Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leipe tattoo heeft VdWiel in zn nek
inderdaad wat was dat een kroonquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leipe tattoo heeft VdWiel in zn nek
Al heb je nog zoveel voetbalintelligentie en talent, als je elke keer van de bal af springt, wordt je geen wereldkeeper.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Foutloos is niet de maatstaf. Voetbalintelligentie en talent blijkt niet uit het aantal blunders of aantal goals.
Je doet het zelf ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus daarom niet altijd kloppen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.
Niet dan? Als Steek de bal gewoon pakt, staan we 1-0 voor. Als Robben die bal er gewoon inschiet, staan we 2-1 voor. Hetzelfde, niet?quote:
Nee, je begrijpt me verkeerd. Een speler die een blunder maakt wordt minder snel aangekeken dan een keeper, dat vind ik niet altijd kloppen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook![]()
[..]
Dus Robben heeft ook slecht gespeeld, want een blunder?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Een speler die een blunder maakt wordt minder snel aangekeken dan een keeper, dat vind ik niet altijd kloppen...
Grindheim vind ik echt een heerlijke spelerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Germany [0 - 1] Norway
63' [0 - 1] C. Grindheim
[ afbeelding ]
Vermeer is altijd foutloos geweest, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
1 ding is zeker laat Steek maar een paar potjes bij het 2e onder de lat staan...
Alleen maar omdat een bal voor jou makkelijk lijkt, maakt 'm nog niet makkelijk. Die bal wordt ingespeeld en zit ws effect aan. Dat robben die bal niet maakte vind ik niet vreemd, dat jij het vergelijkt met een blunder als die van Steek wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dan? Als Steek de bal gewoon pakt, staan we 1-0 voor. Als Robben die bal er gewoon inschiet, staan we 2-1 voor. Hetzelfde, niet?
Ik denk dat Robben dat zelf ook wel zal vinden. Als hij die bal er gewoon inschiet, wint Nederland vandaag. Dan vind ik dat Robben niet goed gespeeld heeft, nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus Robben heeft ook slecht gespeeld, want een blunder?
Verwarrend allemaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
VdWiel probeert een Biseswarretje...
Doorgaans kan een speler als Robben zich beter herstellen (met een doelpunt of assist) van een blunder in een wedstrijd met Tunesie of een dergelijke ploeg als tegenstander.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus Robben heeft ook slecht gespeeld, want een blunder?
Wat wil je horen, vriend?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vermeer is altijd foutloos geweest, ja.
Het was inderdaad niet veel soeps, hij durfde geen enkele actie aan...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Robben dat zelf ook wel zal vinden. Als hij die bal er gewoon inschiet, wint Nederland vandaag. Dan vind ik dat Robben niet goed gespeeld heeft, nee.
Dus, euhm. "Alleen maar omdat een bal voor jou makkelijk lijkt, maakt 'm nog niet makkelijk". Geldt dat dan misschien ook niet euhm, voor Steekquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Alleen maar omdat een bal voor jou makkelijk lijkt, maakt 'm nog niet makkelijk. Die bal wordt ingespeeld en zit ws effect aan. Dat robben die bal niet maakte vind ik niet vreemd, dat jij het vergelijkt met een blunder als die van Steek wel.
ies kultoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef BB-King het volgende:
Nog tijdrekken ook...
lolquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef Kriegel het volgende:
De muezinn zit op de tribune voor het avondgebed!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Wat wil je horen, vriend?![]()
Stekelenburg is echt een held. Beter dan van de Sar!!!
Zo nu heb je gelijk gekregen.
oh yeahquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:27 schreef DrPhilipAgoistante het volgende:
[..]
lolTunesië is een extreem seculier land...
De politie zal vrouwen die de doek dragen, sommeren hem af te doen. Wie weigert, kan worden opgepakt. De regering hoopt daarmee de verspreiding van het moslimfundamentalisme tegen te gaan.
Wat een dom gelul...5 wedstrijden en al die 5 heeft hij geblundert.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vermeer is altijd foutloos geweest, ja.
Je Steek-verdediging snap ik wel, want hij kan het wel, maar even wat langer rust om weer in vorm te geraken had misschien wel beter geweest. Hij is echt heel matig sinds z'n terugkeer, niet alleen z'n blunders, straalt ook niks meer uit. Zo'n wedstrijd als deze (1 schot op goal, 1 goal) is ook geen lekkere voor je zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik ben je vriend niet, nee dat hoef ik niet te horen, ik hoef ook mijn gelijk niet.
Ik wil alleen dat Stekelenburg het vertrouwen blijft krijgen omdat hij daar waarschijnlijk alleen maar beter van wordt.
"Vriend".
hij is gewoon slecht op dit moment dus als er een betere keeper beschikbaar is moet diegene op doel staan. face it.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik ben je vriend niet, nee dat hoef ik niet te horen, ik hoef ook mijn gelijk niet.
Ik wil alleen dat Stekelenburg het vertrouwen blijft krijgen omdat hij daar waarschijnlijk alleen maar beter van wordt.
"Vriend".
Klopt, je leert nog eens wat op vakantie (met leraar uit tunesie gesproken)quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:27 schreef DrPhilipAgoistante het volgende:
[..]
De politie zal vrouwen die de doek dragen, sommeren hem af te doen. Wie weigert, kan worden opgepakt. De regering hoopt daarmee de verspreiding van het moslimfundamentalisme tegen te gaan.
En ik twijfel dus of Vermeer de betere keeper is op dit moment. Hij heeft Steek goed vervangen hoor, maar ik heb altijd mijn twijfels bij zijn capaciteiten gehad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hij is gewoon slecht op dit moment dus als er een betere keeper beschikbaar is moet diegene op doel staan. face it.
Vorm in oranjequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hij is gewoon slecht op dit moment dus als er een betere keeper beschikbaar is moet diegene op doel staan. face it.
er zijn ook andere alternatieven dan de keepers van ajax hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik twijfel dus of Vermeer de betere keeper is op dit moment. Hij heeft Steek goed vervangen hoor, maar ik heb altijd mijn twijfels bij zijn capaciteiten gehad...
Ja, want feyenoord speelt zondag tegen Oranje of wa?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
er zijn ook andere alternatieven dan de keepers van ajax hoor
Nee je hoeft je gelijk ook niet neequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef Da_Sandman het volgende:
"Vriend".
??quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, want feyenoord speelt zondag tegen Oranje of wa?
Oftewel, even blijven opletten...
Nee, wat jij wil vriend. Sukkeltjequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Nee je hoeft je gelijk ook niet nee![]()
Wat jij wil, haha.
Steek for president, vriend![]()
![]()
Liever Vermeer in Oranje, misschien wel zwak bij hoge ballen, maar die heeft dit soort ballen wel.
Ik reageerde op een opmerking dat Steek maar eens een paar wedstrijden in het 2e moest gaan keepen. En nee, dat zal niet over Nederland B gaan.quote:
Steek is net zo zwak bij hoge ballen. Angstige lijnkeeper. Niet de kleinste en de zwakste maar godver wat is het een piepeltje bij hoekschoppen of voorzetten van de zijkant.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:35 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Nee je hoeft je gelijk ook niet nee![]()
Wat jij wil, haha.
Steek for president, vriend![]()
![]()
Liever Vermeer in Oranje, misschien wel zwak bij hoge ballen, maar die heeft dit soort ballen wel.
Ja want dit topic gaat over Nederland - Tunesiëquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, want feyenoord speelt zondag tegen Oranje of wa?
Oftewel, even blijven opletten...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Steek is net zo zwak bij hoge ballen. Angstige lijnkeeper. Niet de kleinste en de zwakste maar godver wat is het een piepeltje bij hoekschoppen of voorzetten van de zijkant.
Whehehequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik reageerde op een opmerking dat Steek maar eens een paar wedstrijden in het 2e moest gaan keepen. En nee, dat zal niet over Nederland B gaan.
Ook voor jou geldt dan, wel even blijven opletten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja want dit topic gaat over Nederland - Tunesië![]()
Huh, maar als we Da Sandman moeten geloven is dat dus niet zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Steek is net zo zwak bij hoge ballen. Angstige lijnkeeper. Niet de kleinste en de zwakste maar godver wat is het een piepeltje bij hoekschoppen of voorzetten van de zijkant.
Kan best, maar ik hoorde gewoon allemaal van die vage geluiden van die tribune afkomen, wtf.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:27 schreef DrPhilipAgoistante het volgende:
[..]
Dat klopt, dat heb ik een post boven je nog gezegd. Gaat het misschien iets te snel voor je?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Huh, maar als we Da Sandman moeten geloven is dat dus niet zo![]()
Ik vond Schaars ook goed invallen, had in ieder geval een paar mooie passes op maat. Wat vonden jullie?
je doelt waarschijnlijk op de ajacieden die stekelenburg verdedigen. daarin geef ik je volkomen geljk.quote:
Daar zitten dan alleen de Tunesiërs, met gebrekkig Nederlands.quote:
Vingerwijzen is meestal het meest kinderachtige gedrag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je doelt waarschijnlijk op de ajacieden die stekelenburg verdedigen. daarin geef ik je volkomen geljk.
Nouhouuu, jij begonquote:
Niet iedere ajacied verdedigt Steek hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je doelt waarschijnlijk op de ajacieden die stekelenburg verdedigen. daarin geef ik je volkomen geljk.
weet ik, anders had er wel ''álle ajacieden'' gestaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Niet iedere ajacied verdedigt Steek hoor
Hullie deed het!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
weet ik, anders had er wel ''álle ajacieden'' gestaan
nu doel ik er op een paar, zodoende het woord ''de''
hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:00 schreef Barca het volgende:
Tegen de Schotten?
Stekelenburg;
Ooijer, Mathijsen, Braafheid;
Heitinga;
Sneijder, Schaars;
Robben, Van Persie, Babel;
Huntelaar
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Daar zitten dan alleen de Tunesiërs, met gebrekkig Nederlands.
quote:chickaoui
wat zijn jullie nederlanders tog aanstellers zeg rugby alsjeblieft zeg hetingaa geeft hem een elleboog voor die tackle maa daar zegge jullie niks over maa als die tunieser wat doet gelijk houthakkekers dit dat alsjeblieft zeg wat een hypocrieten zijn jullie wees is gewoon eerlijk 1e helft niet om aan te zien 2e helft veel beter dan 1e wees gewoon eerlijk in plaats van de schuld altijd op de coach te schiuve tuniese was gewoon fel nederland speelde alsof ze wereldkampioene zijn ofsow alsjeblieft zeg
quote:chickaoui
Jullie willen een tegenstander van hoger niveau hoe kan je dat nou zeggen als je niet eens wint vandaag nederland is 3e plaats op fifa ranglijst niet waardig
Wat nou kinderachtig?quote:
Maar vóóral, is er een erg toepasselijk woord bij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef Barca het volgende:
Er zijn ook genoeg autochtone kaaskoppen die de Nederlandse taal niet machtig zijn. Gebrek aan kennis en beheersing van de Nederlandse taal is niet alleen van toepassing op allochtonen.
Wat verraadt mijn nickname dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Maar vóóral, is er een erg toepasselijk woord bij.
De nicknames van die gasten verraden ook altijd wel wat
Vertel 'm is dan.quote:
Neen heeft het al geraden. Mijn nickname is Barca.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Neen heeft het al geraden. Mijn nickname is Barca.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |