Ben wel weer redelijk bijgekomen van alles, ben wel erg moe maar dat zou ik waarschijnlijk anders ook wel zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef mrien het volgende:
Jair![]()
Fijn dat Danique weer goed gekeurd is Fruppel!
Heb je een beetje bij kunnen komen van de hectiek?
Lotte krijgt ook nog niet echt brood, mag schijnbaar inderdaad vanaf 7 maandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij mag brood toch wel met 7 maand?
Niet dat Koen het eet hoor! Soepstengels vindtie wel lekker, en nijntjekoekjes (al zijn die vanaf 8 maanden, maar ik kijk nie zo nauw op 2 weken) Rijstwafels vind Koen dan weer niet lekker (maar ik wel)
Die van mij was ook niet voorbeeldig hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:49 schreef cattie het volgende:
Mijn baby is niet voorbeeldig. Maar wel de allermooiste, allerleukste en allerliefste!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet voorbeeldig hoorMaar wel héél tof
Vannacht trouwens van 23:30 tot 6:30 geslapen zónder een keer de speen te willen!(hij slaapt altijd wel door, maar wordt om 2:00 en om 4:00 of 5:00 standaard wakker voor een speen. Minimaal 2x en meestal 3 of 4 keer per nacht. (ik kan inmiddels slapend spenen in doen)
Vannacht dus nietIk werd om 5 uur zelf wakker omdat ik iets miste, even over het randje gekeken of hij niet stuk was
Ja nouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:53 schreef cattie het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Lekker he, doorslapen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:41 schreef Dakota het volgende:
elin droomde net volgens mij..lag heel koddig te slapen en opeens trekt ze eensmoelwerkje en schreeuwt 3 keer MMMBEEH met snikjes
en toen viel ze weer in slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |