Ik had als slechtste 3, als beste 5. vaak 4.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik 100.
Maar ik had 1 ster bij wiskundegeval + ruimtelijk inzicht.
want daar ben ik gewoon zóóóóóó slecht in...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, als iemand meer heeft dan ik, wil ik screenshots zien, ja.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef solyaris het volgende:
Ik heb ook 101 en ik doe godverdomme universiteit!Die geluidsdingen heb ik gewoon doorgeklikt.
En dat doet VWOquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 101. Misschien omdat ik alle geluidsfragmentjes moest gokken omdat die het niet doen hier, en dat waren er nogal wat!
Waarom staat taalkundig er bij jou niet bij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
117
Logisch Wiskunde was niet al te best
dat vrouwen dit niet kunnen word gewoon gepushed door de maatschappij en vrouwen interesseren zich hier ook niet in. Ook denk je al veel te snel dat je iets niet kan omdat je als vrouw wiskunde moeilijk "mag" vindenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik 100.
Maar ik had 1 ster bij wiskundegeval + ruimtelijk inzicht.
want daar ben ik gewoon zóóóóóó slecht in...
Inderdaad. Bij de helft 5 sterren, taal 4 sterren en ruimtelijk en muzikaal inzicht 3quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef Bootje84 het volgende:
113. Muzikaal was lastig en ruimtelijk inzicht ook. Taal was goed te doen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Waarom staat taalkundig er bij jou niet bij?
In mijn geval is 't echt, ik haalde alleen maar 2en en 3en voor wiskunde en heb het dus ook laten vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
dat vrouwen dit niet kunnen word gewoon gepushed door de maatschappij en vrouwen interesseren zich hier ook niet in. Ook denk je al veel te snel dat je iets niet kan omdat je als vrouw wiskunde moeilijk "mag" vinden
Kun je na gaan hoe traag je bent.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:20 schreef dickiedik het volgende:
Hij berekent bij mij al een score terwijl ik de motorische test nog moet doen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |