wow zo klein een al selene de spenen sloper.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef simmu het volgende:
nu het toch over speentjes gaat: hier heeft de speentjessloper alweer toegeslagen
ik weet niet wat ze doet, maar ze krijgt zelf het gat stuk dus. speentjes gaan hier hooguit een week of wat mee.
Mss tijd om die speen maar meteen af te leren? Of is dat geen optie?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:14 schreef simmu het volgende:
nu het toch over speentjes gaat: hier heeft de speentjessloper alweer toegeslagen
ik weet niet wat ze doet, maar ze krijgt zelf het gat stuk dus. speentjes gaan hier hooguit een week of wat mee.
Wij houden nu al onze vingers gekruist. Sasha had hem in het begin echt wel nodig, althans... ik wilde wel even pinken, maar toch echt niet urenlang, maar hij is er zelf na een paar maanden mee gestopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:26 schreef Popples het volgende:
[..]
wow zo klein een al selene de spenen sloper.
doet ze goed.
ik krijg echt steeds meer spijt dat ik dat rot ding heb aangeleerd. ze flikkert hem telkens uit bed expres zelfs met haar kuffel doet ze het.
vannacht hadden we een krijsconcert van een speenvarken. rot tandjes.
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:37 schreef Dakota het volgende:
Elin kan niet zonder speen..paniek! ze heeft m praktisch de hele dag in
Als het aan Jen ligt heeft ze ook de hele dag dat ding in haar mondje. Maar ik vind dat de speen voor in bed is. Papa gaat er iets makkelijker mee om. (Maar Jen maakt ook geen paniek als ik de speen afpak.)quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.
Ik denk toch dat er een groot verschil is in de zuigbehoeftes van baby's. Elin raakt echt in paniek als ze geen speen krijgt en blijft krijsen tot ze het speentje wel krijgt..dus het is heus niet dat ik me er makkelijk van af maak ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd 'daar ben je zelf bij', maar mss hadden wij wel gewoon mazzel.
tis de speen van het flesjequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss tijd om die speen maar meteen af te leren? Of is dat geen optie?
ze heeft m in de avonden en nachten helemaal niet in. Eigenlijk alleen als ze wakker is.. maar dan wel elk moment dat ze wakker isquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:04 schreef Ticootje het volgende:
die zuigbehoefte neemt ook wel weer af. gewoon af en toe zonder proberen. (als je dat wilt natuurlijk)
over een maandje of wat wel gelukkigquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja... die kan je idd moeilijk weglaten!![]()
die snap ik niet. wil je haar over een maand geen fles meer geven?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef simmu het volgende:
[..]
over een maandje of wat wel gelukkig![]()
we doen al fruit en warm prakkie, met wisselend succesgister ligakoek geprobeerd (mocht allemaal van de cb arts) en dat ging iig beter dan de rijstwafel (selene heeft een rijstwafelfobie. zodra ze zo'n ding ziet begint ze keihard te brullen, dus dat doen we niet meer....)
Die hebben we ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt ook difrax spenen in de maten medium en large zag ik gisteren bij Prenatal.... misschien dat een optie.
jup beker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Popples het volgende:
[..]
die snap ik niet. wil je haar over een maand geen fles meer geven?
ze moet daarna toch opvolgmelk of bv nog hebben. dan zit je toch nog aan de fles vast of doe je het in een beker?
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.quote:
Dat ging hier echt niet... Koen die vind het echt onacceptabel hahahaha.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik herken dat, maar ik vond bibispenen lelijk, dus heb ik Jen laten wennen aan difrax. Die vind ik veel leuker.
Ja dag, het oog wilt ook wat.quote:
dat kloptquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lennon ook.... de difrax wil echt niet.... en sommige bibi spenen gaan best wel. Die van difrax zijn wel erg stoer. Ik vind die I love mama speen echt lelijk... die zit in de luiertas als reserve... Die indiaantjes/cowboys vind ik eigenlijk nog best aardig. Die in het roze vind ik helemaal wel schattig.quote:
Dat doet Leander ook met die ringen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:59 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat klopt
ik heb de pest aan die speentjes met een ring want die trekt ze er vaak uit..en de meeste spenen van bibi zonder ring hebbn een western(indiaantjes e.d ) print.. ongelooflijk lelijk.
Nu heeft ze een helemaal witte, een oranje western lelijkerd de i love mama en een groene met ring voor r knuffel je speen
(en die difraxjes zijn idd schattig maargoed..als zij de voorkeur voor een Bibi heeft..het zij zo)
Ik ging naar de hele grote prenatal voor de spenen, die hadden idd niet een debiel printje erop. Gewoon wit, lichtgeel, lichblauw en lila ofzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:20 schreef Dakota het volgende:
de i love mama speen is idd lelijk en alle babytje's hebben m
ik had ook een difrax in een babydoos..
o en ik heb de speentjes het liefst egaal zodat ze bij r outfits passen
gewoon wit, groen, blauw enzo
check de draagdoekmeet topic in den haag. Daar staat avalon.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef Dakota het volgende:
merelfotooooooooo's!
En ik wil Avalon zo graag zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |