abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66158925
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef freecell het volgende:

[..]

huu?

Leander is alweer een half jaar
Vandaag vieren we halfjaardag denk ik (is dat een goede reden om een half taartje te eten? )
o datwas frustratie.. mijn toetsenbord slat letter over en dus blijf ik editten.. in de post ervoor stond zometen..dus werd ik boos (hormonen) en typte ik loeihard ZOMETEEN.. enzo
let maar niet op mij.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66158941
SLAAT LETTERSSSSSSSSSS

(zie je )
wanna rub mah puppeh?!
pi_66158980
En ik zou een hele taart naar binnen kunnen proppen.

Ook hormonen i guess
wanna rub mah puppeh?!
pi_66159001
hmmpff kon ik maar weer terug in de buik
wanna rub mah puppeh?!
pi_66159392
Mila bidt niet voor het eten maar tijdens

dinsdag 17 februari 2009 @ 14:38:21 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66159765
Ow wat ontzettend schattig zeg!
pi_66160685
Aaah Mila .

Dakoot . . Relax. neem maar lekker een taartje.

BE; met 12 weken? Echt? We zullen zien dan....
pi_66160715
Freecell, neem jij ook maar lekker een taartje! Gefeliciteerd met Leanders 1/2 jaar!
pi_66165108
zo ik ben weer rustig..tripje naar buiten doet wonderen (en 3 pakken koekjes, toastjes, chocola en andere meuk die vanavond allemaal opgaan ook) o en ik eet zalm in dillesaus, spinazie en rostirondjes..dat maakt me ook gelukkig.

De knuffel je speen is binnen ben benieuwd wat Elin ervan vindt (ze slaapt nu dus ga r maar niet wakker maken ) de draagdoek is er nog niet dus ik denk dat die morgen komt.
wanna rub mah puppeh?!
pi_66165218
Wat een superlieve foto van Mila!!
pi_66165716

zoek de baby..volgens mij vindt ze m wel oke, misschien iets te groot nog
wanna rub mah puppeh?!
pi_66171162
Even een crosspost met flesvoeding topic.
Tyler krijgt nu in het ziekenhuis sinds een paar dagen Nutriton door de flesjes. Alleen hebben we nu het probleem welke speen goed is. De 1,2,3, van dodie lukt niet. Van dr Brown hebben we nu de papspeen, maar die lijkt te snel te gaan. Een tussenspeen is er niet. Is een klein flesje. hij heeft nu binnen 10 minuten een fles van 100cc op. Beetje snel dus.
We hebben nog wel wat van Kim over. Maar wat raden jullie aan? Of is het echt uittesten en moeten we 1001 flessen gaan uittesten.
In het ziekenhuis hebben ze bij een speen van hun het gat met een naald groter gemaakt.
pi_66171238
Mila

Wat voor knuffel is dat Dakota?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:57:31 #239
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66173987
Ingrid, helaas kan ik je niet helpen..

Fuente, wat je schrijft over Merel, daar had ook Maarten kunnen staan. Alleen maak ik hem wel wakker voor de voeding van half 11.
We zijn nu trouwens over op om de 4 uur voeding sinds gisteren en dat gaat hartstikke goed! De ene keer is het 3 1/2 uur en de andere keer dan 4 1/2 uur. De flesjes na de bv iets groter gemaakt en Maarten doet het er erg goed op. We moesten hem nl. elke keer wakker maken voor de voeding en dat vonden we toch wel sneu voor hem.

Hij is vandaag trouwens voor het eerst de hele dag naar het kdv geweest, want ik had mijn eerste werkdag. Voor mij was het ook wel weer wennen, ik ben nu bokloof en dwars doormidden
Maar om ontopic te blijven, Maarten heeft zich prima vermaakt!
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:58:38 #240
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_66174038
O ja, en wat ik ook nog wilde zeggen was dat Maarten op het moment ook veel kwijlt, hij is echt zijn handjes aan het ontdekken, erop kluiven, pruttelen en zo veel kwijlen... Ik blijf vegen met een spuugdoekje....
Maar het is erg schattig
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_66174987
Nienke gaat echt veel te hard!

Ruben spuugde vanmiddag in twee keer heel zijn maag leeg vlak na een voeding. Ik schrok mij rot, moest meteen denken aan Emma die met 3 maanden zo ziek was en uiteindelijk inhet ziekenhuis heeft gelegen met uitdrogingsverschijnselen. Blijkbaar heeft dat dus nog steeds zijn invloed op mij. Moeilijk vind ik dat, om dan rustig te blijven en niet meteen het ergste te denken.
Gelukkig dronk hij na een badje weer rustig en is daarna lekker gaan slapen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66175238
het is een knuffel je speen van het beste idee van nederland..je maakt de speen vast in de knuffel zodat de baby het speentje zelf snel terug kan vinden
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 februari 2009 @ 21:30:06 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66175362
Mila
Elin
ik heb weer veel te veel gelezen, kan niet op alles reageren, maar als je ineens een baby op je rug hebt liggen schrik je je wel het apezuur lijkt me
kwijlen, dat deed JJ vanmiddag ook een klein beetje, vond het wel lief om te zien hij had vandaag zijn dag niet, of ik had mijn dag niet dat kan ook.. maar dat verhaal kan beter in fv-topic, te lang voor hier..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_66176300
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Dakota het volgende:
het is een knuffel je speen van het beste idee van nederland..je maakt de speen vast in de knuffel zodat de baby het speentje zelf snel terug kan vinden
Grappig, daar hebben wij een popje voor met zo'n lange puntmuts (ik noemde ze vroeger spookjes en had er dus ook 1) Sander is er ook mee opgegroeid...

zoiets dus
pi_66178505
dakota, vind elin het echt wat? Ik heb ook een knuffel je speen maar jen vind er niets aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66179666
Lijkt me op zich wel handig Dakota. Wie weet iets voor ons ventje.
pi_66180509
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even een crosspost met flesvoeding topic.
Tyler krijgt nu in het ziekenhuis sinds een paar dagen Nutriton door de flesjes. Alleen hebben we nu het probleem welke speen goed is. De 1,2,3, van dodie lukt niet. Van dr Brown hebben we nu de papspeen, maar die lijkt te snel te gaan. Een tussenspeen is er niet. Is een klein flesje. hij heeft nu binnen 10 minuten een fles van 100cc op. Beetje snel dus.
We hebben nog wel wat van Kim over. Maar wat raden jullie aan? Of is het echt uittesten en moeten we 1001 flessen gaan uittesten.
In het ziekenhuis hebben ze bij een speen van hun het gat met een naald groter gemaakt.
Ik heb ook tig spenen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik ook maar het gat van haar gewone flessenspeen (Difrax S) groter gemaakt met een hete naald (wel regelmatig vervangen want het gat scheurt uit en dan komt er alsnog veel te veel uit) en wat bij ons ook helpt is portie melkpoeder + nutriton goed door elkaar husselen (doe ik altijd in zo'n melkpoedertorengeval) zodat het minder snel klontert. Hoop dat je er wat aan hebt!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:35:21 #248
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66188100
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef geppie het volgende:

[..]

Ik heb ook tig spenen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik ook maar het gat van haar gewone flessenspeen (Difrax S) groter gemaakt met een hete naald (wel regelmatig vervangen want het gat scheurt uit en dan komt er alsnog veel te veel uit) en wat bij ons ook helpt is portie melkpoeder + nutriton goed door elkaar husselen (doe ik altijd in zo'n melkpoedertorengeval) zodat het minder snel klontert. Hoop dat je er wat aan hebt!
Je hebt ook difrax spenen in de maten medium en large zag ik gisteren bij Prenatal.... misschien dat een optie.

Nienke wat snel en wat goed zeg nu al lopen...stoere meid!!

Ik ben benieuwd hoe Elin die knuffel je speen vindt. Lennon verliest af en toe zn speen en ik denk dat dat misschien wel een goede manier is om hem de speen in te laten houden. vooral als hij wat onrustig is... als hij slaapt, heeft hij geen speen

Trouwens, Lennon heeft gisterenavond om kwart over 11 de laatste fles gehad en werd vanmorgen pas om half 7 wakker Daarna weer naar bed en hij ligt nu nog te slapen...
Make love, not war ☮
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:46:09 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66188362
Dat ding lijkt me zo zwaar en dan juist de speen uit het mondje te trekken, of lijkt dat maar zo? En ik vind het een beetje een 'eng' gezicht omdat dat ding zo dicht op het neusje lijkt te zitten ook, of lijkt dat maar zo door de hoek van de foto?
pi_66188998
ik ben een beetje een boogje aan t kneden in de hals van de knuffel je speen.. dan blijft ie wat beter zitten. Nu is ie nog ietsje te zwaar voor Elin maar ze houdt m wel graag vast.
BE! Hij zit idd dicht op het neusje..dus nu zit er een speen met ring in..die kan je wat verder naar voren duwen dus nu hangt de speen er een klein beetje uit.
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')