Echt? 9 van de 10 keer vind ik het kant nog wal raken, met die leuke "winkels" waar ze wat uit kunnen zoekenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:12 schreef tinny het volgende:
[..]
ah oei ik groei!
mooi man, stiekem toch wel een beetje het "nieuwe testatment" voor ons aan het worden (als ik er zo op terugkijk)
Maar k_i_m is die van jullie niet bijna "uitge-oei-ik-groei-ed"???
dat kon ik natuurlijk terugvinden in de OP, 11 maanden nee dus...
Dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt? 9 van de 10 keer vind ik het kant nog wal raken, met die leuke "winkels" waar ze wat uit kunnen zoeken. En dan ook de toevoeging; Ze kúnnen misschien wel dit of dat gaan doen, maar ze kunnen het ook niet doen!
Ja, zo kan ik het ook.
.
Mrien Dana heeft dit ook een tijdje gehad, het maakte hier niks uit of we de laatste fles met rijstebloem gaven en of de fles later gaven. Het heeft hier ongeveer een weekje ofzo geduurd en toen sliep ze wel weer hele nachten door.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:10 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje:
De laatste weken slaapt Lotte eigenlijk niet altijd meer door, als je geluk hebt wel dan slaapt ze van ongeveer half 12 tot 7/8 uur, maar vaak wordt ze nu rond 4/5 uur wakker en slaapt daarna wel vrij snel weer.
Ik vind het niet erg hoor, laten we dat vooropstellen, maar merk dat zij eigenlijk doodmoe is als ze 's nachts wel wakker wordt, ze is in ieder geval vrolijker als ze gewoon lekker doorslaapt.
Zou het geven van een papfles als laatste voeding hierin veel uitmaken?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Die van mij schudt nee als ik iets aan haar vraag met ja erin.
Bep antwoordt overal op door met ja te knikkenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:30 schreef k_i_m het volgende:
Die van mij schudt nee als ik iets aan haar vraag met ja erin.
Oh, dus die ja komt gewoon later?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Bep antwoordt overal op door met ja te knikkenHiervoor schudde ze bij elke vraag nee
Dat leek mij ook. Ze groeit uitstekend en vind het allemaal prima, heel soms is ze wel wat eerder wakker en meldt ze zich, dan krijgt ze wat eerder de fles maar dan slaapt ze wel weer gewoon door tot de volgende voeding.. *zucht* ik vind dat die CB mensen je alleen maar in de war brengen (want nu ga ik lopen twijfelen of het arme kind geen honger heeftquote:Op maandag 16 februari 2009 14:02 schreef Fuente het volgende:
Raissa, ik denk dat elk kindje anders is. Als Mila met 6 voedingen tevreden is, goed groeit, plast enz, dan laat je het toch zo? Op het CB kijken ze vaak naar de 'standaard' en niet naar hoe het kindje zelf is.
Mila krijgt Nenatal, dat is voeding voor prematuurtjes.. Dat was ook al een probleem volgens het CB omdat milanese vroeger koemelkallergie had maar dat moesten we maar bespreken met de kinderarts. Heb dus net de kinderarts gebeld en die zei dat het onzin was.. Lekker tegenstrijdig allemaal weerquote:Op maandag 16 februari 2009 16:27 schreef Popples het volgende:
raissa heeft mila speciale voeding?
ik weet van iemand dat haar zoontje die ook veel te vroeg is geboren heel lang 7 voedingen moest geven. omdat hij op een bepaald gewicht moest komen voor dat ze minder mocht geven.
ik zou zelf zoiets hebben van als ze alles doet zoals het hoort en ze meldt zich zou ik me niet ombuigen naar het cb. gewoon ja en amen zeggen en doen waar jij je goed bij voelt.
Of ze trekken acuut het charme-offensief open, door ineens iets nieuws of ultra-cute te gaan doenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn dochter luistert alleen als het haar uitkomt
Zit ik op de bank, probeert ze de krantenbak leeg te trekken wat niet mag van mij. Ik waarschuw altijd 1 keer, daarna haal ik haar weg. Madam gaat dus gewoon door met peuren en sleuren en op het moment dat ik overeind kom om haar weg te halen, gaat ze er hard lachend vandooren dat niet 1 x maar een paar x achter elkaar
De rat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |