Heet geen Gielquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij wordt alleen verliefd op kleine meisjes?
Mwahquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat past prima bij je verliefdheid
gewoon huppelliedje...net als deze:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet nog niet goed wat ik van dat MetroStation moet vinden... ik krijg er toch een beetje een kleine-meisjes gevoel bij
C-Mon en Kypski mag je niet vergelijken met Metro Station.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon huppelliedje...net als deze:
ik zei dat t n huppelliedje is.....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
C-Mon en Kypski mag je niet vergelijken met Metro Station.
C-Mon & Kypski is maar 10^99 keer beter inderdaad. Pinkpop 2007quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
C-Mon en Kypski mag je niet vergelijken met Metro Station.
Wie betaalt de kaartjes, hij was blut volgens laatste berichtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:32 schreef Noortje. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa BlinkJimbo en ik gaan daarheen heb ik besloten.
en waarom was je weg?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef drummerdude het volgende:
Na veel te lang zijn weggeweest (misschien wel een week) ben ik weer terug!
(Inclusief vet nummer:)
(En iets minder vets)
[ afbeelding ]
Als hij zegt dat hij blut is heeft hij nog 50 keer zoveel geld als ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie betaalt de kaartjes, hij was blut volgens laatste berichten
Jij 1 cent, hij 50 cent?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij blut is heeft hij nog 50 keer zoveel geld als ik.
De keer dat ik C-Mon & Kypski live heb gezien vond ik ze echt dramatisch slecht... was in 013quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
C-Mon & Kypski is maar 10^99 keer beter inderdaad. Pinkpop 2007.
Het aantal band wat live kan performen is heel stuk kleiner dan het aantal bands dat het pretenderen het te kunnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De keer dat ik C-Mon & Kypski live heb gezien vond ik ze echt dramatisch slecht... was in 013
Wat een boutzooi
1 keer een tvp gemist, en daarna niet erg veel 3fm meer geluisterd. En net (toen ik eigenlijk met een werkstuk bezig moestquote:
jah je bent weleens even te druk om op n forum te hangen tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef drummerdude het volgende:
[..]
1 keer een tvp gemist, en daarna niet erg veel 3fm meer geluisterd. En net (toen ik eigenlijk met een werkstuk bezig moest) erachter gekomen dat het 3fm forum weer terug moest in mijn leven!
![]()
(Met andere woorden, even vergeten, maar nu weer terug)
Op PP waren ze echt meesterlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De keer dat ik C-Mon & Kypski live heb gezien vond ik ze echt dramatisch slecht... was in 013
Wat een boutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |