Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leipe tattoo heeft VdWiel in zn nek
inderdaad wat was dat een kroonquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leipe tattoo heeft VdWiel in zn nek
Al heb je nog zoveel voetbalintelligentie en talent, als je elke keer van de bal af springt, wordt je geen wereldkeeper.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Foutloos is niet de maatstaf. Voetbalintelligentie en talent blijkt niet uit het aantal blunders of aantal goals.
Je doet het zelf ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus daarom niet altijd kloppen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En helaas, helaas, als keeper zijnde speel je dan een belabberde wedstrijd.
Niet dan? Als Steek de bal gewoon pakt, staan we 1-0 voor. Als Robben die bal er gewoon inschiet, staan we 2-1 voor. Hetzelfde, niet?quote:
Nee, je begrijpt me verkeerd. Een speler die een blunder maakt wordt minder snel aangekeken dan een keeper, dat vind ik niet altijd kloppen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook![]()
[..]
Dus Robben heeft ook slecht gespeeld, want een blunder?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Een speler die een blunder maakt wordt minder snel aangekeken dan een keeper, dat vind ik niet altijd kloppen...
Grindheim vind ik echt een heerlijke spelerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Germany [0 - 1] Norway
63' [0 - 1] C. Grindheim
[ afbeelding ]
Vermeer is altijd foutloos geweest, ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
1 ding is zeker laat Steek maar een paar potjes bij het 2e onder de lat staan...
Alleen maar omdat een bal voor jou makkelijk lijkt, maakt 'm nog niet makkelijk. Die bal wordt ingespeeld en zit ws effect aan. Dat robben die bal niet maakte vind ik niet vreemd, dat jij het vergelijkt met een blunder als die van Steek wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dan? Als Steek de bal gewoon pakt, staan we 1-0 voor. Als Robben die bal er gewoon inschiet, staan we 2-1 voor. Hetzelfde, niet?
Ik denk dat Robben dat zelf ook wel zal vinden. Als hij die bal er gewoon inschiet, wint Nederland vandaag. Dan vind ik dat Robben niet goed gespeeld heeft, nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus Robben heeft ook slecht gespeeld, want een blunder?
Verwarrend allemaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
VdWiel probeert een Biseswarretje...
Doorgaans kan een speler als Robben zich beter herstellen (met een doelpunt of assist) van een blunder in een wedstrijd met Tunesie of een dergelijke ploeg als tegenstander.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus Robben heeft ook slecht gespeeld, want een blunder?
Wat wil je horen, vriend?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vermeer is altijd foutloos geweest, ja.
Het was inderdaad niet veel soeps, hij durfde geen enkele actie aan...quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat Robben dat zelf ook wel zal vinden. Als hij die bal er gewoon inschiet, wint Nederland vandaag. Dan vind ik dat Robben niet goed gespeeld heeft, nee.
Dus, euhm. "Alleen maar omdat een bal voor jou makkelijk lijkt, maakt 'm nog niet makkelijk". Geldt dat dan misschien ook niet euhm, voor Steekquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Alleen maar omdat een bal voor jou makkelijk lijkt, maakt 'm nog niet makkelijk. Die bal wordt ingespeeld en zit ws effect aan. Dat robben die bal niet maakte vind ik niet vreemd, dat jij het vergelijkt met een blunder als die van Steek wel.
ies kultoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:26 schreef BB-King het volgende:
Nog tijdrekken ook...
lolquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:24 schreef Kriegel het volgende:
De muezinn zit op de tribune voor het avondgebed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |