quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Gister moest mijn man overwerken en dus lag Jen al op bed toen hij thuiskwam. Zodra Jen doorhad dat papa er was werd er dus niet meer in haar bedje geslapen, ze moest en zou bij papa liggen. Wel lief toch? En vanmorgen oen M. naar zn werk moest begon ze ook te mopperen.
gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:
JAIR AMITAI
![]()
verder hoi allemaal
leuke namenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Oei, ik was vergeten hier de echte naam van "Nemo" te vertellen:
JAIR AMITAI
![]()
verder hoi allemaal
Leukquote:
En ze blijft stil als ze wakker is?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef cattie het volgende:
Ik heb een gek kind. Ze ligt nu in haar ledikantje, al een hele tijd. En telkens als ik stiekem kijk, zie ik dat ze aan het rondkijken is. Niet slapen dus. Lekker wakkere meid heb ik!
klinkt wel als tandjesellende jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:38 schreef tinny het volgende:
Gabi heeft nu al 3 dagjes diaree (is op het einde van hara verkoudheid er bij gekomen)
Door die diaree heeft ze ook rode billetjes tot bloedens toe, sudo lijkt niet echt te helpen dus zijn nu overgestapt naar bepanthem..
maar wat ik me afvroeg hoe lang mag die diaree door gaan voordat je de HA inschakelt? ze eet en drinkt nog wel goed, laat af en toe 20% staan van een hapje of een drankje, en is voor de rest vrolijk overdag zolnag je maar niet haar luier verschoond (dan is het brullen). Oh ja en ze heeft geen koorts
ps
zou het misschien een kies kunnen zijn die doorkomt?
Ow dat is heel vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Schiet mij maar lek, ik tast volledig in het duister, mijn Koentje is vet verdrietig en ik weet niet waardoor...
Tandjes? Moe? Honger? Ik weet het soms gewoon niet meer. Waar is mijn vrolijke Koen gebleven?
Het kutte er van is dat je als moeder maar met vraagtekens loopt![]()
blechquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Schiet mij maar lek, ik tast volledig in het duister, mijn Koentje is vet verdrietig en ik weet niet waardoor...
Tandjes? Moe? Honger? Ik weet het soms gewoon niet meer. Waar is mijn vrolijke Koen gebleven?
Het kutte er van is dat je als moeder maar met vraagtekens loopt![]()
Mja denk het niet want dit gaat al een kleine week zo..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
Ow dat is heel vervelend inderdaad
Misschien gewoon een baaldag?
Ow wat lief zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Raissa het volgende:
Even een illustratie van Mila en haar favo-knuffel:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
tevens een tvp
Elin ligt nu ook al een uur rond te kijken met af en toe een brabbelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat lief zegLennon heeft nog niet echt een knuffel die hij vasthoudt...
Iamredleader, wat een mooie naam Jairen is het goed gegaan bij de besnijdenis maandag?
Cattie, Lennon doet dat ook weleens, gewoon in zn ledikantje liggen en dan rondkijken... op een gegeven moment valt hij vanzelf in slaap of gaat huilen dat ie eruit wil![]()
LL, lastig is dat hè? Dat ze huilen, maar je weet niet waarom. Wel erg fijn dat ie nu lekker slaapt. Maar ja, babies hebben ook gewoon af en toe hun baaldag net als grote mensen. maar leuk is het niet...
Ben wel weer redelijk bijgekomen van alles, ben wel erg moe maar dat zou ik waarschijnlijk anders ook wel zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef mrien het volgende:
Jair![]()
Fijn dat Danique weer goed gekeurd is Fruppel!
Heb je een beetje bij kunnen komen van de hectiek?
Lotte krijgt ook nog niet echt brood, mag schijnbaar inderdaad vanaf 7 maandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij mag brood toch wel met 7 maand?
Niet dat Koen het eet hoor! Soepstengels vindtie wel lekker, en nijntjekoekjes (al zijn die vanaf 8 maanden, maar ik kijk nie zo nauw op 2 weken) Rijstwafels vind Koen dan weer niet lekker (maar ik wel)
Die van mij was ook niet voorbeeldig hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef cattie het volgende:
Mijn baby is niet voorbeeldig. Maar wel de allermooiste, allerleukste en allerliefste!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet voorbeeldig hoorMaar wel héél tof
Vannacht trouwens van 23:30 tot 6:30 geslapen zónder een keer de speen te willen!(hij slaapt altijd wel door, maar wordt om 2:00 en om 4:00 of 5:00 standaard wakker voor een speen. Minimaal 2x en meestal 3 of 4 keer per nacht. (ik kan inmiddels slapend spenen in doen)
Vannacht dus nietIk werd om 5 uur zelf wakker omdat ik iets miste, even over het randje gekeken of hij niet stuk was
Ja nouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:53 schreef cattie het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Lekker he, doorslapen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:41 schreef Dakota het volgende:
elin droomde net volgens mij..lag heel koddig te slapen en opeens trekt ze eensmoelwerkje en schreeuwt 3 keer MMMBEEH met snikjes
en toen viel ze weer in slaap
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet elin er tegenwoordig uit
Haar haren zitten precies hetzelfde
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
*grin*quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
klopt babykleertjes zijn goedkoop..maar ik zie ook dat er pakjes te koop zijn van 70 euro enzoquote:Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef Fuente het volgende:
Ik vind juist de babykleding nog zo lekker goedkoop. Hoe groter ze worden, hoe duurder het wordt vind ik.
Merkkleding koop ik zelf eigenlijk nooit (of tweedehands). Mijn mams heeft wel wat van mexx gekocht voor Merel, en hoe leuk ik het ook vind, ik zou er zelf nooit zoveel geld aan uitgeven.
ik hou altijd alles 3 dagen volquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Simmu je kunt dr toch ook iets anders geven, een soepstengel ofzo
elin heeft ook kleine zwarte haartjes op r oren en wat op haar schouders en onderrugquote:Op zondag 15 februari 2009 14:43 schreef Llewella het volgende:
Wat een lief snoetje heeft ruben!!
En Elin met d'r haartjes
(Ze heeft verder geen overeenkomst?Amber heeft mooie platte haartjes afgezien van d'r krul; maar die heeft heel lang haar op d'r oortjes gehad en nog steeds op d'r onderrug, en aapje nadoen kan ze ook goed
).
Hier is tand 4 door sinds vandaag! dus de stand is nu alle 4 de voortanden die door zijn. En ik heb d'r nog steeds aan de borst; miss niettangetje
Verder zijn we begonnen sinds 2 dagen met stukjes brood met een beetje jonge kaas; dat gaat redelijk goed
En vandaag heeft ze het allereerste setje aan wat ik heb gekocht; maat 80; een jaar voordat ze een klein boontje was ofzowToen m'n nichtje een zoontje kreeg, had ik dat setje gekocht omdat ik het rokje zo leuk vond, voor als ik ooit eens een meisje zou krijgen
Shirtje is wel nog wat lang, althans de mouwtjes, maa oprollen en klaar
En hier ook een schooiende kat die dol is op babyvoedsel
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef Webkim het volgende:
Kennen jullie dat? Van die dagen waarop niets goed is: optillen niet, neerzetten niet, meespelen niet, de borst niet, een beker niet, slapen niet.
Thomas heeft vandaag zo'n dag: hij blijft maar dreinen en jengelen en zelfs gedragen worden kan hem niet bekoren vandaag: hij gaat heel hard in mijn oor zitten gillen en trekt hele plukken haar uit mijn hoofd! Als -ie tenminste niet bezig is in mijn nek te knijpen.
Pfff. Ik hoop dat F. snel thuis is. Die werkt vandaag en ik verwacht hem tegen zeven uur weer. Hier ligt een griepje op de loer en als ik niet lekker ben kan ik beduidend minder van m'n ventje hebben. Maar hij is dus ook zichzelf niet vandaag...
Llewella: doe eens een foto van dat leuke setje.
ah oei ik groei!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Het is hier zelfs al zo erg dat ik "Het boek" maar weer eens onder het stof vandaan heb gehaald. En vervolgens zie ik weer allemaal dingen staan waar ik me al dagen over opwind
. Dit is de eerste keer dat ik het boek uit mezelf open heb geslagen, kan je nagaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |