abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66660338
http://tinello.nl/stijlen(...)en/Bokstraat+Ticino/
Zal ook even mijn toevoeging doen

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:06:39 #152
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66664952
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
http://tinello.nl/stijlen(...)en/Bokstraat+Ticino/
Zal ook even mijn toevoeging doen

[ afbeelding ]
Dit is echt kwijlen geblazen! Jemig wat een mooie keukens maken ze daar!
pi_66665377
Hahaha heb ik je weggekaapt nu?
Moet je er wel bij zeggen de link komt van vriendje hier die nu al spijt heeft hem gegeven te hebben.
Dure klant kwam ermee...ehh ja heb dus al een vermoeden welke prijsklasse ze liggen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:35:08 #154
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66666331
Kijk maar eens naar de prijs van hun showroomkeukens ;-). This is way out my league vrees ik...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 20:35:50 #155
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66666373
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Kijk maar eens naar de prijs van hun showroomkeukens ;-). This is way out my league vrees ik...
Dat zijn inderdaad geen leuke prijzen meer, haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66667011
ehhh alleen dat blok dat wij willen is volgens mij al net zo duur als normaal een gehele keuken.
I will dream on or hope that her kitchen doesn't fit (lees weer een showroommodel erbij )
  maandag 9 maart 2009 @ 15:29:33 #157
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_66861925
Zometeen hebben we een afspraak bij een bedrijf in maatwerk op keuken- en interieurgebied. Daar gaan we onze droomkeuken voorleggen. De eerste 'verkenningen' zijn positief en lijken in ons budget te passen. We kijken op dit moment of het los van elkaar regelen van de kasten, het blad en de apparatuur gunstiger uitvalt dan alles bij 1 bedrijf onderbrengen. En daar lijkt het in ons geval sterk op!

Er zijn overigens al twee keukenboeren geweest die ons hebben aangeraden om de apparatuur (Boretti-formuis en koelkast bijv.) zelf via internet los aan te schaffen, omdat zij niet met die prijzen kunnen concurreren.
pi_66872051
Hihi daar ben ik ook al achter inderdaad. Vind het ook wel leuk om die boretti los te bestellen .
Wij hebben ook een offerte binnen.
Zla hem je even pb-en.
pi_66876738
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef twentemeisje het volgende:
Er zijn overigens al twee keukenboeren geweest die ons hebben aangeraden om de apparatuur (Boretti-formuis en koelkast bijv.) zelf via internet los aan te schaffen, omdat zij niet met die prijzen kunnen concurreren.
wij hebben het anders gedaan! gewoon mandemakers opgebeld om te vragen wat er van een fornuis af kan bij het bestellen van een keuken, mens aan de foon zegt 15% dus wij naar de winkel, dat daar uitgelegd en toen was het heel veel oei oei

maar uiteindelijk voor de prijs van het fornuis de rails erbij, de pizza plaat en nog wat kleine schoonmaak dingen enzo!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:10:26 #160
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67014239
Vanmiddag naar de keuken- en badkamerzaak geweest en ik heb het sterke vermoeden dat we eruit gaan komen! We trekken de offerte voor de keuken en de badkamer samen en we zitten nu bijna op het bedrag dat wij als max in gedachten hebben voor deze ruimtes.

In dat geval betekent dat, dat we onderstaande Karakter keuken (handgemaakt, massief hout met betonnen blad) gaan laten plaatsen, en daar word ik heel erg blij van zo voor het weekend!!!

In ons geval krijgen we trouwens alleen ladeblokken, alleen het 'kastje' voor de vaatwasser ziet eruit als een kastje. En natuurlijk is de opstelling anders dan hier op het plaatje. We willen het blad alleen donkerder dan de variant die hier op de foto staat.

[ Bericht 7% gewijzigd door twentemeisje op 13-03-2009 17:19:01 ]
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:11:28 #161
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_67014269
Wat mooi!
Ik vind dit ook geen lelijk blad, maar iets donkerder is wel mooier denk ik. Super hoor!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:16:28 #162
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67014412
Wat donkerder leeft volgens mij wat meer, dit blad vind ik ook wel mooi maar wat te flets misschien.

Ik wou dat het al klaar was .
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:20:37 #163
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67252372
Vandaag bericht gekregen dat ons tegenvoorstel voor de gecombineerde prijs van badkamer, toilet en keuken (zie Karakter keuken hierboven) akkoord is! We moeten nu met ze om tafel om de details te bespreken, bijvoorbeeld of en zoja welke beits we op de keukenkasten willen. We denken zelf aan een walnotenbeits.

Wat we zelf gaan regelen (was prijstechnisch veel interessanter dus uit de offerte laten halen) zijn de Boretti, de koelkast, afzuigkap en het betonnen werkblad.

Daarnaast willen we handgrepen over de volle breedte van de kasten bijvoorbeeld. Maar dat zijn zoals gezegd details, het belangrijkst is dat we eruit zijn! Lekker om met die wetenschap het weekend in te gaan .
pi_67252608
Toppie joh! We gaan het onthouden erg prettige service tot nog toe
Voorlopig zijn wij zoet met NHG onstakels ruimen
pi_67365971
Ennn nog meer geshopt in de tussentijd??

Nog een ruime maand joh!! Gaat supersnel nu!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:08:39 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67366675
Morgen een datum voor de overdracht afspreken met de notaris, als de agenda's daar het toestaan willen we de overdracht graag op maandag 27 april. Die week zijn we namelijk allebei vrij en kunnen we dus mooi aan de slag in het huis!

Wat het shoppen betreft: ik heb nu een mooie buffetkast op het oog .

En via een online veiling hebben we nu een partij wit eiken laminaat met v-groef op het oog voor twee slaapkamers boven en de zolderkamers. Onze eigen kamer willen we wel voorzien van een fijn tapijtje.
pi_67367131
Sjieke kast!
Ga je hem die kleur houden of/
Ik heb zoals ik zie een veilingsite gemist
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:25:03 #168
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67367237
Die kast is via www.buffetkastenoutlet.nl en ik wil 'm inderdaad in deze kleur (stone). Vind ik wel erg mooi tegen een witte muur en het past ook goed bij de rest van ons onbehandeld teak.

Die veilingen zijn echt grappig om in de gaten te houden, het laminaat komt van een veiling bij www.beusekom.nl.
pi_67369102
Ah ik kende alleen troostwijk en Daan veilingen..
Thanks voor de linkjes. Ga meteen eens spieken!
Als deze pc crasht dan heb ik een linkendrama
Moet nog iets wennen aan de kleur maar wed dat ik straks moet gaan roepen dat het een perfect match is
pi_67369331
Leuke site zag ook nog wat deuren voorbij komen enz
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:34:48 #171
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67372021
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke site zag ook nog wat deuren voorbij komen enz
Mede vanwege die deuren zijn we bij die veiling gaan kijken zaterdag (kijkdag), en vanwege de grote hoeveelheden gereedschap/tools voor mijn vriendje. Maar die deuren zijn echt te nieuw, dat klinkt misschien stom, maar ik vond ze er te gelikt, met her en der net een freesje teveel, uitzien. Dus gaan we voor echte oude deuren hebben we besloten, die kun je vaak ook nog verder op maat laten zagen.

We hebben net in de veiling deze hangmat "gewonnen" overigens:

pi_67373740
Nice! Dat komt in jullie tuin vast goed!
Heb nog geen idee qua deuren..die er nu inzitten zijn gewoon rechtoe rechtaan en das ook wel saai.
Troostwijk Auctions heeft een meubelveiling..niets voor mij maar ok http://troostwijk.m6.mailplus.nl/txt34012/XdYLXEWx
you never know
pi_67373978
De link van de hoekkasten is trouwens erg leuk! We zitten hier te shoppen
pi_67471621
Laminaat van veilingen, is dat dan nieuw of z.g.a.n?

Zo'n hangmat is wel lekker
pi_67472546
Over het algemeen nieuw..vaak winkels die over de kop zijn gegaan of producenten
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:44:27 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67480134
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef Hanneke1983 het volgende:
Laminaat van veilingen, is dat dan nieuw of z.g.a.n?

Zo'n hangmat is wel lekker
Het is nieuw, we hebben 80m2 gekocht in de uitvoering wit eiken, voor de bovenverdiepingen. De productiedatum staat achterop, is december 2008 en dus ook nog geen oude prut ook .
pi_67487135
Heb je het al opgehaald of brengen ze het thuis?
pi_67487293
http://www.bva-auctions.com/home/index
Op moment met design meubelen niet mijn smaak maar..
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:52:55 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67487659
Mijn lief heeft het gisteren allemaal opgehaald. Ik ben er blij mee! Het is echt mooi laminaat.

Ik ga weer eens even wat veilingen afstruinen, zit me hier namelijk verplicht te vervelen. Het is vandaag namelijk:

De boel is hier spik en span, nu maar wachten of we het niet helemaal voor niets hebben gedaan .
  zaterdag 28 maart 2009 @ 09:55:51 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67487698
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.bva-auctions.com/home/index
Op moment met design meubelen niet mijn smaak maar..
Bedoel je deze: http://www.bva-auctions.com/auction/index/1072? Die is inderdaad niet erg mijn ding, en ook nog eens behoorlijk aan de prijs...

Maar het blijft leuk om er eens doorheen te snuffelen.
pi_67488073
http://www.bva-auctions.com/lots/index/1072/527022
Op deze na (cute! maar die prijs ) scrollde ik met een noodgang door..
Wij mogen vandaag voor het eerst echt shoppen (reeël gezien) maarrr wat n weer .

Zal voor je duimen trouwens!
Kan zelf geen veilingsites meer vinden dan degenen die al genoemd zijn hier..
En wil wel graag een boretti scoren via n veiling bij troostwijk stond er 3 weken terug 1 (niet het gewenste model) 1400 euries
pi_67488151
http://www.graanbuurt.nl/het_polderhuys/
Daar zou ik wel heen willen maar niet met dit weer..
Denk dat het vandaag dit gaat worden => http://www.detweedekamer.com/
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:09:37 #183
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67488819
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.graanbuurt.nl/het_polderhuys/
Daar zou ik wel heen willen maar niet met dit weer..
Denk dat het vandaag dit gaat worden => http://www.detweedekamer.com/
Ken je Het Kabinet en De Troubadour ook al? Daar hebben ze ook zulke prachtige, landelijke meubelen.

Bij Het Kabinet kun je bijvoorbeeld die mooie buffet-/vitrinekasten in elke gewenste verflkleur bestellen. Hangt natuurlijk ook wel weer een bepaald prijskaartje aan .
pi_67488930
staan genoteerd, heb een collega met wat nu blijkt eenzelfde smaak dus had al aardig wat adresjes.
Het gekke is dat we naast een keuken en badkamer niet zoveel hoeven te kopen. Opsomming volgt nog wel in mijn topic (mega offtopic anders).
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:43:24 #185
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_67489454
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn lief heeft het gisteren allemaal opgehaald. Ik ben er blij mee! Het is echt mooi laminaat.

Ik ga weer eens even wat veilingen afstruinen, zit me hier namelijk verplicht te vervelen. Het is vandaag namelijk:
[ afbeelding ]

De boel is hier spik en span, nu maar wachten of we het niet helemaal voor niets hebben gedaan .
Ah... ben ik tenminste niet de enige die in een schoon huis zit te wachten of er wel iemand komt....
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:52:03 #186
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67489629
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:43 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Ah... ben ik tenminste niet de enige die in een schoon huis zit te wachten of er wel iemand komt....
Erg he? MAAR.... de eerste bezichtiging is achter de rug!!! En het was een serieuze bezichtiging want dit meisje is hier al eerder geweest! Spannend!

Maar djiezus wat een hondeweer is het zeg!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:09:37 #187
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_67489969
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Erg he? MAAR.... de eerste bezichtiging is achter de rug!!! En het was een serieuze bezichtiging want dit meisje is hier al eerder geweest! Spannend!

Maar djiezus wat een hondeweer is het zeg!
Mooizo, klinkt goed!
Ik heb mn appt sinds oktober te koop staan, tot nu toe [in totaal!] 3 bezichtigingen gehad, niks uitgekomen.
2e keer dat ik meedoe met de Open Huizen Route, misschien heb ik vandaag meer geluk!!

[ik moet wel positief blijven denken natuurlijk he... ]
www.botergeel.nl
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:10:07 #188
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67491482
Happy thoughts Darkhelmet! Je hebt tenslotte maar 1 koper nodig ;-).

Mijn vorige huis (appartement) stond ook een half jaar te koop en had maar vier bezichtigingen, de vierde was raak. We hebben onze huidige woning nu twee maanden te koop staan en voor vandaag vijf bezichtigingen gehad.

Nummer twee van vandaag is net weg!
pi_67492379
Nou weet ik niet of men adviezen geeft bij een open huis route.

Ik kijk wel eens naar BBC 's morgens waar ze de laatste weken een progr. hebben met "onverkoopbare" huizen.
Tips zijn oa. - in willekeurige volgorde - : laat mensen vóorgaan bij binnenkomen van een ruimte, kamer.
Vertel over mogelijkheden om zaken te veranderen en óok : Stel vragen als woont u in de buurt ? heeft u kinderen (scholen) etc. , de winkels, parkeermogelijkheid, OV en wees "Passionate "(?) over het pand.
Ná afloop is het verplicht in de UK om een info pakket mee te geven, waarin oa. de glw bedragen staan etc.
de maten van de kamers.
Lijkt mij zeker voor een huizenroute van belang, als men na afloop niet meer weet welk huis etc. bezocht is.

Ms. kun je een aflevering terugkijken op bbc 's uitzending gemist ?
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00j1fjw

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 28-03-2009 13:52:44 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:54:47 #190
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67492538
Thanks Anne! Onze makelaar had ons ook al de dergelijke instructies gegeven, en we hebben het eigenlijk bijna precies zo gedaan zoals jij het hierboven beschrijft. Inclusief brochure meegeven, ook hebben we de gegevens van onze bezoekers te pakken, kan onze makelaar er volgende week nog eens achteraan bellen.

En nog meer goed nieuws: nummer drie is ook geweest! Lijkt een behoorlijk serieuze kandidaat te zijn, gescheiden man die snel een ander huis wil kopen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:13:04 #191
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_67492920
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:54 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Anne! Onze makelaar had ons ook al de dergelijke instructies gegeven, en we hebben het eigenlijk bijna precies zo gedaan zoals jij het hierboven beschrijft. Inclusief brochure meegeven, ook hebben we de gegevens van onze bezoekers te pakken, kan onze makelaar er volgende week nog eens achteraan bellen.

En nog meer goed nieuws: nummer drie is ook geweest! Lijkt een behoorlijk serieuze kandidaat te zijn, gescheiden man die snel een ander huis wil kopen.
Stuur de volgende eens naar Sittard door als je wil, ik heb nog niemand gezien...
www.botergeel.nl
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:26:52 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67493224
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Stuur de volgende eens naar Sittard door als je wil, ik heb nog niemand gezien...
Kijkers 'nummer vier' lopen net weg en ik heb ze naar Sittard doorverwezen. Moet je wel even je openingstijd verruimen ;-).

Maar zonder flauwekul, das best balen zeg DH!
  zaterdag 28 maart 2009 @ 14:36:39 #193
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_67493393
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 14:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Kijkers 'nummer vier' lopen net weg en ik heb ze naar Sittard doorverwezen. Moet je wel even je openingstijd verruimen ;-).

Maar zonder flauwekul, das best balen zeg DH!
Haha! Dank je!
Tja, t is iig niet heel hoopgevend. T probleem is dat er nog 4 [bijna] identieke appartementen te koop staan hier [3 bloks met in totaal 48 appt], en die worden ook allemaal maar niet verkocht.

Maar we blijven hoop houden!
www.botergeel.nl
  zondag 29 maart 2009 @ 01:29:42 #194
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_67510657
Wat een super tof huis! Echt fantastisch en je plannen ook!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 1 april 2009 @ 21:42:43 #195
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67627371
De keuken is vandaag besteld, wordt 27 april ingemeten. Oh ja: we krijgen 24 april de sleutel .

We hebben de kleur van het betonnen blad aangepast naar een donkerder variant en de greepjes veranderd van 34 naar 54 cm voor de lades. Omdat aan beide zijden van het kookgedeelte passtukken van 10cm zitten naast laden van 80cm, hebben we besloten om dit terug te brengen naar 5 cm en de gewenste Boretti te vervangen door de 100cm variant 2, de VZGF-104-AN.

pi_67630436
super joh!!
Die 100 is toch net iets fijner dan de 90 hé
Zelfs eega hier ging overstag (en dat betekende alles opnieuwe tekenen).
Ben nu wel heeeeeel benieuwd naar de keuken..
Grote grepen genomen voor het gemak?
24ste is sneheel!!
  donderdag 2 april 2009 @ 07:36:24 #197
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_67635093
Gaaf hoor!

En de 24e is nog maar 22 nachtjes slapen Dus dat is al snel...
Dan krijgen wij namelijk ook de sleutel van ons huis En kan het vele klussen beginnen..
  donderdag 2 april 2009 @ 07:38:00 #198
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67635100
Grote grepen leken me wat mooier, wat robuuster staan. Het is toch wel een beetje een robuuste keuken, ook door de materialen: beton (blad opgedikt naar 8cm) en naturel hout. We hadden eigenlijk grepen over de hele lengte van de laden gewild, maar dat gaat niet omdat ze dan tegen elkaar aanlopen op het punt waar het kookdeel overgaat in het spoeldeel dat daar haaks op staat. Fijn dat de dame die ons hielp daar ook op lette . Zij was echt deskundig, fijn om zo iemand tegenover je te hebben zitten bij zo'n belangrijke aankoop. De keuken komt overigens waarschijnlijk in week 28.

En de 24ste is inderdaad megasnel al! We gaan eerst nog even lekker een paar dagen weg met z'n tweetjes, want dat komt er de eerste paar maanden niet meer van waarschijnlijk.
  donderdag 2 april 2009 @ 07:45:46 #199
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_67635150
Lekker nog even weg voor het klussen.. Kun je misschien ook een beetje uitgerust beginnen.
Bij ons lukt het helaas niet meer, had me ook wel fijn geleken Maaaaar... dan passen we de plannen aan en gaan we lekker erna nog even uitrusten..
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:37:12 #200
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_67675256
Is inderdaad erg fijn dat we dat vooraf nog even in kunnen plannen. Nu nog hopen dat het net zulk mooi weer is als vandaag .

Gisteren kreeg mijn zusje de sleutel van haar jaren '30 huis, dat verhoogt de kriebels aanzienlijk moet ik bekennen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')