Ja ik ben zelfs bang voor de begrippen van Tilburg... Denk dat ik voor het bedrag hier net een appartement zou krijgen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor Randstadbegrippen/-budgetten waarschijnlijk wel ;-).
De Bredaseweg 219 -B zou je er bijvoorbeeld zo'n beetje voor kunnen kopenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja ik ben zelfs bang voor de begrippen van Tilburg... Denk dat ik voor het bedrag hier net een appartement zou krijgen...
dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
De Bredaseweg 219 -B zou je er bijvoorbeeld zo'n beetje voor kunnen kopen.
Natuurlijk moeten we nog voor een fors bedrag verbouwen, maar de prijsverschillen tussen woningen zo door dwars het land zijn echt waanzinning... Gelukkig valt het hier in Twente dus reuze mee!
niets mis mee om te laten hangen tijdens het klussenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
Over de gordijnen moeten we nog onderhandelen met de verkoper Rewimo, die vinden we prach-tig!Mijn hemel wat een horror, we mogen de vitrage boven zelfs hebben....
Zo had ik het nog niet eens bekeken Tommyquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niets mis mee om te laten hangen tijdens het klussenkun je het toch een beetje afsluiten
plus als je nog iets moet afdekken voor schilderen oid dan kun je dat meteen van de muur trekken en dat er mee doen
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken Tommy.
Ja, dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor Randstadbegrippen/-budgetten waarschijnlijk wel ;-).
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:52 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een ge-wel-dig huis! Gefeliciteerd!
Systeemplafond inderdaad... Zie punt twee in het to do lijstjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef Forno het volgende:
Ziet er goed uit hoor. De buitengevels zien er leuk en karakteristiek uit. Die serre is ook super.
Ik zou alleen die (kantoor?)plafondplaten uit je woonkamer slopen. Past totaal niet bij de architectuur. Ik zou daar een mooi strak gestuct plafond van maken.
tis toch godgeklaagt he! doet dat huis es ff op wieltjes zetten en naar de 030 binnenstad schuiven!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ow, geen probleem hoor. Wij hebben er 239.000 voor betaald. Ze vroegen er vorig jaar 279.000 voor, zijn een maand geleden naar 249.000 gezakt en wij hebben daar nog 10k af weten te praten.
Goede prijs lijkt me zo ;-).
Nice hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ow, geen probleem hoor. Wij hebben er 239.000 voor betaald. Ze vroegen er vorig jaar 279.000 voor, zijn een maand geleden naar 249.000 gezakt en wij hebben daar nog 10k af weten te praten.
Goede prijs lijkt me zo ;-).
De vloerverwarming gaat er komen, ik had het inderdaad niet genoemd zie ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef NoktetMort het volgende:
Oeh, als je dan toch een nieuwe vloer gaat aanleggen kan ik je vloerverwarming aanraden (of heb ik daar overheen gelezen?)
of je leest het topic even door...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef J_CDA het volgende:
Wow, hele gave woning. Wat kost nou zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf he?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Ml-etje het volgende:
Superleuk joh!!
erg mooi al dat glas in lood!
Maaruh dit was dus een bezichtiging??
Jullie hebben nog geen krabbel gezet??
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Gaaf he?
De krabbels zijn gezet hoor, we mochten met de huidige eigenaar een rondje door het huis doen om alvast maten te nemen. In het kader van voorbereiding en offertes voor keukens/badkamers/schilders opvragen zeg maar.
Ik ben echt zo weg van dit huis!
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
Goh ik ben benieuwd wat voor tegels jullie daarbij kiezen..
Wij hebben nl gisteren hetzelfde badmeubel bekeken![]()
Maar we vinden deze tegels leuk (zie hieronder) en dat gaat niet echt samen denk ik..
[ afbeelding ]
Hihihihi nu struikel je over die tegels dus ik word niet ineens bijgelovigquote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heeft mijn zusje dezelfde tegelsmaak dan jullie, want zij heeft deze tegels namelijk in haar keuken.
We gaan zelf waarschijnlijk voor grijs met accenten van mozaikjes of een kleur in de badkamer.
Nope moet eerlijk zeggen dat we ons best hebben gedaan rustig rond te wandelen en de verkopers te mijden (en dat kost moeite dat wel). Thanks!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef twentemeisje het volgende:
P.S. Heb je de link naar de makers van dat meubel ook gekregen? Zo niet: www.fandf.be.
Vooruit, hier dan een foto van ons huidige badkamertjequote:Op zondag 15 februari 2009 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi nu struikel je over die tegels dus ik word niet ineens bijgelovig
Wel leuk! Zou bijna zeggen fotooo'smaar dan dwalen we ernstig af
Die linkse tegel is de Micron Nero, wij hebben 'm zowel op de vloer als op de muur. Ik weet niet waar je woont, maar als dat in de buurt van Apeldoorn, Deventer of Almelo is dan heb ik een adres voor je waar je deze tegels voordelig kunt aanschaffen. Helemaal als je dat deze maand doet, want dan heeft ABC Badkamers 30% korting op alles. De huidige badkamer komt er ook vandaan en we zijn ontzettend tevreden. Ook over service en het personeel, complete no-nonsense houding. Het is gewoon gezellig om er te zittenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
De linkse tegels zijn helemaal mooi!
Het mozaiek moet ik wat aan wennen qua opp.
Je gaat er qua badkameropp wel op vooruit geloof ik?
Thanks Skaai! Ik volg jouw huistopic stiekem ook al ffquote:Op zondag 15 februari 2009 19:04 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooi huisen wat een ruimte! Die kelder! Ik zie al een pooltafel staan
. Of een jacuzzi, mini spa-centre!
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:20 schreef Skaai het volgende:
Nouja het ligt er natuurlijk aan wat je allemaal gaat opslaan he.
Die van ons is geloof ik wat matter en gladder/strakker, maar misschien ligt dat aan je foto. Of aan die van mijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas flink uit de richting maar dankzij leasy is dat geen probleem
Deze maand gaan we nog niets kopen behalve de woning zelf als alle koopcontracten allemaal boven water zijn dan wel.
Deze tegel vinden wij ook wel in die richting komen;
[ afbeelding ]
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...quote:
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakkenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dat klopt. Er zit iets meer groef in, het is dan ook een vloer ipv wandtegel
Mooie douchekop overigens, functioneel genoeg?
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
In Hilversum waar wij zoeken zou een soortgelijk huis denk ik >300 k doen...
Maar wat een mooi huis Twentemeisje. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!
Dit is zelfs een vrijstaande woning dus ik denk dat het dan zelfs richting de 350-400 k zal gaan. Desalniettemin willen wij ook een huis zoals het jouwe...Ik hoop dus hier inspiratie op te kunnen doen. Veeeel succes met de klus!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die van ons zijn ook vloertegels overigens... Wij hebben ze gewoon ook aan de muur laten plakken.
Die douchekop is functioneel genoeg, ik vind het heerlijk, maar het is wel lekker om er ook een handdouche bij te hebben. Je kunt ze overigens ook tegelijkertijd gebruiken. In de nieuwe badkamer willen we e.e.a. overigens in laten bouwen.
[..]
Thanks Aventura! Ik geloof inderdaad dat je het voor de prijs die wij betalen niet krijgt in Hilversum.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Normaal lurk ik alleen in K&W. Maar dit huis moet ik even adoreren. Prachtige uitstraling van de buitenkant en prima potentie om een paleisje te worden
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef Incolumis het volgende:
leuk huisje zegin Borne? (leid ik af door die foto van dat smalle straatje
)
Exact. Even volgen dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef Charisma het volgende:
veeel gedateerd maar veel potentie, je moet er echt doorheen kijken en al het oude wegdenken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef Incolumis het volgende:
de belangrijkste vraag is nog niet gesteld:
wanneer dump je je vent en kan ik intrekken?
tja ik ken je persoonlijk niet hequote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij wilt me alleen om mijn huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |