quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Gister moest mijn man overwerken en dus lag Jen al op bed toen hij thuiskwam. Zodra Jen doorhad dat papa er was werd er dus niet meer in haar bedje geslapen, ze moest en zou bij papa liggen. Wel lief toch? En vanmorgen oen M. naar zn werk moest begon ze ook te mopperen.
gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:
JAIR AMITAI
![]()
verder hoi allemaal
leuke namenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:
JAIR AMITAI
![]()
verder hoi allemaal
Leukquote:
En ze blijft stil als ze wakker is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef cattie het volgende:
Ik heb een gek kind. Ze ligt nu in haar ledikantje, al een hele tijd. En telkens als ik stiekem kijk, zie ik dat ze aan het rondkijken is. Niet slapen dus. Lekker wakkere meid heb ik!
klinkt wel als tandjesellende jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:38 schreef tinny het volgende:
Gabi heeft nu al 3 dagjes diaree (is op het einde van hara verkoudheid er bij gekomen)
Door die diaree heeft ze ook rode billetjes tot bloedens toe, sudo lijkt niet echt te helpen dus zijn nu overgestapt naar bepanthem..
maar wat ik me afvroeg hoe lang mag die diaree door gaan voordat je de HA inschakelt? ze eet en drinkt nog wel goed, laat af en toe 20% staan van een hapje of een drankje, en is voor de rest vrolijk overdag zolnag je maar niet haar luier verschoond (dan is het brullen). Oh ja en ze heeft geen koorts
ps
zou het misschien een kies kunnen zijn die doorkomt?
Ow dat is heel vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Schiet mij maar lek, ik tast volledig in het duister, mijn Koentje is vet verdrietig en ik weet niet waardoor...
Tandjes? Moe? Honger? Ik weet het soms gewoon niet meer. Waar is mijn vrolijke Koen gebleven?
Het kutte er van is dat je als moeder maar met vraagtekens loopt![]()
blechquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Schiet mij maar lek, ik tast volledig in het duister, mijn Koentje is vet verdrietig en ik weet niet waardoor...
Tandjes? Moe? Honger? Ik weet het soms gewoon niet meer. Waar is mijn vrolijke Koen gebleven?
Het kutte er van is dat je als moeder maar met vraagtekens loopt![]()
Mja denk het niet want dit gaat al een kleine week zo..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
Ow dat is heel vervelend inderdaad
Misschien gewoon een baaldag?
Ow wat lief zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Raissa het volgende:
Even een illustratie van Mila en haar favo-knuffel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tevens een tvp
Elin ligt nu ook al een uur rond te kijken met af en toe een brabbelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat lief zegLennon heeft nog niet echt een knuffel die hij vasthoudt...
Iamredleader, wat een mooie naam Jairen is het goed gegaan bij de besnijdenis maandag?
Cattie, Lennon doet dat ook weleens, gewoon in zn ledikantje liggen en dan rondkijken... op een gegeven moment valt hij vanzelf in slaap of gaat huilen dat ie eruit wil![]()
LL, lastig is dat hè? Dat ze huilen, maar je weet niet waarom. Wel erg fijn dat ie nu lekker slaapt. Maar ja, babies hebben ook gewoon af en toe hun baaldag net als grote mensen. maar leuk is het niet...
Ben wel weer redelijk bijgekomen van alles, ben wel erg moe maar dat zou ik waarschijnlijk anders ook wel zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef mrien het volgende:
Jair![]()
Fijn dat Danique weer goed gekeurd is Fruppel!
Heb je een beetje bij kunnen komen van de hectiek?
Lotte krijgt ook nog niet echt brood, mag schijnbaar inderdaad vanaf 7 maandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij mag brood toch wel met 7 maand?
Niet dat Koen het eet hoor! Soepstengels vindtie wel lekker, en nijntjekoekjes (al zijn die vanaf 8 maanden, maar ik kijk nie zo nauw op 2 weken) Rijstwafels vind Koen dan weer niet lekker (maar ik wel)
Die van mij was ook niet voorbeeldig hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef cattie het volgende:
Mijn baby is niet voorbeeldig. Maar wel de allermooiste, allerleukste en allerliefste!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet voorbeeldig hoorMaar wel héél tof
Vannacht trouwens van 23:30 tot 6:30 geslapen zónder een keer de speen te willen!(hij slaapt altijd wel door, maar wordt om 2:00 en om 4:00 of 5:00 standaard wakker voor een speen. Minimaal 2x en meestal 3 of 4 keer per nacht. (ik kan inmiddels slapend spenen in doen)
Vannacht dus nietIk werd om 5 uur zelf wakker omdat ik iets miste, even over het randje gekeken of hij niet stuk was
Ja nouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:53 schreef cattie het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Lekker he, doorslapen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:41 schreef Dakota het volgende:
elin droomde net volgens mij..lag heel koddig te slapen en opeens trekt ze eensmoelwerkje en schreeuwt 3 keer MMMBEEH met snikjes
en toen viel ze weer in slaap
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet elin er tegenwoordig uit
Haar haren zitten precies hetzelfde
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
*grin*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
klopt babykleertjes zijn goedkoop..maar ik zie ook dat er pakjes te koop zijn van 70 euro enzoquote:Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef Fuente het volgende:
Ik vind juist de babykleding nog zo lekker goedkoop. Hoe groter ze worden, hoe duurder het wordt vind ik.
Merkkleding koop ik zelf eigenlijk nooit (of tweedehands). Mijn mams heeft wel wat van mexx gekocht voor Merel, en hoe leuk ik het ook vind, ik zou er zelf nooit zoveel geld aan uitgeven.
ik hou altijd alles 3 dagen volquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Simmu je kunt dr toch ook iets anders geven, een soepstengel ofzo
elin heeft ook kleine zwarte haartjes op r oren en wat op haar schouders en onderrugquote:Op zondag 15 februari 2009 14:43 schreef Llewella het volgende:
Wat een lief snoetje heeft ruben!!
En Elin met d'r haartjes
(Ze heeft verder geen overeenkomst?Amber heeft mooie platte haartjes afgezien van d'r krul; maar die heeft heel lang haar op d'r oortjes gehad en nog steeds op d'r onderrug, en aapje nadoen kan ze ook goed
).
Hier is tand 4 door sinds vandaag! dus de stand is nu alle 4 de voortanden die door zijn. En ik heb d'r nog steeds aan de borst; miss niettangetje
Verder zijn we begonnen sinds 2 dagen met stukjes brood met een beetje jonge kaas; dat gaat redelijk goed
En vandaag heeft ze het allereerste setje aan wat ik heb gekocht; maat 80; een jaar voordat ze een klein boontje was ofzowToen m'n nichtje een zoontje kreeg, had ik dat setje gekocht omdat ik het rokje zo leuk vond, voor als ik ooit eens een meisje zou krijgen
Shirtje is wel nog wat lang, althans de mouwtjes, maa oprollen en klaar
En hier ook een schooiende kat die dol is op babyvoedsel
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef Webkim het volgende:
Kennen jullie dat? Van die dagen waarop niets goed is: optillen niet, neerzetten niet, meespelen niet, de borst niet, een beker niet, slapen niet.
Thomas heeft vandaag zo'n dag: hij blijft maar dreinen en jengelen en zelfs gedragen worden kan hem niet bekoren vandaag: hij gaat heel hard in mijn oor zitten gillen en trekt hele plukken haar uit mijn hoofd! Als -ie tenminste niet bezig is in mijn nek te knijpen.
Pfff. Ik hoop dat F. snel thuis is. Die werkt vandaag en ik verwacht hem tegen zeven uur weer. Hier ligt een griepje op de loer en als ik niet lekker ben kan ik beduidend minder van m'n ventje hebben. Maar hij is dus ook zichzelf niet vandaag...
Llewella: doe eens een foto van dat leuke setje.
ah oei ik groei!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Het is hier zelfs al zo erg dat ik "Het boek" maar weer eens onder het stof vandaan heb gehaald. En vervolgens zie ik weer allemaal dingen staan waar ik me al dagen over opwind
. Dit is de eerste keer dat ik het boek uit mezelf open heb geslagen, kan je nagaan
.
Echt? 9 van de 10 keer vind ik het kant nog wal raken, met die leuke "winkels" waar ze wat uit kunnen zoekenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:12 schreef tinny het volgende:
[..]
ah oei ik groei!
mooi man, stiekem toch wel een beetje het "nieuwe testatment" voor ons aan het worden (als ik er zo op terugkijk)
Maar k_i_m is die van jullie niet bijna "uitge-oei-ik-groei-ed"???
dat kon ik natuurlijk terugvinden in de OP, 11 maanden nee dus...
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt? 9 van de 10 keer vind ik het kant nog wal raken, met die leuke "winkels" waar ze wat uit kunnen zoeken. En dan ook de toevoeging; Ze kúnnen misschien wel dit of dat gaan doen, maar ze kunnen het ook niet doen!
Ja, zo kan ik het ook.
.
Mrien Dana heeft dit ook een tijdje gehad, het maakte hier niks uit of we de laatste fles met rijstebloem gaven en of de fles later gaven. Het heeft hier ongeveer een weekje ofzo geduurd en toen sliep ze wel weer hele nachten door.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:10 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje:
De laatste weken slaapt Lotte eigenlijk niet altijd meer door, als je geluk hebt wel dan slaapt ze van ongeveer half 12 tot 7/8 uur, maar vaak wordt ze nu rond 4/5 uur wakker en slaapt daarna wel vrij snel weer.
Ik vind het niet erg hoor, laten we dat vooropstellen, maar merk dat zij eigenlijk doodmoe is als ze 's nachts wel wakker wordt, ze is in ieder geval vrolijker als ze gewoon lekker doorslaapt.
Zou het geven van een papfles als laatste voeding hierin veel uitmaken?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Die van mij schudt nee als ik iets aan haar vraag met ja erin.
Bep antwoordt overal op door met ja te knikkenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Die van mij schudt nee als ik iets aan haar vraag met ja erin.
Oh, dus die ja komt gewoon later?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Bep antwoordt overal op door met ja te knikkenHiervoor schudde ze bij elke vraag nee
Dat leek mij ook. Ze groeit uitstekend en vind het allemaal prima, heel soms is ze wel wat eerder wakker en meldt ze zich, dan krijgt ze wat eerder de fles maar dan slaapt ze wel weer gewoon door tot de volgende voeding.. *zucht* ik vind dat die CB mensen je alleen maar in de war brengen (want nu ga ik lopen twijfelen of het arme kind geen honger heeftquote:Op maandag 16 februari 2009 14:02 schreef Fuente het volgende:
Raissa, ik denk dat elk kindje anders is. Als Mila met 6 voedingen tevreden is, goed groeit, plast enz, dan laat je het toch zo? Op het CB kijken ze vaak naar de 'standaard' en niet naar hoe het kindje zelf is.
Mila krijgt Nenatal, dat is voeding voor prematuurtjes.. Dat was ook al een probleem volgens het CB omdat milanese vroeger koemelkallergie had maar dat moesten we maar bespreken met de kinderarts. Heb dus net de kinderarts gebeld en die zei dat het onzin was.. Lekker tegenstrijdig allemaal weerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:27 schreef Popples het volgende:
raissa heeft mila speciale voeding?
ik weet van iemand dat haar zoontje die ook veel te vroeg is geboren heel lang 7 voedingen moest geven. omdat hij op een bepaald gewicht moest komen voor dat ze minder mocht geven.
ik zou zelf zoiets hebben van als ze alles doet zoals het hoort en ze meldt zich zou ik me niet ombuigen naar het cb. gewoon ja en amen zeggen en doen waar jij je goed bij voelt.
Of ze trekken acuut het charme-offensief open, door ineens iets nieuws of ultra-cute te gaan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn dochter luistert alleen als het haar uitkomt
Zit ik op de bank, probeert ze de krantenbak leeg te trekken wat niet mag van mij. Ik waarschuw altijd 1 keer, daarna haal ik haar weg. Madam gaat dus gewoon door met peuren en sleuren en op het moment dat ik overeind kom om haar weg te halen, gaat ze er hard lachend vandooren dat niet 1 x maar een paar x achter elkaar
De rat
Schuift ze zich ook in de banaan van de zijkant van de commode? Dat is hier heel hip sinds een week, enorm vermoeiendquote:Op maandag 16 februari 2009 22:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nienke stopMeid wat een rappe tante
Mijn dame heeft mijn zwakke plek gevondenAls ik nee tegen haar zeg trekt ze een pruillipje, gaat languit op de grond liggen en begraaft haar gezicht in haar handjes. Boohoo
Oh en ze wordt met de dag onmogelijker te verschonen als ze gepoept heeft! Schreeuwen, smijten met dingen (liefst naar mijn hoofd), zichzelf van de commode af proberen te laten storten en keihard schoppen met de beentjes. Met in bed leggen is het precies hetzelfde feest..alsof er een speenvarken doorgekruist is
Mijn kleine Cruella
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh bah dat is wel ff schrikken ja! En iets wat je nooit meer zo doet
Bep heeft er een handje van om die vieze luier met haar voeten op te zoeken en hem dan met een zwier naar zich toe te trekkenDe eerste keer lukte het haar iig..de keren dat ze het daarna probeerde lag hij buiten haar bereik gelukkig
Zeg jongedame, hoort jouw scheetje niet in het 1-2 jaar oud topic? Of lurk je gewoon mee om te zien wat Jair doet?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier is het ook enorm populair om aan je kont te krabben na een uitgebreide poepbroek
Hmmm?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef iamredleader het volgende:
Hier eentje van 2 weken die al begint door te slapen![]()
Jair heeft gisteravond z'n voeding om 22:00 gehad, dus rond 22:30 sliep hij (tussen ons in, hij was huilerig). Wekker om 01:00 - maar meneer sliep vredig verder. Pas om 02:00 was 'ie toe aan de voeding - en daarna in een keer doorgeslapen tot 06:10, dus z'n papa en mama waren erg blij![]()
[..]
Zeg jongedame, hoort jouw scheetje niet in het 1-2 jaar oud topic? Of lurk je gewoon mee om te zien wat Jair doet?
Oipquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Dakota het volgende:
Elin brabbelten ze heeft vandaag een regeldag
(vannacht elk uur zuipen)
stokjes nodig? succes met doorkomen vandaag.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:47 schreef Dakota het volgende:
Elin brabbelten ze heeft vandaag een regeldag
(vannacht elk uur zuipen)
Welke?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:46 schreef mrien het volgende:
Echt wel!
Dit heeft ze ook al een tijdje geleden gedaan, ging toen niet elke keer goed, maar het begin was er.
Geloof dat mevrouw weer wat beter in haar vel zit en het ziek zijn en de evt sprong weer gehad heeft
Hoe is het eigenlijk met Koen z'n tandjes?
ah! met de 5weken sprong was ze ook al vlotter du dat zou idd best kunnen, dankjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:46 schreef Igraine het volgende:
Bij acht weken is er een sprongetje. Als je de 10 dagen die ze te laat was bij de 6 weken en 3d optelt, dan kan dat wel zo ongeveer kloppen.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Van het weekend maar eens op pad voor zo'n dingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:53 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa... een draagdoek doet hier altijd wonderen op zo'n dag!![]()
Jaaaaa I know...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef k_i_m het volgende:
Babies van 10 weken hebben ook speeksel.
Sasha zijn eerste tand was er echt met 12 weken hoor, dus het kan altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Jaaaaa I know...![]()
.
Het is ineens heeeeel veeeeel meer. Maar dat zal erbij horen dan.
huu?quote:
o datwas frustratie.. mijn toetsenbord slat letter over en dus blijf ik editten.. in de post ervoor stond zometen..dus werd ik boos (hormonen) en typte ik loeihard ZOMETEEN.. enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
[..]
huu?
Leander is alweer een half jaar
Vandaag vieren we halfjaardag denk ik(is dat een goede reden om een half taartje te eten?
)
Grappig, daar hebben wij een popje voor met zo'n lange puntmuts (ik noemde ze vroeger spookjes en had er dus ook 1) Sander is er ook mee opgegroeid...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Dakota het volgende:
het is een knuffel je speen van het beste idee van nederland..je maakt de speen vast in de knuffel zodat de baby het speentje zelf snel terug kan vinden
Ik heb ook tig spenen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik ook maar het gat van haar gewone flessenspeen (Difrax S) groter gemaakt met een hete naald (wel regelmatig vervangen want het gat scheurt uit en dan komt er alsnog veel te veel uit) en wat bij ons ook helpt is portie melkpoeder + nutriton goed door elkaar husselen (doe ik altijd in zo'n melkpoedertorengeval) zodat het minder snel klontert. Hoop dat je er wat aan hebt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even een crosspost met flesvoeding topic.
Tyler krijgt nu in het ziekenhuis sinds een paar dagen Nutriton door de flesjes. Alleen hebben we nu het probleem welke speen goed is. De 1,2,3, van dodie lukt niet. Van dr Brown hebben we nu de papspeen, maar die lijkt te snel te gaan. Een tussenspeen is er niet. Is een klein flesje. hij heeft nu binnen 10 minuten een fles van 100cc op. Beetje snel dus.
We hebben nog wel wat van Kim over. Maar wat raden jullie aan? Of is het echt uittesten en moeten we 1001 flessen gaan uittesten.
In het ziekenhuis hebben ze bij een speen van hun het gat met een naald groter gemaakt.
Je hebt ook difrax spenen in de maten medium en large zag ik gisteren bij Prenatal.... misschien dat een optie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb ook tig spenen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik ook maar het gat van haar gewone flessenspeen (Difrax S) groter gemaakt met een hete naald (wel regelmatig vervangen want het gat scheurt uit en dan komt er alsnog veel te veel uit) en wat bij ons ook helpt is portie melkpoeder + nutriton goed door elkaar husselen (doe ik altijd in zo'n melkpoedertorengeval) zodat het minder snel klontert. Hoop dat je er wat aan hebt!
wow zo klein een al selene de spenen sloper.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef simmu het volgende:
nu het toch over speentjes gaat: hier heeft de speentjessloper alweer toegeslagen
ik weet niet wat ze doet, maar ze krijgt zelf het gat stuk dus. speentjes gaan hier hooguit een week of wat mee.
Mss tijd om die speen maar meteen af te leren? Of is dat geen optie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef simmu het volgende:
nu het toch over speentjes gaat: hier heeft de speentjessloper alweer toegeslagen
ik weet niet wat ze doet, maar ze krijgt zelf het gat stuk dus. speentjes gaan hier hooguit een week of wat mee.
Wij houden nu al onze vingers gekruist. Sasha had hem in het begin echt wel nodig, althans... ik wilde wel even pinken, maar toch echt niet urenlang, maar hij is er zelf na een paar maanden mee gestopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Popples het volgende:
[..]
wow zo klein een al selene de spenen sloper.
doet ze goed.
ik krijg echt steeds meer spijt dat ik dat rot ding heb aangeleerd. ze flikkert hem telkens uit bed expres zelfs met haar kuffel doet ze het.
vannacht hadden we een krijsconcert van een speenvarken. rot tandjes.
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef Dakota het volgende:
Elin kan niet zonder speen..paniek! ze heeft m praktisch de hele dag in
Als het aan Jen ligt heeft ze ook de hele dag dat ding in haar mondje. Maar ik vind dat de speen voor in bed is. Papa gaat er iets makkelijker mee om. (Maar Jen maakt ook geen paniek als ik de speen afpak.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.
Ik denk toch dat er een groot verschil is in de zuigbehoeftes van baby's. Elin raakt echt in paniek als ze geen speen krijgt en blijft krijsen tot ze het speentje wel krijgt..dus het is heus niet dat ik me er makkelijk van af maak ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.
tis de speen van het flesjequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss tijd om die speen maar meteen af te leren? Of is dat geen optie?
ze heeft m in de avonden en nachten helemaal niet in. Eigenlijk alleen als ze wakker is.. maar dan wel elk moment dat ze wakker isquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef Ticootje het volgende:
die zuigbehoefte neemt ook wel weer af. gewoon af en toe zonder proberen. (als je dat wilt natuurlijk)
over een maandje of wat wel gelukkigquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja... die kan je idd moeilijk weglaten!![]()
die snap ik niet. wil je haar over een maand geen fles meer geven?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
over een maandje of wat wel gelukkig![]()
we doen al fruit en warm prakkie, met wisselend succesgister ligakoek geprobeerd (mocht allemaal van de cb arts) en dat ging iig beter dan de rijstwafel (selene heeft een rijstwafelfobie. zodra ze zo'n ding ziet begint ze keihard te brullen, dus dat doen we niet meer....)
Die hebben we ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt ook difrax spenen in de maten medium en large zag ik gisteren bij Prenatal.... misschien dat een optie.
jup beker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Popples het volgende:
[..]
die snap ik niet. wil je haar over een maand geen fles meer geven?
ze moet daarna toch opvolgmelk of bv nog hebben. dan zit je toch nog aan de fles vast of doe je het in een beker?
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.quote:
Dat ging hier echt niet... Koen die vind het echt onacceptabel hahahaha.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.
Ja dag, het oog wilt ook wat.quote:
dat kloptquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lennon ook.... de difrax wil echt niet.... en sommige bibi spenen gaan best wel. Die van difrax zijn wel erg stoer. Ik vind die I love mama speen echt lelijk... die zit in de luiertas als reserve... Die indiaantjes/cowboys vind ik eigenlijk nog best aardig. Die in het roze vind ik helemaal wel schattig.quote:
Dat doet Leander ook met die ringen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat klopt
ik heb de pest aan die speentjes met een ring want die trekt ze er vaak uit..en de meeste spenen van bibi zonder ring hebbn een western(indiaantjes e.d ) print.. ongelooflijk lelijk.
Nu heeft ze een helemaal witte, een oranje western lelijkerd de i love mama en een groene met ring voor r knuffel je speen
(en die difraxjes zijn idd schattig maargoed..als zij de voorkeur voor een Bibi heeft..het zij zo)
Ik ging naar de hele grote prenatal voor de spenen, die hadden idd niet een debiel printje erop. Gewoon wit, lichtgeel, lichblauw en lila ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef Dakota het volgende:
de i love mama speen is idd lelijk en alle babytje's hebben m
ik had ook een difrax in een babydoos..
o en ik heb de speentjes het liefst egaal zodat ze bij r outfits passen
gewoon wit, groen, blauw enzo
check de draagdoekmeet topic in den haag. Daar staat avalon.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Dakota het volgende:
merelfotooooooooo's!
En ik wil Avalon zo graag zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |