o datwas frustratie.. mijn toetsenbord slat letter over en dus blijf ik editten.. in de post ervoor stond zometen..dus werd ik boos (hormonen) en typte ik loeihard ZOMETEEN.. enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
[..]
huu?
Leander is alweer een half jaar
Vandaag vieren we halfjaardag denk ik(is dat een goede reden om een half taartje te eten?
)
Grappig, daar hebben wij een popje voor met zo'n lange puntmuts (ik noemde ze vroeger spookjes en had er dus ook 1) Sander is er ook mee opgegroeid...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Dakota het volgende:
het is een knuffel je speen van het beste idee van nederland..je maakt de speen vast in de knuffel zodat de baby het speentje zelf snel terug kan vinden
Ik heb ook tig spenen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik ook maar het gat van haar gewone flessenspeen (Difrax S) groter gemaakt met een hete naald (wel regelmatig vervangen want het gat scheurt uit en dan komt er alsnog veel te veel uit) en wat bij ons ook helpt is portie melkpoeder + nutriton goed door elkaar husselen (doe ik altijd in zo'n melkpoedertorengeval) zodat het minder snel klontert. Hoop dat je er wat aan hebt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even een crosspost met flesvoeding topic.
Tyler krijgt nu in het ziekenhuis sinds een paar dagen Nutriton door de flesjes. Alleen hebben we nu het probleem welke speen goed is. De 1,2,3, van dodie lukt niet. Van dr Brown hebben we nu de papspeen, maar die lijkt te snel te gaan. Een tussenspeen is er niet. Is een klein flesje. hij heeft nu binnen 10 minuten een fles van 100cc op. Beetje snel dus.
We hebben nog wel wat van Kim over. Maar wat raden jullie aan? Of is het echt uittesten en moeten we 1001 flessen gaan uittesten.
In het ziekenhuis hebben ze bij een speen van hun het gat met een naald groter gemaakt.
Je hebt ook difrax spenen in de maten medium en large zag ik gisteren bij Prenatal.... misschien dat een optie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik heb ook tig spenen uitgeprobeerd en uiteindelijk heb ik ook maar het gat van haar gewone flessenspeen (Difrax S) groter gemaakt met een hete naald (wel regelmatig vervangen want het gat scheurt uit en dan komt er alsnog veel te veel uit) en wat bij ons ook helpt is portie melkpoeder + nutriton goed door elkaar husselen (doe ik altijd in zo'n melkpoedertorengeval) zodat het minder snel klontert. Hoop dat je er wat aan hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |