ik dan nog niet weet wat er nou eigenlijk staat
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet
En dat zal niet snel meer gebeuren ook na vandaag
Ik wil het ook horen!! Ik wil het ook horen!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U hoort nog van mij, maar niet hier
welke homo heeft mij uit dat lijstje gehaaldquote:
Gefixt!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welke homo heeft mij uit dat lijstje gehaald
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
godver Marthad je die kolere sneeuw niet gewoon bij je kunnen houden!?
Bij voorkeur wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha inderdaadDan word ik gelukkig weer gewoon bereden door fred
Dat stond er niet, puberquote:
quote:
Ik blaas het wel jouw kant weer op want ik hoef het nietquote:
Echo in je orenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil het ook horen!! Ik wil het ook horen!!
Daar hadden we het al over gehad tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Als die zooi maar niet hier komt hoor
Inderdaad kut weerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
kut weer![]()
Blij dat ik maar niet naar België gegaan ben vandaag
Jij hebt teveel tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
Oh ik dacht dat ik niet in de cijfers zou staan
Paar lastige bordjes schieten die alleen maar doordeweeks kunnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad kut weer![]()
Wat wou je in belgie gaan doen dan?
Blijkbaarquote:
Martquote:
quote:
Ah okequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar lastige bordjes schieten die alleen maar doordeweeks kunnen
quote:
Maar daar zijn er tientallen van, dus eigenlijk moet ik daarvoor gewoon een keer een weekje op vakantie naar Belgiëquote:
geloof het of niet, maar er is gisteravond een blik karamel ontploft in mijn keukenquote:
jupquote:
Heeeel vervelend natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar daar zijn er tientallen van, dus eigenlijk moet ik daarvoor gewoon een keer een weekje op vakantie naar België
Verstandigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar er is gisteravond een blik karamel ontploft in mijn keuken![]()
[..]
jup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |