Ik vind gekoppeld worden zó kut hè?!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gekoppeld door vrienden , of eigen initiatief
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moet je wens niet zeggen, dan komt hij niet uit.
Niet om 11:11?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
wij doen dat thuis altijd om 22:22
Dan doen jullie zo'n wisselgesprek!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan zijn we niet samen thuis
grote kans dat we vaak gestoord worden door mensen die brillen willen kopen en geen begrip hebben dat ze moeten wachten omdat verkoopster met dr man aan de foon hangtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan doen jullie zo'n wisselgesprek!
wat is dat toch lastig klantenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
grote kans dat we vaak gestoord worden door mensen die brillen willen kopen en geen begrip hebben dat ze moeten wachten omdat verkoopster met dr man aan de foon hangt
Och je kan niet alles hebben. ;Pquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
grote kans dat we vaak gestoord worden door mensen die brillen willen kopen en geen begrip hebben dat ze moeten wachten omdat verkoopster met dr man aan de foon hangt
jah niet iedereen werkt op n kantoor en kan elke dag lekker internetten of aan de foon hangen waneer diegene het wil hehquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is dat toch lastig klanten
Ik heb hem al heel lang niet gehoord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Human mag ook even op vakantie , het is leuk geweest
Verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah niet iedereen werkt op n kantoor en kan elke dag lekker internetten of aan de foon hangen waneer diegene het wil heh
Sowieso kopieert 3fm altijd alles letterlijk van Britse roddelbladen zonder het goed na te gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef Christiaan het volgende:
Ha, Michiel leest NME leest MicroCuts.net en die hebben het dan weer van een "onbekende bron". Over Muse dus, nieuwe album en tour zouden in september komen, maar ik vind het héél plausibel die bron.
dat past prima bij je verliefdheidquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik weet nog niet goed wat ik van dat MetroStation moet vinden... ik krijg er toch een beetje een kleine-meisjes gevoel bij
Jij wordt alleen verliefd op kleine meisjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat past prima bij je verliefdheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |