abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66189137
nu het toch over speentjes gaat: hier heeft de speentjessloper alweer toegeslagen
ik weet niet wat ze doet, maar ze krijgt zelf het gat stuk dus. speentjes gaan hier hooguit een week of wat mee.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:23:44 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66189404
Hij ziet er op zich wel lief uit.
En wat evt. ook nog wel een plus is, is dat als je van de speen af wil, je kind nog steeds wel de knuffel bij zich kan houden dus dat je niet ineens al het spul weg haalt zeg maar.
pi_66189426
o correctie!

ze vindt het super .. tussen haar arm en rompje leggen en ze kan zo haar hoofdje bijdraaien en m zelf in r mond snokken
het werkt!

ze slaapt nu met de knuffelspeen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66189515
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef simmu het volgende:
nu het toch over speentjes gaat: hier heeft de speentjessloper alweer toegeslagen
ik weet niet wat ze doet, maar ze krijgt zelf het gat stuk dus. speentjes gaan hier hooguit een week of wat mee.
wow zo klein een al selene de spenen sloper.
doet ze goed.

ik krijg echt steeds meer spijt dat ik dat rot ding heb aangeleerd. ze flikkert hem telkens uit bed expres zelfs met haar kuffel doet ze het.
vannacht hadden we een krijsconcert van een speenvarken. rot tandjes.
mama van 3 kids!
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:34:02 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66189778
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef simmu het volgende:
Mss tijd om die speen maar meteen af te leren? Of is dat geen optie?
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:35:22 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66189826
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Popples het volgende:

[..]

wow zo klein een al selene de spenen sloper.
doet ze goed.

ik krijg echt steeds meer spijt dat ik dat rot ding heb aangeleerd. ze flikkert hem telkens uit bed expres zelfs met haar kuffel doet ze het.
vannacht hadden we een krijsconcert van een speenvarken. rot tandjes.
Wij houden nu al onze vingers gekruist. Sasha had hem in het begin echt wel nodig, althans... ik wilde wel even pinken, maar toch echt niet urenlang, maar hij is er zelf na een paar maanden mee gestopt.
Komt mss wel omdat hij hem echt alleen met slapen kreeg, dus in bed of bij een tukkie in de box. Verder niet.
Maar ik hoop zo dat het bij nr. 2 ook zo gaat. Of mss heeft die hem sowieso niet nodig, dat zou helemaal ideaal zijn.
pi_66189908
Elin kan niet zonder speen..paniek! ze heeft m praktisch de hele dag in
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:38:37 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66189970
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef Dakota het volgende:
Elin kan niet zonder speen..paniek! ze heeft m praktisch de hele dag in
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.
pi_66190227
Lotte heeft gelukkig geen speen! Ze heeft er toen ze ongeveer 6 weken was even eentje gehad als overgang van mama-speen naar mama kan ook af en toe weg zijn en dan wil ik sabbelen-speen (toen ging ik weer sporten en manlief moest het thuis rooien). Eerst wilde ze er geen maar ze had toen wel veel sabbelzin.
Na een week of 2 hebben we hem eigenlijk niet meer gegeven omdat ze er niet naar taalde en sindsdien nooit meer gehad
pi_66190365
BE de dames krijgen hem ook alleen in bed maar ze gooit hem gewoon weg expres en vooral als ze boos is.

ik merk ook dat ze de hele tijd lichamelijk contact wil.
ik ben vanaf 22.30 tot 3.30 uur bezig geweest met haar 2 keer tandendruppeltjes, 2 flesjes enz.
uiteindelijk maar een zetpil gegeven echt dat krijsen hebben we nog nooit zo erg meegemaakt.
zo zielig terwijl we echt tegen medicatie zijn was dit de alleslaatste wat we konden bedenken.
uit eindelijk hebben ze van 4 tot 7.45 geslapen. toen begon het ''mama?! mama kom eens''
mama van 3 kids!
pi_66190436
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.
Als het aan Jen ligt heeft ze ook de hele dag dat ding in haar mondje. Maar ik vind dat de speen voor in bed is. Papa gaat er iets makkelijker mee om. (Maar Jen maakt ook geen paniek als ik de speen afpak.)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66190619
Jair is wat zijn speen betreft nog wisselvallig. Soms kan hij niet zonder, soms gaat het prima. Vandaag trouwens bij het kinderdagverblijf langsgeweest waar hij straks terecht komt, was wel even wennen voor ons, het idee dat hij daar straks een groot deel van de dag zal zijn

Hij sliep overal dwars doorheen - net z'n vader
pi_66190829
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk toch dat er een groot verschil is in de zuigbehoeftes van baby's. Elin raakt echt in paniek als ze geen speen krijgt en blijft krijsen tot ze het speentje wel krijgt..dus het is heus niet dat ik me er makkelijk van af maak ofzo op het moment dat ze slaapt haal ik m uit haar mond.
wanna rub mah puppeh?!
pi_66190924
die zuigbehoefte neemt ook wel weer af. gewoon af en toe zonder proberen. (als je dat wilt natuurlijk)
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:07:04 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66191024
Ja, maar jouw poppeke is wel een stukje kleiner dan die van mij toen ik daar 'strenger' mee werd. Nu hangt ze de hele dag tussen slaap en wakker in zeg maar, maar ik ben het wel gaan toepassen toen hij een beetje ouder werd.
Maar goed, zoals ik zei, wellicht hebben wij gewoon heel veel mazzel gehad.
pi_66191541
Tyler is vergroeid met zijn speen. Maar hij moest in het ziekenhuis toen hij er de 1e keer lag een speen om te leren zuigen.
Hij heeft ook veel zuigbehoefte. Ben benieuwd wat de kinderarts zegt vanmiddag. En ik heb oppas! Want kinderarts en dan om 16.10 nog gyn. Kan wel met Kim erbij, maar zonder Kim is het net even wat makkelijker.
pi_66191608
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mss tijd om die speen maar meteen af te leren? Of is dat geen optie?
tis de speen van het flesje
pi_66191616
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef Ticootje het volgende:
die zuigbehoefte neemt ook wel weer af. gewoon af en toe zonder proberen. (als je dat wilt natuurlijk)
ze heeft m in de avonden en nachten helemaal niet in. Eigenlijk alleen als ze wakker is.. maar dan wel elk moment dat ze wakker is

[ Bericht 0% gewijzigd door Dakota op 18-02-2009 11:31:30 ]
wanna rub mah puppeh?!
pi_66191698
zo'n zuigspeentje moet selene niet. eerst wel soms, toen wisselde ze af met haar duimpje, nu doet ze duimpje en soms de twee middelvingers. en niet zo vaak, eigenlijk alleen als ze slaap krijgt. ik vind het niet zo'n ramp, er zijn ergere dingen hoor.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:28:52 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66191809
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef simmu het volgende:

[..]

tis de speen van het flesje
Mja... die kan je idd moeilijk weglaten!
pi_66191895
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mja... die kan je idd moeilijk weglaten!
over een maandje of wat wel gelukkig
we doen al fruit en warm prakkie, met wisselend succes gister ligakoek geprobeerd (mocht allemaal van de cb arts) en dat ging iig beter dan de rijstwafel (selene heeft een rijstwafelfobie. zodra ze zo'n ding ziet begint ze keihard te brullen, dus dat doen we niet meer....)
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:13:12 #272
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66193340
Lennon vindt het wel lekker als hij onrustig is om even de speen te hebben. 's Avonds slaapt hij vaak zonder speen, dan is het te moe. De speen is hier meer om te troosten en even rustig te laten worden.
Make love, not war ☮
pi_66193512
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef simmu het volgende:

[..]

over een maandje of wat wel gelukkig
we doen al fruit en warm prakkie, met wisselend succes gister ligakoek geprobeerd (mocht allemaal van de cb arts) en dat ging iig beter dan de rijstwafel (selene heeft een rijstwafelfobie. zodra ze zo'n ding ziet begint ze keihard te brullen, dus dat doen we niet meer....)
die snap ik niet. wil je haar over een maand geen fles meer geven?
ze moet daarna toch opvolgmelk of bv nog hebben. dan zit je toch nog aan de fles vast of doe je het in een beker?
mama van 3 kids!
pi_66193625
Ja of een tuitbeker.

(Jen krijgt van mij nog steeds een fles, lekker makkelijk als ze het zelf moet doen)
pi_66193695
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Je hebt ook difrax spenen in de maten medium en large zag ik gisteren bij Prenatal.... misschien dat een optie.
Die hebben we ook! Onze smurf wilt gewoon een S+ of een M- en die moeten we zelf maar ff fabriceren!
Mavie wilt geen speen (ze duwt hem eruit met haar tong) maar ze duimt wel ( lijkt me nog moeilijker af te leren bij een kind en zelf heb ik tot zeker mijn 19e geduimd)
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_66194097
ik heb de borstkolf gebruikt.. stom ik maar aankloten uiteindelijk na een half uur 60 cc eruit gekregen toen was ik t zat. (wel een klein beetje trots ook al was t 60 cc)
En elin slokte t in 3 sec. weg
wanna rub mah puppeh?!
pi_66194138
elin wil alleen maar bibi spenen.
wanna rub mah puppeh?!
pi_66194674
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Popples het volgende:

[..]

die snap ik niet. wil je haar over een maand geen fles meer geven?
ze moet daarna toch opvolgmelk of bv nog hebben. dan zit je toch nog aan de fles vast of doe je het in een beker?
jup beker.
twee redenen voor zelfs: ze sloopt alle speentjes van alle flesjes, en het moest asap van de arts van het cb. "is goed voor der, gewoon zo snel mogelijk mee beginnen" zei ze. die wilde dat ik nu al aan de opvolgmelk ging, maar dat vonden we geen succes. ik ben gemeen: ik pik uit al die raad wat wel bevalt, en anders laat ik het lekker zitten
pi_66194878
ik denk dat iedere mama dat doet simmu.

ik moet er echt niet aan denken dat die van mij uit een beker drinkt. dat word de hele dag vegen en zwemmen.
de oudste drinkt af en toe uit een beker. maar het is echt een kliederboel.
laatste keer was de tuitbeker open gegaan en was de jongste in de rovicee gaan zwemmen.
heb ze maar meteen in bad gedaan. daarna gelijk de vloer goed 2 keer gedweild.
mama van 3 kids!
pi_66195300
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Dakota het volgende:
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.
pi_66196695
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.
Dat ging hier echt niet... Koen die vind het echt onacceptabel hahahaha.

Die foto van Elin en haar spenenknuffel... ik vind dat toch wel zoet hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2009 13:55:57 ]
pi_66196750
quote:

[..]

pi_66196788
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ja dag, het oog wilt ook wat.
pi_66196850
quote:

[..]

dat klopt

ik heb de pest aan die speentjes met een ring want die trekt ze er vaak uit..en de meeste spenen van bibi zonder ring hebbn een western (indiaantjes e.d ) print.. ongelooflijk lelijk.
Nu heeft ze een helemaal witte, een oranje western lelijkerd de i love mama en een groene met ring voor r knuffel je speen

(en die difraxjes zijn idd schattig maargoed..als zij de voorkeur voor een Bibi heeft..het zij zo )
wanna rub mah puppeh?!
pi_66196882
ik ben gelukkig niet de enige!
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:00:00 #286
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66196891
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:41 schreef Dakota het volgende:
Lennon ook.... de difrax wil echt niet.... en sommige bibi spenen gaan best wel. Die van difrax zijn wel erg stoer. Ik vind die I love mama speen echt lelijk... die zit in de luiertas als reserve... Die indiaantjes/cowboys vind ik eigenlijk nog best aardig. Die in het roze vind ik helemaal wel schattig.
Make love, not war ☮
pi_66196913
Leander heeft alleen een speen in bed en de maxi-cosi. En dan maakt het hem geen bal uit wat voor speen. In het begin wilde hij alleen maar Bibi (slimme actie van Bibi om de eerste gratis te geven ) maar na een maand of 3 pakte hij ook difrax en alle andere willekeurige spenen

Hij gebruikt zijn speen meestal alleen om in slaap te vallen en dan spuugt hij hem (half in slaap) uit
pi_66196981
difrax heeft trouwens verschillende spenen. Dental is die Jen nu heeft, maar je hebt ook bredere spenen die heel erg op de bibi vorm lijken.... Ik ben er gewoon een tijdje mee bezig geweest, als Jen echt moe is is ze niet zo kieskeurig. Dus beginnen met bibi e dan omruilen in de slaap. En opeens vond ze de difrax ook best.
pi_66197015
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Dakota het volgende:

[..]

dat klopt

ik heb de pest aan die speentjes met een ring want die trekt ze er vaak uit..en de meeste spenen van bibi zonder ring hebbn een western (indiaantjes e.d ) print.. ongelooflijk lelijk.
Nu heeft ze een helemaal witte, een oranje western lelijkerd de i love mama en een groene met ring voor r knuffel je speen

(en die difraxjes zijn idd schattig maargoed..als zij de voorkeur voor een Bibi heeft..het zij zo )
Dat doet Leander ook met die ringen.
En die ringen kan je er bést afknippen heb ik ontdekt Dan heb je alleen nog een bolletje, maar dat is niet storend.
pi_66197748
de i love mama speen is idd lelijk en alle babytje's hebben m
ik had ook een difrax in een babydoos..

o en ik heb de speentjes het liefst egaal zodat ze bij r outfits passen
gewoon wit, groen, blauw enzo
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:23:04 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66197865
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef Dakota het volgende:
de i love mama speen is idd lelijk en alle babytje's hebben m
ik had ook een difrax in een babydoos..

o en ik heb de speentjes het liefst egaal zodat ze bij r outfits passen
gewoon wit, groen, blauw enzo
Ik ging naar de hele grote prenatal voor de spenen, die hadden idd niet een debiel printje erop. Gewoon wit, lichtgeel, lichblauw en lila ofzo.
pi_66198054
Voor vandaag stond eigenlijk de keizersnede gepland maar Mila is inmiddels al een maand en 7 dagen.. Zo'n gek idee dat dat kleine mensje eigenlijk nog in mijn buik had moeten zitten!
pi_66198172
de foto van elin: dat truitje heeft Jen ook, alleen dan met groene mouwen. echt HEMA.
pi_66198864
juhp ik heb een HEMA verslaving
wanna rub mah puppeh?!
pi_66198968
Ja die heb ik dus ook. Ik kan gewoon niet de stad in zonder de HEMA in te lopen en iets voor Jen mee te nemen. Gewoon van die leuke truitjes, leuke kleuren zonder gillende opdrukken. Ja ik ben fan.
pi_66199274
ik koop er alleen nooit broekjes bij aangezien ik die 2 broekjes in 1 verpakking (wit) het allermooist en best vind zitten
wanna rub mah puppeh?!
pi_66200366
wij hebben de MAM speen van dodi
difrax echt nooit meer. die van lag met de hele speen in haar mond in bed.
mijn god wat ben ik toen geschrokken, zie het beeld nu nog voor me en difrax die zich eruit probeert te l*llen met ja het kan gebeuren enz. ja doei sinds toen heb ik dus echt nooit geen difrax meer gebruikt ook al was dat de enige die ze pikte.

hema heeft echt leuk spul, ik heb er bijna nooit wat gekocht, wij hebben de eerste baby maten zoveel gekregen voor dat ze geboren werden.

Raissa raar lijkt me dat.
mama van 3 kids!
pi_66200444
Hema

Merel heeft van 21:00 uur tot 7 uur geslapen wat een luxe
Ze is echt zo'n lekker meissie, heerlijk. Ze lacht met geluid tegenwoordig, zo lief
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66201886
merelfotooooooooo's!

En ik wil Avalon zo graag zien!
wanna rub mah puppeh?!
pi_66202223
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Dakota het volgende:
merelfotooooooooo's!

En ik wil Avalon zo graag zien!
check de draagdoekmeet topic in den haag. Daar staat avalon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')