Dit is echt kwijlen geblazen! Jemig wat een mooie keukens maken ze daar!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:11 schreef Ml-etje het volgende:
http://tinello.nl/stijlen(...)en/Bokstraat+Ticino/
Zal ook even mijn toevoeging doen
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad geen leuke prijzen meer, hahaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:35 schreef twentemeisje het volgende:
Kijk maar eens naar de prijs van hun showroomkeukens ;-). This is way out my league vrees ik...
wij hebben het anders gedaan! gewoon mandemakers opgebeld om te vragen wat er van een fornuis af kan bij het bestellen van een keuken, mens aan de foon zegt 15% dus wij naar de winkel, dat daar uitgelegd en toen was het heel veel oei oeiquote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef twentemeisje het volgende:
Er zijn overigens al twee keukenboeren geweest die ons hebben aangeraden om de apparatuur (Boretti-formuis en koelkast bijv.) zelf via internet los aan te schaffen, omdat zij niet met die prijzen kunnen concurreren.
Mede vanwege die deuren zijn we bij die veiling gaan kijken zaterdag (kijkdag), en vanwege de grote hoeveelheden gereedschap/tools voor mijn vriendje. Maar die deuren zijn echt te nieuw, dat klinkt misschien stom, maar ik vond ze er te gelikt, met her en der net een freesje teveel, uitzien. Dus gaan we voor echte oude deuren hebben we besloten, die kun je vaak ook nog verder op maat laten zagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke site zag ook nog wat deuren voorbij komen enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |