Klik eens op de link, nitwit.quote:
Quest Quotiënt ofzo. Who gives a fuck? Het gaat om de test.quote:Vergeet IQ. Vergeet EQ. Quest presenteert de QQ Test.
Deze intelligentietest meet maar liefst 7 intelligenties, variërend van muzikaliteit tot mensenkennis, en van motoriek tot taalgevoel. Binnen een kwartier weet je hoe goed je scoort ten opzichte van de rest van Nederland. Nieuwsgierig?
Zie edit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dit is niet het linkdumptopic. Leg nou gewoon eens uit wat 'QQ' is.
N00b. Ga nou door. Je doet ook typetests.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik had maar 3 sterretjes bij die eerstedus nu wil ik de rest niet meer doen.
Ik heb hier toch een tvpquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
N00b. Ga nou door. Je doet ook typetests.En we houden nog steeds van je, ook al scoor je bij deze test misschien wel minder.
Ik had er maar twee :,( Wat ben ik nu tov Dries?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik had maar 3 sterretjes bij die eerstedus nu wil ik de rest niet meer doen.
Zijn kleine teen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ik had er maar twee :,( Wat ben ik nu tov Dries?
Inderdaad, ik heb ook een aantal keer wel gemiddelde aangegeven terwijl het dan hoger was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
Ik heb mezelf trouwens wel een paar keer onderschat. Maar ja, hoe kan ik nou van tevoren weten hoe ik zou gaan scoren als ik niet weet hoe moeilijk de test is?
registreren helpt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef Bafnek het volgende:
Hij gaat niet verder als ik de eerste heb gedaan![]()
ja ik hoorde er een paar niet omdat er een hond aan t blaffen wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:36 schreef marcel-o het volgende:
112 punten dus..
paar taaltesten kon k niet beantwoorden
Ik snapte ze ook niet, maar toch kreeg ik 4 sterrenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik snap die ruimtelijke inzicht vragen niet
Damn. Ik verklaar deze test tot een hoax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snapte ze ook niet, maar toch kreeg ik 4 sterren!
Hmhm, ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Damn. Ik verklaar deze test tot een hoax.
Ik 100.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 101. Misschien omdat ik alle geluidsfragmentjes moest gokken omdat die het niet doen hier, en dat waren er nogal wat!
Ik had als slechtste 3, als beste 5. vaak 4.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik 100.
Maar ik had 1 ster bij wiskundegeval + ruimtelijk inzicht.
want daar ben ik gewoon zóóóóóó slecht in...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, als iemand meer heeft dan ik, wil ik screenshots zien, ja.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef solyaris het volgende:
Ik heb ook 101 en ik doe godverdomme universiteit!Die geluidsdingen heb ik gewoon doorgeklikt.
En dat doet VWOquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 101. Misschien omdat ik alle geluidsfragmentjes moest gokken omdat die het niet doen hier, en dat waren er nogal wat!
Waarom staat taalkundig er bij jou niet bij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
117
Logisch Wiskunde was niet al te best
dat vrouwen dit niet kunnen word gewoon gepushed door de maatschappij en vrouwen interesseren zich hier ook niet in. Ook denk je al veel te snel dat je iets niet kan omdat je als vrouw wiskunde moeilijk "mag" vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik 100.
Maar ik had 1 ster bij wiskundegeval + ruimtelijk inzicht.
want daar ben ik gewoon zóóóóóó slecht in...
Inderdaad. Bij de helft 5 sterren, taal 4 sterren en ruimtelijk en muzikaal inzicht 3quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef Bootje84 het volgende:
113. Muzikaal was lastig en ruimtelijk inzicht ook. Taal was goed te doen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarom staat taalkundig er bij jou niet bij?
In mijn geval is 't echt, ik haalde alleen maar 2en en 3en voor wiskunde en heb het dus ook laten vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
dat vrouwen dit niet kunnen word gewoon gepushed door de maatschappij en vrouwen interesseren zich hier ook niet in. Ook denk je al veel te snel dat je iets niet kan omdat je als vrouw wiskunde moeilijk "mag" vinden
Kun je na gaan hoe traag je bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:20 schreef dickiedik het volgende:
Hij berekent bij mij al een score terwijl ik de motorische test nog moet doen....
Misschien was je fukking sloom?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:42 schreef Faxie het volgende:
Ik scoorde op alles 5 sterren, en op die intrapersoonlijke 4 sterren, en toch 'maar' 116![]()
Vaag....
Meerdere daar ben ik zeker vanquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
Je had dus geen énkele ruimtelijk-inzichtvraag goed![]()
![]()
.
Inderdaad, ik ben enorm slecht in talen, maar had 5 sterren door het meeste te gokkenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoe mensen 't presteren om één ster bij dat taalkundig gebeuren te halen.
Dat is juist de enige waarbij ik zeker wist dat ik alles goed hadquote:Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben enorm slecht in talen, maar had 5 sterren door het meeste te gokken![]()
Dat heb je moeten gokken? Myyyyyyy god. "Taal" was echt een lachertje.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben enorm slecht in talen, maar had 5 sterren door het meeste te gokken![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is juist de enige waarbij ik zeker wist dat ik alles goed had
Hehe, jij was toch die persoon die Israël niet op de kaart kon aanwijzen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb met touchpad 5 punten gehaald.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had 108, maar ik had bij dat ene spelletje waar je op die hersens moest klikken 1 ster, omdat ik op een laptop zonder muis zat. En een touchpad is ERG vervelend bij dat spel
mja, ik had van alles zoiets: maximaal matig. Alleen taal kan ik echt goed en had ik dus op 4 sterren ingeschat, dus ook nog verkeerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
Je zou voor het schatten van de sterren twee keuzes moeten hebben:
- Ik haal 1 of 2 sterren
- Ik haal 3, 4 of 5 sterren
Hahaha ja, that's mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:56 schreef TC03 het volgende:
Mijn sore was 121, en dat gemiddelde werd omlaag getrokken door de interpersoonlijke test waar ik maar drie sterren had.![]()
[..]
Hehe, jij was toch die persoon die Israël niet op de kaart kon aanwijzen.Maar verder ben je idd heel slim.
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja, that's memaar ik denk niet dat topografisch inzicht ook maar iets te maken heeft met intelligentie.
Ben niet goed in sociaal-emotionele shit. Bij muziek had ik wel een aantal fout omdat ik niet wist hoe het antwoorden moest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat je gewoon 4 punten minder hebt dan Dries Roelvink.
150 naturlichquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor score ik had gehad als ik overal had ingevuld dat ik wel ff 5 sterren zou gaan halen
Lijkt me nietquote:
Dat heb ik even getest! Uitslag op andere gebieden is hetzelfde gebleven:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor score ik had gehad als ik overal had ingevuld dat ik wel ff 5 sterren zou gaan halen
Niet, je hebt nu 5 sterren voor Lichamelijk-Motorischquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik even getest! Uitslag op andere gebieden is hetzelfde gebleven:
[ afbeelding ]
Scheelt behoorlijk dus
Volgens mij heb ik ze ongeveer even snel gedaan. Had het niet bepaald onthouden namelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet, je hebt nu 5 sterren voor Lichamelijk-MotorischMaar dan zal het dus ook nog wel van tijd afhangen gok ik
Wat is het eerste onderdeel?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:29 schreef Black_Tulip het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de juiste antwoorden zijn bij het eerste onderdeel?Ik heb dat kloteding meerdere keren gedaan en ik had soms 1 ster, soms 2 en een keer 3 sterren
Ik heb 131 als ik overal 5 sterren gok te halen en die dus ook haal en het in ongeveer dezelfde tijd doe als de eerste keerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze ongeveer even snel gedaan. Had het niet bepaald onthouden namelijk
Lichamelijk motorisch ging inderdaad wel iets beter nu, het duurde nu maar 20 seconden voor ik doorhad hoe je dat balletje stuurdeDie vond ik serieus het moeilijkst van alles
Ik bedoel het onderdeel Interpersoonlijke intelligentie. Je weet wel, die ene met gezichtsuitdrukkingen en of een lach echt of nep is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat is het eerste onderdeel?En wat zijn de vragen ongeveer? Dan kom ik er wel uit denk ik
Ach je bent ook al wat ouderquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wiskunde ging heel goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 minquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang ben je ermee bezig?
Ik voel me gelijk een stuk beter door je bemoedigende woorden!quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ach je bent ook al wat ouder
quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk een stuk beter door je bemoedigende woorden!
Gastquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
ja hoor, hoe moet je de echtheid van iemands lach gaan bepalen zonder geluid, stelletje rukkers
ja maar.. ik vind een lach zonder geluid niet kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastEchtheid van iemands lach kan je zien aan de ogen en wenkbrauwen. Heeft niks met geluid te maken.
Je bent niet de enige:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |