Sorry, ik vind geen enkel nummer van Anouk tot nu toe goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alles van Anouk
iedere artiest heeft gewoon nummers die best oke zijn
lekker toch....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[me]TheVulture heeft voor de tweede keer binnen korte tijd vlinders in zijn buik[/me]
Ik voel me een slet
neeh laat ook maar...tis een constatering van mezelf. Mensen kunnen soms zo heel erg alles van media over nemen zonder zelf na te denken wat ze er nou zelf van vinden, of wat volges hun de oplossing zou zijn van een probleem wat de gehele maatschappij aangaatquote:
Ik denk een playlist met eurotekens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza wat voor playlist ga jij bij mijn bril leveren
euh je heb al n cd van me gehadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eliza wat voor playlist ga jij bij mijn bril leveren
neeeh hij krijgt onder garantie n nieuwe brilquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk een playlist met eurotekens.
Goede smaak bij die brilquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh je heb al n cd van me gehad
Vaker zo'n bedrijfsongelukjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh hij krijgt onder garantie n nieuwe bril
quote:
ö Wil je die ooit aan mij door PM'en?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens mij kan je ook n 035 nummer bellen kom je ook in de studio![]()
* muisje-eliza heeft t nummer ergens maar weet niet waar
misschien heeft iemand van hier t nummer ook welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ö Wil je die ooit aan mij door PM'en?
Is het ook maar ook raar omdat ik normaal niet zo snel voor iemand val en het nu in korte tijd twee keer is gebeurd... die andere bleek maar een bevlieging en voor ik er erg in had is het weer bingo..quote:
Ongetwijfeld, maar ik niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien heeft iemand van hier t nummer ook wel
Verliefdheid is een toverbal!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het ook maar ook raar omdat ik normaal niet zo snel voor iemand val en het nu in korte tijd twee keer is gebeurd... die andere bleek maar een bevlieging en voor ik er erg in had is het weer bingo..
quote:
Mooi man, love is in the airquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het ook maar ook raar omdat ik normaal niet zo snel voor iemand val en het nu in korte tijd twee keer is gebeurd... die andere bleek maar een bevlieging en voor ik er erg in had is het weer bingo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze geweldig.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi man, love is in the air
Dit is een via-via ontmoeting geweestquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze ook via internet afgeplukt of via andere manier
Gekoppeld door vrienden , of eigen initiatiefquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is een via-via ontmoeting geweest
Ik vind gekoppeld worden zó kut hè?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gekoppeld door vrienden , of eigen initiatief
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moet je wens niet zeggen, dan komt hij niet uit.
Niet om 11:11?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
wij doen dat thuis altijd om 22:22
Dan doen jullie zo'n wisselgesprek!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan zijn we niet samen thuis
grote kans dat we vaak gestoord worden door mensen die brillen willen kopen en geen begrip hebben dat ze moeten wachten omdat verkoopster met dr man aan de foon hangtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan doen jullie zo'n wisselgesprek!
wat is dat toch lastig klantenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
grote kans dat we vaak gestoord worden door mensen die brillen willen kopen en geen begrip hebben dat ze moeten wachten omdat verkoopster met dr man aan de foon hangt
Och je kan niet alles hebben. ;Pquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
grote kans dat we vaak gestoord worden door mensen die brillen willen kopen en geen begrip hebben dat ze moeten wachten omdat verkoopster met dr man aan de foon hangt
jah niet iedereen werkt op n kantoor en kan elke dag lekker internetten of aan de foon hangen waneer diegene het wil hehquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is dat toch lastig klanten
Ik heb hem al heel lang niet gehoord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Human mag ook even op vakantie , het is leuk geweest
Verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah niet iedereen werkt op n kantoor en kan elke dag lekker internetten of aan de foon hangen waneer diegene het wil heh
Sowieso kopieert 3fm altijd alles letterlijk van Britse roddelbladen zonder het goed na te gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef Christiaan het volgende:
Ha, Michiel leest NME leest MicroCuts.net en die hebben het dan weer van een "onbekende bron". Over Muse dus, nieuwe album en tour zouden in september komen, maar ik vind het héél plausibel die bron.
dat past prima bij je verliefdheidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet nog niet goed wat ik van dat MetroStation moet vinden... ik krijg er toch een beetje een kleine-meisjes gevoel bij
Jij wordt alleen verliefd op kleine meisjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat past prima bij je verliefdheid
Heet geen Gielquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij wordt alleen verliefd op kleine meisjes?
Mwahquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat past prima bij je verliefdheid
gewoon huppelliedje...net als deze:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet nog niet goed wat ik van dat MetroStation moet vinden... ik krijg er toch een beetje een kleine-meisjes gevoel bij
C-Mon en Kypski mag je niet vergelijken met Metro Station.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon huppelliedje...net als deze:
ik zei dat t n huppelliedje is.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
C-Mon en Kypski mag je niet vergelijken met Metro Station.
C-Mon & Kypski is maar 10^99 keer beter inderdaad. Pinkpop 2007quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
C-Mon en Kypski mag je niet vergelijken met Metro Station.
Wie betaalt de kaartjes, hij was blut volgens laatste berichtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa BlinkJimbo en ik gaan daarheen heb ik besloten.
en waarom was je weg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
Na veel te lang zijn weggeweest (misschien wel een week) ben ik weer terug!
(Inclusief vet nummer:)
(En iets minder vets)
[ afbeelding ]
Als hij zegt dat hij blut is heeft hij nog 50 keer zoveel geld als ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie betaalt de kaartjes, hij was blut volgens laatste berichten
Jij 1 cent, hij 50 cent?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij blut is heeft hij nog 50 keer zoveel geld als ik.
De keer dat ik C-Mon & Kypski live heb gezien vond ik ze echt dramatisch slecht... was in 013quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
C-Mon & Kypski is maar 10^99 keer beter inderdaad. Pinkpop 2007.
Het aantal band wat live kan performen is heel stuk kleiner dan het aantal bands dat het pretenderen het te kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De keer dat ik C-Mon & Kypski live heb gezien vond ik ze echt dramatisch slecht... was in 013
Wat een boutzooi
1 keer een tvp gemist, en daarna niet erg veel 3fm meer geluisterd. En net (toen ik eigenlijk met een werkstuk bezig moestquote:
jah je bent weleens even te druk om op n forum te hangen tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef drummerdude het volgende:
[..]
1 keer een tvp gemist, en daarna niet erg veel 3fm meer geluisterd. En net (toen ik eigenlijk met een werkstuk bezig moest) erachter gekomen dat het 3fm forum weer terug moest in mijn leven!
![]()
(Met andere woorden, even vergeten, maar nu weer terug)
Op PP waren ze echt meesterlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De keer dat ik C-Mon & Kypski live heb gezien vond ik ze echt dramatisch slecht... was in 013
Wat een boutzooi
Dat doet ie fijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:45 schreef themauster het volgende:
[youtube]http://http://www.youtube.com/watch?v=QK4s-2A5Jxs[/youtube]
Domien heeft een nieuwe roeping gevonden
Geen idee eigenlijk. Had gewoon zin in bierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En vanwaar ineens deze mededeling?
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef drummerdude het volgende:
NPS maakt Mars is (gedeeltelijk) van mij
Nee oké, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Had gewoon zin in bier
Wie ben je kwijtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen maar even opsporing verzocht checken
http://letmegooglethatforyou.com/?q=choo+chooquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me afvragen wat in hemelsnaam een Choe-Choe is
quote:
sensatie zoekersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]. niemand, maar.. de daders die bedreigingen hebben geuit aan het adres van (kleuter-) scholen zijn vastgelegd op een beveiligingscamera en die beelden zijn vanavond te zien. Ben wel benieuwd wat voor een gasten dat zijn..
kheb 8 jaar in Weesp gewoont...ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]. niemand, maar.. de daders die bedreigingen hebben geuit aan het adres van (kleuter-) scholen zijn vastgelegd op een beveiligingscamera en die beelden zijn vanavond te zien. Ben wel benieuwd wat voor een gasten dat zijn..
Met het drama wat zich in Belgie heeft afgespeeld mag je gerust zeggen dat die gasten knettergek zijn.quote:
daar denk ik niet eens aan...misschien ken ik ze welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met het drama wat zich in Belgie heeft afgespeeld mag je gerust zeggen dat die gasten knettergek zijn.
Hoop voor je dat je geen bekende gezichten zietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb 8 jaar in Weesp gewoont...ben ook wel benieuwd
't begint om 21:50 en dan ook de Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar denk ik niet eens aan...misschien ken ik ze welof zou mijn oude schooltje daar ook bij zitten...of welke stukken van Weesp zal ik nog herkennen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://letmegooglethatforyou.com/?q=choo+choo
Pinkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:11 schreef Noortje. het volgende:
Pink met d'r zeikstem.
Kom je ons weer vervelen, zijn papa en mama weer niet thuis ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wat loopt ie nou allemaal te lullen...
Whehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je ons weer vervelen, zijn papa en mama weer niet thuis ?
We merken het vanzelf wel tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Over een paar minuten ga ik ook weg. Ik denk tegen 20 over.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef Noortje. het volgende:
Hoi ik krijg spontaan hoofdpijn, ligt dat aan het nummer?
Heb nooit medelijden met die domme mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is opgelicht aan t kijken
hele zielige man nu aan tafel die echt bijna moet janken
Ook opgelicht is op ebay , krijg als het goed is morgen mijn gelijk bij ebay / paypal en geld terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Morgen pas!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we zijn niet gebeld dus wij zitten dr niet bij![]()
mensen die gaan verhuizen naar t buitenland, een container klaar hebben met spullen en die spullen komen niet aan...kan niet zeggen dat die mensen dom zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nooit medelijden met die domme mensen
Opgelicht is een mooi programme. Leuk is hier een foute woordkeuze, want oplichting is niet leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zie zweetplekkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjahmaarjah weet je wel hoeveel mensen hier graag heen willen
neeh ik zou met mn man gaan...Toen we samen gingen wonen was zo leuk...we hadden allebei alle cd's van the prodigy.....en dus beide al heul lang fanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde zeggen 'zullen we elkaar meenemen als we winnen?' maar ik heb het al beloofd aan iemand anders.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
All the Good Things. Maar ja, de Nelly Furtado uitvoering vind ik persoonlijk 1000x mooier.
Chris martin van Coldplayquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wie zingt er nu doorheen eigenlijk?
Ohhh dat is toffff!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik zou met mn man gaan...Toen we samen gingen wonen was zo leuk...we hadden allebei alle cd's van the prodigy.....en dus beide al heul lang fan
dacht dat het lowlands zou worden qua geruchtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ohhh dat is toffff!
Ik heb ze beetje laat ontdekt maar sindsdien draai ik ze echt kapot. EN en en en ik heb vandaag uit een vrij betrouwbare bron vernomen dat ze waarschijnlijk op Pinkpop komen.
Het was meer de nadruk op:quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je bent echt een ontspoord kind , laat je is nakijken.
Lekker wijfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Dit is wel zo'n freaking vette plaat![]()
![]()
Hierna ook nog eens LadyGaga - Just Dance. Gaat lekker zo!
Ah, dacht ik al wel. Doe mij toch maar de versie met Miss Furtado alleen.quote:
quote:
dat gebeurd vaker en dat mag ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kunnen mensen ook omgekeerd pedo zijn? dus jonge kinderen van 15 die van oudere vrouwen houden?
CD is vandaag binnengekomenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Echt, hoor eens met hoeveel power dit wordt gezongen... GEWELDIG !!! Geluid staat zwaar in de plus. Heerlijke meeschreeuw plaat
Mooie damequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah, dacht ik al wel. Doe mij toch maar de versie met Miss Furtado alleen.
En dan speciaal voor de heren hier:
[ afbeelding ]
Ja, zo hebben er mensen wel eens GILFS ontworpen, dat fetish dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kunnen mensen ook omgekeerd pedo zijn? dus jonge kinderen van 15 die van oudere vrouwen houden?
Mager scharminkel, doe mij maar iets meer vet op den bottenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice ! veel luisterplezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
CD is vandaag binnengekomen
Hoi.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met weinig kleren aan wil nog niet zeggen dat je gelijk lekker bentquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:http://forum.mokkels.nl/g(...)els/13773-lady-gaga/
Op die leeftijd wel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met weinig kleren aan wil nog niet zeggen dat je gelijk lekker bent
Nee, dat wordt 'em nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:http://forum.mokkels.nl/g(...)els/13773-lady-gaga/
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
GOedenavond luisteraarssssssssssssss het is 36 over de klok van 9 je luisterttttt naar Gertjan FMquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry jongens, ik heb 3FM heel eventjes afgezet voor Gertjan.FM.
Paar regionale DJ's samenzetten, en dan hun een uitzending laten maken, voor de test. Klinkt leuk!
Ik ga d'r vandoor!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal dan wel plakken onder zijn bureau
In haar geval danquote:
Kermis radioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
GOedenavond luisteraarssssssssssssss het is 36 over de klok van 9 je luisterttttt naar Gertjan FM
Jimbo had geen moeite met fotos plaatsten paar topics terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is Noortje nog net te jong voor.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is Noortje nog net te jong voor.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jimbo had geen moeite met fotos plaatsten paar topics terug, die konden prima
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jimbo had geen moeite met fotos plaatsten paar topics terug, die konden prima
ook voor jou bestaat er gipsquote:
quote:
Dacht dat ik vorige week had gelezen dat ze zeer waarschijnlijk niet op Pinkpop zouden komen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Meesterlijk nummer blijft dit
Ik ga ze zien op Paaspop en hopelijk ook op Pinkpop
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het van plan was hè?
Maar ja , je kan en mag niet , toch weer zo jammer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou wel naar pinkpop willen eigenlijk..
Ik ga, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, wel naar Pinkpopquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gok er wel opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat ik vorige week had gelezen dat ze zeer waarschijnlijk niet op Pinkpop zouden komen?
Deze is fijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
een van de betere RHCP nummers
Hij moet dan waarschijnlijk naar de peuterspeelzaalquote:
Misschien wil ik voor jou wel een uitzondering maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K3, Kus, Djumbo en Chipz!, leuke line up hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet dan waarschijnlijk naar de peuterspeelzaal
Veenstra Veenstra gok ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier een account voor het petshopboys-forum ?
Ik heb een account voor het Patrick Watson-forum over!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier een account voor het petshopboys-forum ?
Ik ga sowieso.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ga, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, wel naar Pinkpop
Misschien dat hij even kan kijken in het draadje ( http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?f=1&t=19830&st=0&sk=t&sd=a ). Daar is de bekende gele banner (ga direct naar binnen, zet het geluid harder) gepostquote:
Ik ook, moeten er nog flink wat toffere namen komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ga, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, wel naar Pinkpop
Naast Pinkpop Classic, nu ook Pinkpop Kidsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
K3, Kus, Djumbo en Chipz!, leuke line up hoor!
No Thanksquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb een account voor het Patrick Watson-forum over!
Even mezelf quoten maar die link is gewoon toegankelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat hij even kan kijken in het draadje ( http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?f=1&t=19830&st=0&sk=t&sd=a ). Daar is de bekende gele banner (ga direct naar binnen, zet het geluid harder) gepost
quote:I just discovered that the official first play of "Love etc." by Ken Bruce wasn't really the first play on the radio. The song was already played on Dutch national radio station 3FM, last Friday, around 19.50 CET, during the radio programme "Extra Weekend", hosted by two deejays who both are big Pet Shop Boys fans. The duo is also known for their "Pet Shop Boys Alarm", switched on everytime they play a Pet Shop Boys song.
<knip>
Pet Shop Boys Alarm comic, based on the national campaign of how to handle in case of emergency. 1: Immediately go inside. 2: Close doors and windows. 3: Turn on your radio, extra loud.
Lijkt me wel tofquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet dan waarschijnlijk naar de peuterspeelzaal
Haha hoe fucking vet is dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat hij even kan kijken in het draadje ( http://www.petshopboys-forum.com/viewtopic.php?f=1&t=19830&st=0&sk=t&sd=a ). Daar is de bekende gele banner (ga direct naar binnen, zet het geluid harder) gepost
Alsof hij 1 bier aanraaktquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof![]()
[..]![]()
ach ja, meer bier voor ons
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |