klopt babykleertjes zijn goedkoop..maar ik zie ook dat er pakjes te koop zijn van 70 euro enzoquote:Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef Fuente het volgende:
Ik vind juist de babykleding nog zo lekker goedkoop. Hoe groter ze worden, hoe duurder het wordt vind ik.
Merkkleding koop ik zelf eigenlijk nooit (of tweedehands). Mijn mams heeft wel wat van mexx gekocht voor Merel, en hoe leuk ik het ook vind, ik zou er zelf nooit zoveel geld aan uitgeven.
ik hou altijd alles 3 dagen volquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Simmu je kunt dr toch ook iets anders geven, een soepstengel ofzo
elin heeft ook kleine zwarte haartjes op r oren en wat op haar schouders en onderrugquote:Op zondag 15 februari 2009 14:43 schreef Llewella het volgende:
Wat een lief snoetje heeft ruben!!
En Elin met d'r haartjes
(Ze heeft verder geen overeenkomst?Amber heeft mooie platte haartjes afgezien van d'r krul; maar die heeft heel lang haar op d'r oortjes gehad en nog steeds op d'r onderrug, en aapje nadoen kan ze ook goed
).
Hier is tand 4 door sinds vandaag! dus de stand is nu alle 4 de voortanden die door zijn. En ik heb d'r nog steeds aan de borst; miss niettangetje
Verder zijn we begonnen sinds 2 dagen met stukjes brood met een beetje jonge kaas; dat gaat redelijk goed
En vandaag heeft ze het allereerste setje aan wat ik heb gekocht; maat 80; een jaar voordat ze een klein boontje was ofzowToen m'n nichtje een zoontje kreeg, had ik dat setje gekocht omdat ik het rokje zo leuk vond, voor als ik ooit eens een meisje zou krijgen
Shirtje is wel nog wat lang, althans de mouwtjes, maa oprollen en klaar
En hier ook een schooiende kat die dol is op babyvoedsel
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef Webkim het volgende:
Kennen jullie dat? Van die dagen waarop niets goed is: optillen niet, neerzetten niet, meespelen niet, de borst niet, een beker niet, slapen niet.
Thomas heeft vandaag zo'n dag: hij blijft maar dreinen en jengelen en zelfs gedragen worden kan hem niet bekoren vandaag: hij gaat heel hard in mijn oor zitten gillen en trekt hele plukken haar uit mijn hoofd! Als -ie tenminste niet bezig is in mijn nek te knijpen.
Pfff. Ik hoop dat F. snel thuis is. Die werkt vandaag en ik verwacht hem tegen zeven uur weer. Hier ligt een griepje op de loer en als ik niet lekker ben kan ik beduidend minder van m'n ventje hebben. Maar hij is dus ook zichzelf niet vandaag...
Llewella: doe eens een foto van dat leuke setje.
ah oei ik groei!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Het is hier zelfs al zo erg dat ik "Het boek" maar weer eens onder het stof vandaan heb gehaald. En vervolgens zie ik weer allemaal dingen staan waar ik me al dagen over opwind
. Dit is de eerste keer dat ik het boek uit mezelf open heb geslagen, kan je nagaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |