abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66077868
Simmu je kunt dr toch ook iets anders geven, een soepstengel ofzo
pi_66078657
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:33 schreef Fuente het volgende:
Ik vind juist de babykleding nog zo lekker goedkoop. Hoe groter ze worden, hoe duurder het wordt vind ik.
Merkkleding koop ik zelf eigenlijk nooit (of tweedehands). Mijn mams heeft wel wat van mexx gekocht voor Merel, en hoe leuk ik het ook vind, ik zou er zelf nooit zoveel geld aan uitgeven.
klopt babykleertjes zijn goedkoop..maar ik zie ook dat er pakjes te koop zijn van 70 euro enzo

Vriendlief, elin en ik gaan nu naar de zwarte markt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66080653
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Simmu je kunt dr toch ook iets anders geven, een soepstengel ofzo
ik hou altijd alles 3 dagen vol
ik heb ook nog ligakoekjes die al mogen

ik hoop alleen op iets wat de kat *niet* lust. je wil niet weten wat er hier gebeurt als ik selene de bloemkool-broccoli-kaas schotel geef dolle pret voor mickie
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66084329
Wat een lief snoetje heeft ruben!!

En Elin met d'r haartjes
(Ze heeft verder geen overeenkomst? Amber heeft mooie platte haartjes afgezien van d'r krul; maar die heeft heel lang haar op d'r oortjes gehad en nog steeds op d'r onderrug, en aapje nadoen kan ze ook goed ).

Hier is tand 4 door sinds vandaag! dus de stand is nu alle 4 de voortanden die door zijn. En ik heb d'r nog steeds aan de borst; miss niettangetje

Verder zijn we begonnen sinds 2 dagen met stukjes brood met een beetje jonge kaas; dat gaat redelijk goed

En vandaag heeft ze het allereerste setje aan wat ik heb gekocht; maat 80; een jaar voordat ze een klein boontje was ofzow Toen m'n nichtje een zoontje kreeg, had ik dat setje gekocht omdat ik het rokje zo leuk vond, voor als ik ooit eens een meisje zou krijgen Shirtje is wel nog wat lang, althans de mouwtjes, maa oprollen en klaar

En hier ook een schooiende kat die dol is op babyvoedsel
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66086060
Heeuh Amber maat 80??? pfffffffffff Wat gaat ze hard! Wanneer moet je weer naar het CB?
En 4 tanden ???
pi_66086646
Kennen jullie dat? Van die dagen waarop niets goed is: optillen niet, neerzetten niet, meespelen niet, de borst niet, een beker niet, slapen niet.

Thomas heeft vandaag zo'n dag: hij blijft maar dreinen en jengelen en zelfs gedragen worden kan hem niet bekoren vandaag: hij gaat heel hard in mijn oor zitten gillen en trekt hele plukken haar uit mijn hoofd! Als -ie tenminste niet bezig is in mijn nek te knijpen.

Pfff. Ik hoop dat F. snel thuis is. Die werkt vandaag en ik verwacht hem tegen zeven uur weer. Hier ligt een griepje op de loer en als ik niet lekker ben kan ik beduidend minder van m'n ventje hebben. Maar hij is dus ook zichzelf niet vandaag...

Llewella: doe eens een foto van dat leuke setje.
Hardloper.
IG @webkim
pi_66088553
Pff lijkt me idd niet fijn Webkim, en al zeker niet als je zelf ook al niet lekker bent. Beterschap!

Amber al maatje 80 flinke meid dan! Hier zitten we nog steeds in maat 62/ 68
pi_66089382
Eigenlijk heeft ze geen maat 80 hoor Maar sommige dingen maat 80 past ze dus wel al; zoals dit rokje is zeker niet te groot! Alleen het truitje dan wel weer een beetje. Ze heeft maat 68/74-74/80; maar 68 wordt echt wel al erg krap.

Donderdag mag ze weer naar het cb.

Ik zal nog even fotootje maken.

-edit foto-

[ Bericht 16% gewijzigd door Llewella op 15-02-2009 18:11:31 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66092604
bla... Thomas zit ook in 68...
pi_66093254
aah wat een schattig pakje

Thomas ook al zo groot
pi_66095892
Schattig outfitje Llewella

Het is maar net wat voor kleding je hebt en van welke winkel/merk. Hier is 74 wel perfect, sommige truitjes en broekjes vallen nog groot maar 68 kan echt niet meer.
Morgenochtend weer naar het CB ...
Gelukkig gaat het wel weer stukken beter met Koen, hij is blijer en wel iets meer tevreden. Vandaag was een goede dag

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2009 20:29:54 ]
pi_66097110
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:43 schreef Llewella het volgende:
Wat een lief snoetje heeft ruben!!

En Elin met d'r haartjes
(Ze heeft verder geen overeenkomst? Amber heeft mooie platte haartjes afgezien van d'r krul; maar die heeft heel lang haar op d'r oortjes gehad en nog steeds op d'r onderrug, en aapje nadoen kan ze ook goed ).

Hier is tand 4 door sinds vandaag! dus de stand is nu alle 4 de voortanden die door zijn. En ik heb d'r nog steeds aan de borst; miss niettangetje

Verder zijn we begonnen sinds 2 dagen met stukjes brood met een beetje jonge kaas; dat gaat redelijk goed

En vandaag heeft ze het allereerste setje aan wat ik heb gekocht; maat 80; een jaar voordat ze een klein boontje was ofzow Toen m'n nichtje een zoontje kreeg, had ik dat setje gekocht omdat ik het rokje zo leuk vond, voor als ik ooit eens een meisje zou krijgen Shirtje is wel nog wat lang, althans de mouwtjes, maa oprollen en klaar

En hier ook een schooiende kat die dol is op babyvoedsel
elin heeft ook kleine zwarte haartjes op r oren en wat op haar schouders en onderrug

minimonkeeey
wanna rub mah puppeh?!
pi_66097928
ik heb vandaag een heel gaaf wollen voetenzakding met lange mouwen gekocht op de zwarte markt..2 euro super voor in de kinderwagen

en lekker fout, fakeuggs voor 15 euro omdat mn poten bijna bevroren.

ik zou eigenlijk iets anders met mijn vriend gaan doen omdat we vandaag een jaar bij elkaar zijn (jaja een jaartje pas) maar dat hebben we verzet naar morgen (hij heeft iets bedacht maar het is dus een surpriseuitje )
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 15 februari 2009 @ 21:41:15 #139
108648 cattie
lieve moeder
pi_66098812
Fee heeft ook van die donshaartjes op haar oortjes! Zo zacht en schattig!

Dakota, het kan altijd erger. Een neef van mijn man heeft zijn vriendin al na 10 dagen bezwangerd. Binnen 8 maanden hadden ze een kind (6 weken te vroeg geboren) en 2 maanden later zijn ze getrouwd.
pi_66099002
jeumig

gelukkig is Elin in 2009 geboren..
lijkt het alsof er meer tijd tussen zit
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 15 februari 2009 @ 23:27:07 #141
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66104089
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef Webkim het volgende:
Kennen jullie dat? Van die dagen waarop niets goed is: optillen niet, neerzetten niet, meespelen niet, de borst niet, een beker niet, slapen niet.

Thomas heeft vandaag zo'n dag: hij blijft maar dreinen en jengelen en zelfs gedragen worden kan hem niet bekoren vandaag: hij gaat heel hard in mijn oor zitten gillen en trekt hele plukken haar uit mijn hoofd! Als -ie tenminste niet bezig is in mijn nek te knijpen.

Pfff. Ik hoop dat F. snel thuis is. Die werkt vandaag en ik verwacht hem tegen zeven uur weer. Hier ligt een griepje op de loer en als ik niet lekker ben kan ik beduidend minder van m'n ventje hebben. Maar hij is dus ook zichzelf niet vandaag...

Llewella: doe eens een foto van dat leuke setje.
Ja . Het is hier zelfs al zo erg dat ik "Het boek" maar weer eens onder het stof vandaan heb gehaald. En vervolgens zie ik weer allemaal dingen staan waar ik me al dagen over opwind . Dit is de eerste keer dat ik het boek uit mezelf open heb geslagen, kan je nagaan .

tevens werd ik ook weer even met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik altijd erg enthousiast met dingen begin maar nooit iets afmaak, getuige de twee foto's die ik bijna een jaar geleden nog heb weten in te plakken en het ene verhaaltje wat ik met mijn laatste krachten nog heb kunnen schrijven .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66109383
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja . Het is hier zelfs al zo erg dat ik "Het boek" maar weer eens onder het stof vandaan heb gehaald. En vervolgens zie ik weer allemaal dingen staan waar ik me al dagen over opwind . Dit is de eerste keer dat ik het boek uit mezelf open heb geslagen, kan je nagaan .
ah oei ik groei!
mooi man, stiekem toch wel een beetje het "nieuwe testatment" voor ons aan het worden (als ik er zo op terugkijk)

Maar k_i_m is die van jullie niet bijna "uitge-oei-ik-groei-ed"???
dat kon ik natuurlijk terugvinden in de OP, 11 maanden nee dus...
pi_66109776
Oh ja, het oei-ik-groei-boek is hier ook vaak een enorme herkenning geweest!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66109944
oei ik groei, owja die hebben we ook nog ik zal je zeggen ik heb hem gekocht. 1 keer in gekeken en nooit gelezen maar snel weg doen.

amber

hier weer een pokke nacht ik raak zo op en heel chaggie.
mama van 3 kids!
pi_66110076
Oei ik groei wordt hier alleen gepakt als Leander op een zeer onverklaarbare manier érg vervelend is.
90% van de tijd in een donderwolkjesweek (of de week erna is het wolkje)
En dan is het inderdaad wel herkenbaar.

Na zo'n periode kan hij inderdaad vaak veel meer, maar ik herken nooit zoveel uit hun verhaal over dingen die ze ineens leren. Af en toe iets, maar meestal zijn het hele andere dingen.
pi_66110626
Zo hier zijn we weer terug van het CB. Met goedkeuring Hij weegt nu 8580 (is 130 gram aangekomen sinds de vorige keer, maar is ziek geweest, overgegeven en veel dunne luiers dus misschien daarom niet zoveel aangekomen?)
2 cm gegroeit en dus komen we op een eindstand van 72.5 cm
En ohja! Gisteren hebben we de bodem van de box omlaag gehaald omdat Koen steeds op zijn knietjes zat, en dat vonden we toch wel een beetje angstig allemaal. Moet je kijken wat hij vanochtend deed

pi_66110746
Koen
pi_66110850
Goedzo Koen!
Wat kan jij goed timen LL
pi_66111055
Wat goed Koen

Merel is weer wennen op het kdv. Vanaf 1 maart kan ze er terecht, zelfde kdv als waar Sara zit.
Om 11 uur mag ik haar weer halen

En vannacht heeft ze om 18:30 een fles gehad (ze was moe, hongerig en wou niet langer wachten) en vervolgens geslapen tot 03:00 uur! Toen een fles en doorgeslapen tot 8 uur. Gaat weer steeds beter, en het helpt echt dat we haar om 23:00 uur niet wakkermaken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66111075
wauw koen wat goed
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')