Ja ik ben zelfs bang voor de begrippen van Tilburg... Denk dat ik voor het bedrag hier net een appartement zou krijgen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor Randstadbegrippen/-budgetten waarschijnlijk wel ;-).
De Bredaseweg 219 -B zou je er bijvoorbeeld zo'n beetje voor kunnen kopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja ik ben zelfs bang voor de begrippen van Tilburg... Denk dat ik voor het bedrag hier net een appartement zou krijgen...
dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
De Bredaseweg 219 -B zou je er bijvoorbeeld zo'n beetje voor kunnen kopen.
Natuurlijk moeten we nog voor een fors bedrag verbouwen, maar de prijsverschillen tussen woningen zo door dwars het land zijn echt waanzinning... Gelukkig valt het hier in Twente dus reuze mee!
niets mis mee om te laten hangen tijdens het klussenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
Over de gordijnen moeten we nog onderhandelen met de verkoper Rewimo, die vinden we prach-tig!Mijn hemel wat een horror, we mogen de vitrage boven zelfs hebben....
Zo had ik het nog niet eens bekeken Tommyquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niets mis mee om te laten hangen tijdens het klussenkun je het toch een beetje afsluiten
plus als je nog iets moet afdekken voor schilderen oid dan kun je dat meteen van de muur trekken en dat er mee doen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken Tommy.
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor Randstadbegrippen/-budgetten waarschijnlijk wel ;-).
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een ge-wel-dig huis! Gefeliciteerd!
Systeemplafond inderdaad... Zie punt twee in het to do lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Forno het volgende:
Ziet er goed uit hoor. De buitengevels zien er leuk en karakteristiek uit. Die serre is ook super.
Ik zou alleen die (kantoor?)plafondplaten uit je woonkamer slopen. Past totaal niet bij de architectuur. Ik zou daar een mooi strak gestuct plafond van maken.
tis toch godgeklaagt he! doet dat huis es ff op wieltjes zetten en naar de 030 binnenstad schuiven!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ow, geen probleem hoor. Wij hebben er 239.000 voor betaald. Ze vroegen er vorig jaar 279.000 voor, zijn een maand geleden naar 249.000 gezakt en wij hebben daar nog 10k af weten te praten.
Goede prijs lijkt me zo ;-).
Nice hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ow, geen probleem hoor. Wij hebben er 239.000 voor betaald. Ze vroegen er vorig jaar 279.000 voor, zijn een maand geleden naar 249.000 gezakt en wij hebben daar nog 10k af weten te praten.
Goede prijs lijkt me zo ;-).
De vloerverwarming gaat er komen, ik had het inderdaad niet genoemd zie ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef NoktetMort het volgende:
Oeh, als je dan toch een nieuwe vloer gaat aanleggen kan ik je vloerverwarming aanraden (of heb ik daar overheen gelezen?)
of je leest het topic even door...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef J_CDA het volgende:
Wow, hele gave woning. Wat kost nou zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf he?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Ml-etje het volgende:
Superleuk joh!!
erg mooi al dat glas in lood!
Maaruh dit was dus een bezichtiging??
Jullie hebben nog geen krabbel gezet??
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gaaf he?
De krabbels zijn gezet hoor, we mochten met de huidige eigenaar een rondje door het huis doen om alvast maten te nemen. In het kader van voorbereiding en offertes voor keukens/badkamers/schilders opvragen zeg maar.
Ik ben echt zo weg van dit huis!
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
Goh ik ben benieuwd wat voor tegels jullie daarbij kiezen..
Wij hebben nl gisteren hetzelfde badmeubel bekeken![]()
Maar we vinden deze tegels leuk (zie hieronder) en dat gaat niet echt samen denk ik..
[ afbeelding ]
Hihihihi nu struikel je over die tegels dus ik word niet ineens bijgelovigquote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heeft mijn zusje dezelfde tegelsmaak dan jullie, want zij heeft deze tegels namelijk in haar keuken.
We gaan zelf waarschijnlijk voor grijs met accenten van mozaikjes of een kleur in de badkamer.
Nope moet eerlijk zeggen dat we ons best hebben gedaan rustig rond te wandelen en de verkopers te mijden (en dat kost moeite dat wel). Thanks!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef twentemeisje het volgende:
P.S. Heb je de link naar de makers van dat meubel ook gekregen? Zo niet: www.fandf.be.
Vooruit, hier dan een foto van ons huidige badkamertjequote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi nu struikel je over die tegels dus ik word niet ineens bijgelovig
Wel leuk! Zou bijna zeggen fotooo'smaar dan dwalen we ernstig af
Die linkse tegel is de Micron Nero, wij hebben 'm zowel op de vloer als op de muur. Ik weet niet waar je woont, maar als dat in de buurt van Apeldoorn, Deventer of Almelo is dan heb ik een adres voor je waar je deze tegels voordelig kunt aanschaffen. Helemaal als je dat deze maand doet, want dan heeft ABC Badkamers 30% korting op alles. De huidige badkamer komt er ook vandaan en we zijn ontzettend tevreden. Ook over service en het personeel, complete no-nonsense houding. Het is gewoon gezellig om er te zittenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
De linkse tegels zijn helemaal mooi!
Het mozaiek moet ik wat aan wennen qua opp.
Je gaat er qua badkameropp wel op vooruit geloof ik?
Thanks Skaai! Ik volg jouw huistopic stiekem ook al ffquote:Op zondag 15 februari 2009 19:04 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooi huisen wat een ruimte! Die kelder! Ik zie al een pooltafel staan
. Of een jacuzzi, mini spa-centre!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:20 schreef Skaai het volgende:
Nouja het ligt er natuurlijk aan wat je allemaal gaat opslaan he.
Die van ons is geloof ik wat matter en gladder/strakker, maar misschien ligt dat aan je foto. Of aan die van mijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas flink uit de richting maar dankzij leasy is dat geen probleem
Deze maand gaan we nog niets kopen behalve de woning zelf als alle koopcontracten allemaal boven water zijn dan wel.
Deze tegel vinden wij ook wel in die richting komen;
[ afbeelding ]
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...quote:
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakkenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dat klopt. Er zit iets meer groef in, het is dan ook een vloer ipv wandtegel
Mooie douchekop overigens, functioneel genoeg?
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...
Maar wat een mooi huis Twentemeisje. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
Dit is zelfs een vrijstaande woning dus ik denk dat het dan zelfs richting de 350-400 k zal gaan. Desalniettemin willen wij ook een huis zoals het jouwe...Ik hoop dus hier inspiratie op te kunnen doen. Veeeel succes met de klus!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakken.
Die douchekop is functioneel genoeg, ik vind het heerlijk, maar het is wel lekker om er ook een handdouche bij te hebben. Je kunt ze overigens ook tegelijkertijd gebruiken. In de nieuwe badkamer willen we e.e.a. overigens in laten bouwen.
[..]
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Normaal lurk ik alleen in K&W. Maar dit huis moet ik even adoreren. Prachtige uitstraling van de buitenkant en prima potentie om een paleisje te worden
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef Incolumis het volgende:
leuk huisje zegin Borne? (leid ik af door die foto van dat smalle straatje
)
Exact. Even volgen dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef Charisma het volgende:
veeel gedateerd maar veel potentie, je moet er echt doorheen kijken en al het oude wegdenken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Incolumis het volgende:
de belangrijkste vraag is nog niet gesteld:
wanneer dump je je vent en kan ik intrekken?
tja ik ken je persoonlijk niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij wilt me alleen om mijn huis.
Zijn die frytops los te krijgen of zit die er vast op?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Je Borreti wordt dat een nieuwe of heb je die al?
Zo niet neem dan een frytop erbij! dat is echt ideaal
http://www.boretti.com/index.php?id=3.1&pro=174 zoiets dus! die plaat is zo heerlijk om vlees en vis op te bakken! ook roerbak groente gaat perfect!
hij zit er "vast" op hij kan er wel vanaf, maar dan zitten er geen normale pitten onder... zit een soort langwerpige brander onder... daar kun je wel roosters opzetten zodat je grote braadpannen of vispannen erop kan zettenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zijn die frytops los te krijgen of zit die er vast op?
Erg luxe keuken TM!
Mooi ook die bar.
Het hout is ook erg mooi maar dat verkleuren is inderdaad waar.
Thanks voor je uitgebreide input! Dat uitzoeken is echt helemaal mijn dingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:02 schreef AnneX het volgende:
Leuk hé ?! van alles uitzoeken en oriënteren...
Overigens: kan van de am. koeling die nu staat getekend, ook de rechterdeur omdraaien?
Lijkt mij wat makkelijker werken om te pakken en op het aanrecht te leggen/zetten.
Trouwens: de koelkast komt in de serre te staan.
Is dit efficiënt en economisch wat betreft (omgevings) warmte voor de werking van koelen en vriezen ?
Em wat een raar lomp ding is de Bosch Lift dinges. Wat moet je daarmee?
Wij gebruiken de combi-magnetron vooral om de melk in de mokken op te warmen voordat-ie onder de Delonghi verse koffiemachine gaat.
Of opwarmen van kliekjes de volgende dag; soms ontdooien; soms borden opwarmen bij mee-eters.
Verder vnl. als oven.
Van de afzuigkap op de tekening bestaan meerdere versies van meerdere fabrikanten en in diverse prijzen.
Hij stond bij ons op nummer 1 heel lang.
Als je hem net zo breed maakt als het geplande fornuis, wordt-ie dan niet een beetje lomp?
Ik ben dan gecharmeerd van de dunne rechthoekige kappen.
Zelf hebben we gelet op het mogelijke hoofdstoten en kozen voor een rond model.
Zelf heb ik graag het aanrecht zo opgeruimd mogelijk.
Op de tekening zie ik geen plek om de kookspullen als olie en kruiden bij de hand en uit het zicht van de kamer te houden.
2 cnts. from me
Eensch!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:57 schreef bl0emetjE het volgende:
Over de magnetron:
Ik heb ook geen magnetron, en ik mis hem totaal niet. Alles gaat hier ook in de oven of de pan!
Dus als je hem niet nodig hebt, zou ik hem dus gewoon weglaten, neemt alleen maar extra plek in!
Het wordt een nieuwe, en zoals het er nu naar uitziet (na dit soort posts helemaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Je Borreti wordt dat een nieuwe of heb je die al?
Zo niet neem dan een frytop erbij! dat is echt ideaal
http://www.boretti.com/index.php?id=3.1&pro=174 zoiets dus! die plaat is zo heerlijk om vlees en vis op te bakken! ook roerbak groente gaat perfect!
De afvalemmer kan naast de deur naar de bijkeuken, daar past ie gelukkig ruimschoots. We willen graag zo'n Kickboy classic:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:40 schreef AnneX het volgende:
oh ja,
en keukenmeneren verkopen graag kastjes en vergeten dan waar de afvalemmer komt te staan en geen sta-in-de-weg is; evenzo waar je keukenhanddoeken gaat hangen.
deze hebben wij: http://www.boretti.com/index.php?id=3.1&pro=174 en dan ook nog als optie de rails genomen in de oven voor de roosters enzo! dat werkt echt perfect, het is wel duur, maar het gaat wel heel erg mooi! let er wel op dat ze bij het aanleggen van het gas de maat goed nemen... bij ons was het vanaf een basale tekening gedaan door mandemakers en toen zat de gas aansluiting te laag en moest er een stuk uitgezaagd worden... flink over de zeik gegaan!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:03 schreef twentemeisje het volgende:Het wordt een nieuwe, en zoals het er nu naar uitziet (na dit soort posts helemaal) ook eentje met frytop. We zitten momenteel met een donkergrijze keuken in ons hoofd, waarbij we deze Boretti dan ernstig in overweging hebben in de kleur old white: http://www.boretti.com/index.php?id=3.1&pro=6019
Thanks MI-etje! Dat verkleuren is iets waar ik me het meest druk om maak, we moeten een keuken kiezen waarbij de kans zo klein mogelijk is, maar die we wel super te gek vindenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zijn die frytops los te krijgen of zit die er vast op?
Erg luxe keuken TM!
Mooi ook die bar.
Het hout is ook erg mooi maar dat verkleuren is inderdaad waar.
bedenk dat in de keukenbranche superwinsten worden gemaakt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Druk geweest met andere dingen deze week, maar gisteren voor het eerst een keuken uit laten tekenen! Leuk leuk leuk en een onwijze meevaller, want zonder onderhandelen zaten we al onder de max-prijs die we zelf in gedachten hadden! Incl. 8cm granieten werkblad en alle apparatuur!
Die is ook mooi, wij willen 'm net ietsje strakker. Maar bedankt voor je tip, ik schrijf het op als aandachtspuntje!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
deze hebben wij: http://www.boretti.com/index.php?id=3.1&pro=174 en dan ook nog als optie de rails genomen in de oven voor de roosters enzo! dat werkt echt perfect, het is wel duur, maar het gaat wel heel erg mooi! let er wel op dat ze bij het aanleggen van het gas de maat goed nemen... bij ons was het vanaf een basale tekening gedaan door mandemakers en toen zat de gas aansluiting te laag en moest er een stuk uitgezaagd worden... flink over de zeik gegaan!
Deze?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef AnneX het volgende:
Naast de AEG cobra is er een vergelijkbare en een stuk goedkoper bij wavedesign.nl
Bij onze keukenman kregen we ook nog 25% korting op de app.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:11 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
bedenk dat in de keukenbranche superwinsten worden gemaakt!
onderhandel en je verdient vele honderden tot duizend of meer euro ( afhankelijk van de prijsstelling.)
leuk overigens dat je je geen zorgen hoeft te maken over het budget -zo lijkt het-
ik moet meer milimeteren wat overigens ook leuke kanten heeft:
vandaag nog een semi antiek badkamermeubeltje gekocht inclusief wit marmeren blad en inclusief grote spiegel voor 150 euro! (komt t.z.t. wel in beeld..bij mijn klustopic)
Ik vind het zo'n onwijs leuk idee, en het is niet extreem schokkend duur. Voor 440 x 50cm betaal je 400 euro, maar dan heb je (bij gebruik van eigen afbeelding) wel iets dat niemand anders in zijn keuken heeft. Maar eens zien of ik er iets leuks voor kan bedenken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ontzettend leuk idee die keukenachtergrondhoe kom je erop
Heb hem bij de favo's gezet (deze laptop moet dus echt blijven leven)
Ben benieuwd waar je uit komt qua keuken.
De houten versie is super maar misschien iets met die latjes en dan matzwart of grijs?
Ook niet als je daarna op 'Nederlands' klikt? Dan wordt ik nl. doorgelinkt naar de pagina in kwestie. Maar voor het geval dat... dit is 'm (minifoto):quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Krijg je Boretti link niet geopend TM!
pizza steen werkt echt perfect. kun je heerlijk op bakken. ook de thermometer in de oven is fijn voor bakken van vlees. kunt dan instellen os de kerntemperatuur.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:46 schreef twentemeisje het volgende:
De 90cm inderdaad, veel groter hoeft van mij niet echt. De frytop denkt mijn huischefte gebruiken voor alles van vlees, vis tot groenten, ei, etc. Maar dat moet zich in de praktijk maar uitwijzen. Die pizzasteen lijkt me ook een prettige toevoeging!
Volgens de verkopers vanmiddag verkleurde hoogglans juist sneller dan mat... Vandaar ook mijn behoefte om meer informatie te vergaren.
Ik wilde op de muur die aan het werkblad grenst die print met het recept voor appeltaart of zoiets plaatsen, maar bij zo'n pimp my kitchen print wil ik de rest wel rustig houden.
IMARKTPLAATS
Ben benieuwd wat je allemaal van MP af gaat halenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:46 schreef twentemeisje het volgende:
De 90cm inderdaad, veel groter hoeft van mij niet echt. De frytop denkt mijn huischefte gebruiken voor alles van vlees, vis tot groenten, ei, etc. Maar dat moet zich in de praktijk maar uitwijzen. Die pizzasteen lijkt me ook een prettige toevoeging!
Volgens de verkopers vanmiddag verkleurde hoogglans juist sneller dan mat... Vandaar ook mijn behoefte om meer informatie te vergaren.
Ik wilde op de muur die aan het werkblad grenst die print met het recept voor appeltaart of zoiets plaatsen, maar bij zo'n pimp my kitchen print wil ik de rest wel rustig houden.
IMARKTPLAATS
We zijn bij Voortman in Rijssen geweest en bij Gerwens in Gronau (D).quote:Op zondag 22 februari 2009 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je allemaal van MP af gaat halen
90 cm tsja ik neig naar 1m daar ik gister weer moeilijk heb staan doen met twee ovenschalen :S
Waar ben je geweest voor de keuken?
Vind je tafel vooral mooi uitgedost ziet er naast opgeruimd ook mooi uit!quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die van mij is ook van (onbehandeld) teak. En sjiek? Als in opgeruimd? Haha!
Maar laten we het er bij jou of mij over hebben, anders kapen we BBQK's topique.
we krijgen maandag de sleutel van ons nieuwe huis:quote:Op maandag 23 februari 2009 16:01 schreef twentemeisje het volgende:
IBalen trouwens, gisteren gaf de inbouwvaatwasser in onze huidige keuken de geest. Reparateur gebeld en die heeft de dood officieel vastgesteld, de 'klok' is overleden, en die is niet meer te krijgen voor dit model. Het is een redelijk oud geval namelijk.
Maar eens even Marktplaats afstruinen op zoek naar een goedkoop tweedehandsje, het is immers nog maar voor ongeveer een half jaar. Net te lang om alles met de hand af te wassen.
We gaan dan ook alleen voor de onderkasten :-). Het grote werkblad valt in de oorspronkelijke bouw en loopt parallel aan het begin van de serre. Wij vind het juist heerlijk om zoveel licht in dit deel van het huis te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:40 schreef Renesite het volgende:
Oe hoe gaaf!
Maar je vermoordt me waarschijnlijk: maar die serre vind ik echt totaal niet mooi wanneer je er een keuken inzet!
De huidige keuken heeft bovenkasten, die hangen dan zo enorm vrij...
Wat lief! Maar het is inderdeed al opgelostquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:55 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
we krijgen maandag de sleutel van ons nieuwe huis:
bij ons gaat de vaatwasser er uit. ( Bosch silence )
[ afbeelding ]
mogelijk kunnen we iets regelen...
( had even verder moeten lezen..)
iemand anders interesse => omg deventer
Dit is echt kwijlen geblazen! Jemig wat een mooie keukens maken ze daar!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
http://tinello.nl/stijlen(...)en/Bokstraat+Ticino/
Zal ook even mijn toevoeging doen
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad geen leuke prijzen meer, hahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Kijk maar eens naar de prijs van hun showroomkeukens ;-). This is way out my league vrees ik...
wij hebben het anders gedaan! gewoon mandemakers opgebeld om te vragen wat er van een fornuis af kan bij het bestellen van een keuken, mens aan de foon zegt 15% dus wij naar de winkel, dat daar uitgelegd en toen was het heel veel oei oeiquote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef twentemeisje het volgende:
Er zijn overigens al twee keukenboeren geweest die ons hebben aangeraden om de apparatuur (Boretti-formuis en koelkast bijv.) zelf via internet los aan te schaffen, omdat zij niet met die prijzen kunnen concurreren.
Mede vanwege die deuren zijn we bij die veiling gaan kijken zaterdag (kijkdag), en vanwege de grote hoeveelheden gereedschap/tools voor mijn vriendje. Maar die deuren zijn echt te nieuw, dat klinkt misschien stom, maar ik vond ze er te gelikt, met her en der net een freesje teveel, uitzien. Dus gaan we voor echte oude deuren hebben we besloten, die kun je vaak ook nog verder op maat laten zagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke site zag ook nog wat deuren voorbij komen enz
Het is nieuw, we hebben 80m2 gekocht in de uitvoering wit eiken, voor de bovenverdiepingen. De productiedatum staat achterop, is december 2008 en dus ook nog geen oude prut ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef Hanneke1983 het volgende:
Laminaat van veilingen, is dat dan nieuw of z.g.a.n?
Zo'n hangmat is wel lekker
Bedoel je deze: http://www.bva-auctions.com/auction/index/1072? Die is inderdaad niet erg mijn ding, en ook nog eens behoorlijk aan de prijs...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.bva-auctions.com/home/index
Op moment met design meubelenniet mijn smaak maar..
Ken je Het Kabinet en De Troubadour ook al? Daar hebben ze ook zulke prachtige, landelijke meubelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.graanbuurt.nl/het_polderhuys/
Daar zou ik wel heen willen maar niet met dit weer..
Denk dat het vandaag dit gaat worden => http://www.detweedekamer.com/
Ah... ben ik tenminste niet de enige die in een schoon huis zit te wachten of er wel iemand komt....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn lief heeft het gisteren allemaal opgehaald. Ik ben er blij mee! Het is echt mooi laminaat.
Ik ga weer eens even wat veilingen afstruinen, zit me hier namelijk verplicht te vervelen. Het is vandaag namelijk:
[ afbeelding ]
De boel is hier spik en span, nu maar wachten of we het niet helemaal voor niets hebben gedaan.
Erg he? MAAR.... de eerste bezichtiging is achter de rug!!! En het was een serieuze bezichtiging want dit meisje is hier al eerder geweest! Spannend!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:43 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Ah... ben ik tenminste niet de enige die in een schoon huis zit te wachten of er wel iemand komt....![]()
Mooizo, klinkt goed!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Erg he? MAAR.... de eerste bezichtiging is achter de rug!!! En het was een serieuze bezichtiging want dit meisje is hier al eerder geweest! Spannend!
Maar djiezus wat een hondeweer is het zeg!![]()
Stuur de volgende eens naar Sittard door als je wil, ik heb nog niemand gezien...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:54 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Anne! Onze makelaar had ons ook al de dergelijke instructies gegeven, en we hebben het eigenlijk bijna precies zo gedaan zoals jij het hierboven beschrijft.Inclusief brochure meegeven, ook hebben we de gegevens van onze bezoekers te pakken, kan onze makelaar er volgende week nog eens achteraan bellen.
En nog meer goed nieuws: nummer drie is ook geweest! Lijkt een behoorlijk serieuze kandidaat te zijn, gescheiden man die snel een ander huis wil kopen.
Kijkers 'nummer vier' lopen net weg en ik heb ze naar Sittard doorverwezen. Moet je wel even je openingstijd verruimen ;-).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Stuur de volgende eens naar Sittard door als je wil, ik heb nog niemand gezien...
Haha! Dank je!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kijkers 'nummer vier' lopen net weg en ik heb ze naar Sittard doorverwezen. Moet je wel even je openingstijd verruimen ;-).
Maar zonder flauwekul, das best balen zeg DH!
Eh, ik heb dat ergens gelezen hier op Fok!quote:Op zondag 26 april 2009 11:04 schreef Charisma het volgende:
ik heb ook nog zo een stuk granito vloer liggen, helemaal vol met alles en nog wat en het is echt een klein oppervlak, zo een 2.30 x 90 dus bleiblei, als je denkt dat dit slecht 100 euro kost per m2 zou ik graag het adres willen weten van jou
Twentemeisje , ik blijf het volgen !!!
Dat had mijn schoonmama in haar woonkamer en hal, die vond het zo koud dat ze het er heeft laten uitbikken en het was zoooooooooooooooo mooi snik...quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:32 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben gisteren besloten om toch niet voor de gietvloer te gaan. Na een aantal ervaringsverhalen uit onze omgeving over verkleuren en barsten durf met name ik het niet aan. We zijn vandaag wezen kijken bij Africa Slate & Tile en zijn helemaal weg van hun leistenen vloeren uit Afrika.
Het staat ook erg mooi bij de keuken en het ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Wij willen de voeg niet zo licht en minder breed, dan wordt het wat rustiger. Ik vind het prachtig!
Had ze er ook vloerverwarming in liggen dan? Wij laten dat in elk geval wel doen, mij lijkt het anders ook te koud. De vloerverwarming wordt tevens hoofdverwarming, in combinatie met een houtkachel genoeg warmte om alle radiatoren beneden eruit te gooien.quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Dat had mijn schoonmama in haar woonkamer en hal, die vond het zo koud dat ze het er heeft laten uitbikken en het was zoooooooooooooooo mooi snik...
Indien ie zwart is... Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:28 schreef Syytön het volgende:
Zoek je ook nog een oude lichtschakelaar? Ik heb nog zo'n ronde.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:55 schreef Syytön het volgende:Heb je trouwens de Berker 1930 serie gezien? Het is natuurlijk niet authentiek, maar wel in de oude stijl.
Eigenlijk zijn die wel vet tofquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks toch voor het meedenken Syyton!
Wij gaan boven wel voor ouderwetse opbouwdozen. Ik vind het zelf erg mooi en nostalgisch staan.
Beneden gaan we wel voor inbouw van bakeliet (nieuw):
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bleiblei, wat maak je nu? Een beetje bakeliet mooi lopen te vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn die wel vet tof.
We hebben alleen net al het schakelspul vervangen bij ons thuis.
Ik geloof dat mijn huis helemaal vol zit met bakeliete stopcontacten / schakelaars. Schoonmams heeft er foto's van gemaakt, wachten is even tot ik die heb. Dan zal ik ze eens posten en misschien is het ook wel wat je zoekt... Zo ja... ik heb er 2 verdiepingen en alle kamers vol mee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
Wij gaan boven wel voor ouderwetse opbouwdozen. Ik vind het zelf erg mooi en nostalgisch staan.
(foto's geknipt)
Spoelbak in de nieuwe keuken is de vlakinbouw Kubus KBX 210.55 T van Franke. Een mooie diepe bak, met designoverloop (waarom heet alles tegenwoordig design?) en "turboplug" (??). Deze zat ook in de showroomopstelling van Karakter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
Eff n risje vragen;
- hoe komt je spoelbak van je nieuwe keuken eruit te zien?/ Die van de granito is wel gaaf hoor!
- Je oude keuken is wel heeel anders zeg (oh das meer n opmerking) ennuh Blond servies!!
- Kon je voor de oude keuken geen koper vinden? (wij hebben het geprobeerd op MP en dan gewoon al bieders hebbentoen schaamde ik me ook wel weer
)
Ben benieuwd wat er vandaag allemaal gedaan is en bovenal wanneer is de plaatsing van de keuken???
Volgens vriendlief is het de kwaliteit en in ons geval het losse bakje.Je ziet geen krassen enz. maarrrquote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zijn die spoelbakken zo duur?.
Heel erg bijzonder vind ik ze eerlijk gezegd niet.
Qua vorm & looks dan.
Ik heb ook nog gezocht naar een andere foto, waarbij je er vanaf een andere hoek inkijkt. Ik vond 'm, voor zover een spoelbak mooi kan zijn, wel mooi ogen. Vooral door de hoeken en het overloopje,. Maar het is en blijft natuurlijk gewoon een spoelbakquote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
Waarom zijn die spoelbakken zo duur?.
Heel erg bijzonder vind ik ze eerlijk gezegd niet.
Qua vorm & looks dan.
Dat spul is niet goedkoopquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ach, verbouwen is duur, dus die kunnen er ook nog wel bij...quote:
Hoe herkenbaar die tekstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:25 schreef twentemeisje het volgende:
\Vriendlief maande me zojuist met de woorden "we zijn zo druk en straks denken ze op dat forum van jou dat we helemaal niets doen...". .
Ik ben bang dat we de meeste ervan gewoon moeten betalenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:33 schreef Charisma het volgende:
heb je zo veel klusvrienden of moet je ze echt gaan betalen ???
![]()
veel werk verzet - super !
Yep, staan ze zo voor het grijpen en het is ook nog een leuk gezicht ook vind ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Wel handig dat je ze zo op je aanrecht kunt zetten, nemen ze veel minder plek in beslag.
Oh ja: de bedenktijd is dinsdagavond verstreken, ze kunnen er nu dus alleen nog met twee afwijzingen van hypotheekverstrekkers af.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:19 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben ons huis verkocht!!!Natuurlijk wel met het bekende "onder voorbehoud van financiering", maar het begin is er! Fingers crossed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |