Klik eens op de link, nitwit.quote:
Quest Quotiënt ofzo. Who gives a fuck? Het gaat om de test.quote:Vergeet IQ. Vergeet EQ. Quest presenteert de QQ Test.
Deze intelligentietest meet maar liefst 7 intelligenties, variërend van muzikaliteit tot mensenkennis, en van motoriek tot taalgevoel. Binnen een kwartier weet je hoe goed je scoort ten opzichte van de rest van Nederland. Nieuwsgierig?
Zie edit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dit is niet het linkdumptopic. Leg nou gewoon eens uit wat 'QQ' is.
N00b. Ga nou door. Je doet ook typetests.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik had maar 3 sterretjes bij die eerstedus nu wil ik de rest niet meer doen.
Ik heb hier toch een tvpquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]
N00b. Ga nou door. Je doet ook typetests.En we houden nog steeds van je, ook al scoor je bij deze test misschien wel minder.
Ik had er maar twee :,( Wat ben ik nu tov Dries?quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik had maar 3 sterretjes bij die eerstedus nu wil ik de rest niet meer doen.
Zijn kleine teen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Ik had er maar twee :,( Wat ben ik nu tov Dries?
Inderdaad, ik heb ook een aantal keer wel gemiddelde aangegeven terwijl het dan hoger was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
Ik heb mezelf trouwens wel een paar keer onderschat. Maar ja, hoe kan ik nou van tevoren weten hoe ik zou gaan scoren als ik niet weet hoe moeilijk de test is?
registreren helpt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef Bafnek het volgende:
Hij gaat niet verder als ik de eerste heb gedaan![]()
ja ik hoorde er een paar niet omdat er een hond aan t blaffen wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:36 schreef marcel-o het volgende:
112 punten dus..
paar taaltesten kon k niet beantwoorden
Ik snapte ze ook niet, maar toch kreeg ik 4 sterrenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:51 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik snap die ruimtelijke inzicht vragen niet
Damn. Ik verklaar deze test tot een hoax.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snapte ze ook niet, maar toch kreeg ik 4 sterren!
Hmhm, ik ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Damn. Ik verklaar deze test tot een hoax.
Ik 100.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb 101. Misschien omdat ik alle geluidsfragmentjes moest gokken omdat die het niet doen hier, en dat waren er nogal wat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |